;
coinex

خرید از آمازون با اسنپ‌ چت ؛ ارائه‌ی یک ویژگی جدید برای خرید

خرید از آمازون با اسنپ‌ چت برای کاربران این شبکه ممکن شد. اسنپ چت برای این منظور ویژگیVisual Search  یا جستجوی بصری را ارائه کرده است.

به گزارش تکراتو، کاربران اسنپ‌چت تا چند روز آینده می‌توانند با استفاده از دوربین این اپلیکیشن، محصولات مورد نظر خود را در آمازون جستجو کرده و خریداری کنند. اسنپ‌چت در حال ارائه‌ی یک ویژگی جدید به افراد علاقه‌مند به خرید از طریق موبایل است.

خرید از آمازون با اسنپ‌ چت

اسنپ چت اعلام کرده که در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Visual Search یا جستجوی بصری است که به کاربران این شبکه‌ی اجتماعی اجازه می‌دهد که از طریق دوربین موبایل خود از سایت آمازون خرید کنند.

البتهVisual Search  هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته، اما طبق اعلام این شرکت تا روزهای آینده برای همه در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود که این ویژگی جدید هم روی دستگاه‌های اندروید و هم دستگاه‌های iOS قابل استفاده باشد.

نحوه خرید از آمازون با اسنپ‌ چت

نحوه‌ی کار ویژگی جدید اسنپ‌چت به این صورت است که با قرار دادن دوربین اسنپ‌چت روی یک محصول فیزیکی یا بارکد و نگه داشتن و فشار دادن صفحه نمایش دوربین، عملیات جستجو آغاز می‌شود. بعد از شناسایی محصول یا بارکد، یک کارت آمازون روی صفحه ظاهر می‌شود.

کاربر با کلیک کردن روی کارت، به صفحه‌ی محصول مورد نظر در اپلیکیشن آمازون هدایت می‌شود و می‌تواند فرآیند خرید را تکمیل کند. در صورت نصب نبودن اپلیکیشن  Amazon، کاربر به صفحه‌ی محصول در وب‌سایت آمازون هدایت خواهد شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  PHONEARENA

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چجوری حافظش که پر میشه رو باید پاک کنیم وقتی لود نمیشه و عکسا بالا نمیاد؟!!!!!!

    پاسخ