;
coinex

گوشی گیمینگ نوکیا به زودی عرضه می‌شود

گوشی گیمینگ نوکیا قرار است به زودی عرضه شود. این کمپانی در شبکه اجتماعی توئیتر از احتمال عرضه یک گوشی گیمینگ در آینده خبر داد.

به گزارش تکراتو، این روزها بسیاری از تولیدکنندگان موبایل در فکر تولید و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند گیمینگ هستند و شرکت‌هایی نیز تاکنون چنین گوشی‌هایی عرضه کرده‌اند. از جمله‌ی این شرکت‌ها می‌توان به شیائومی، ایسوس، ریزر، هواوی و زد‌تی‌ای اشاره کرد.

عرضه گوشی گیمینگ نوکیا

شرکت فنلاندی نوکیا نیز تصمیم به عرضه گوشی گیمینگ دارد. بخش هندی این شرکت به‌تازگی طی پستی در صفحه توئیتر از عرضه گوشی مخصوص بازی خبر داد.

این شرکت خلاء محصولات خود در بازار گوشی‌های گیمینگ را احساس کرده و درصدد در اختیار گرفتن سهمی از این بازار نه‌چندان بزرگ است. براساس برخی گمانه‌زنی‌ها، گوشی گیمینگ نوکیا با سخت‌افزار سال گذشته و ارائه یک بازی به‌صورت انحصاری ارائه خواهد شد.

چندی پیش نیز تصویری از پنل جلویی دو گوشی جدید از نوکیا منتشر شد که احتمال می‌رفت نوکیا ۹ یا X7 باشد. همچنین برخی شایعات به عرضه نوکیا ۸.۱ و نوکیا ۷.۱ پلاس بدون بریدگی صفحه‌نمایش اشاره می‌کرد.

تاکنون خبر دقیق و اطلاعات کاملی از محصلات جدید نوکیا در دست نیست و برای آگاهی از گوشی گیمینگ جدید این شرکت باید تا انتشار اخبار تکمیلی منتظر بود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر