coinex
راهنمای خرید تکراتو

کمپانی HTC گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین عرضه می‌کند

کمپانی HTC تصمیم دارد گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین عرضه کند. این گوشی هوشمند جدید مخصوص تراکنش‌ بر پایه‌ی ارزهای دیجیتال خواهد بود.

به گزارش تکراتو، فروش نامطلوب و نتایج مالی ناامیدکننده‌ی کمپانی HTC باعث نشده که این کمپانی از تولید گوشی‌های پرچم‌دار دست بکشد. این شرکت تصمیم گرفته به سمت محصولی جدید به نام Exodus برود.

عرضه گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین

یک گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین ، مخصوص تراکنش‌ بر پایه‌ی ارزهای دیجیتال است. به‌نوعی که می‌توان گفت این محصول به‌دنبال فاصله گرفتن از فعالیت‌های مالی مرسوم است. در واقع گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک چین برای کسانی است که به دنیای غیرمتمرکز پول‌های دیجیتالی نظیر بیت‌کوین و اتریوم علاقه دارند.

نرم‌افزار گوشی نیز بر پایه سیستم عامل اندروید خواهد بود اما اپلیکیشن‌ها و پروتوکل‌های امنیتی اضافه‌تری دارد تا در زمان رمزگذاری‌های ضروری تا حد امکان امنیت سکه‌های ارزشمند کاربران تأمین شود.

با وجود اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی و سخت‌افزار دستگاه در دسترس نیست، این موضوع قطعی است که اچ‌تی‌سی یک حافظه‌ی اختصاصی برای کیف‌ پول‌های رمزنگاری شده در این گوشی قرار داده است.

مسؤل اصلی پروژه، فیل چن، اعلام کرده است:

احتمالا پیش فروش اگزودوس از نیمه‌ی مهر (اوایل ماه آینده میلادی) آغاز خواهد شد.

انتشار اعلامیه‌ی رسمی نیز در همان ماه خواهد بود. با این حال، علاقه‌مندان برای خرید این محصول باید تا آذر ماه (دسامبر) منتظر بمانند، یعنی زمانی که فروش احتمالی آن آغاز شود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    میخواهم کل حساب هایه تلگرام طلایی پاک شود

    پاسخ