;
coinex

یک کودک 7 ساله موفق به دور زدن محدودیت‌های اپلیکیشن Screen Time شد

اپلیکیشن Screen Time که به منظور کنترل مدت زمان استفاده کودکان از آیفون استفاده می‌شود، توسط یک کودک 7 ساله دور زده شد.

به گزارش تکراتو، کودکان امروزه در زمینه استفاده از تکنولوژی بسیار باهوش‌تر از قبل هستند. به قدری پیشرفته که از همین حالا دو راهکار برای کنار زدن محدودیت‌های اپلیکیشنScreen Time  ، کشف کرده‌اند.

دور زدن قابلیت‌های اپلیکیشنScreen Time

اپلیکیشنScreen Time  طراحی شده تا به والدین در کنترل میزان استفاده کودکان از آیفون کمک کند و به آنها اجازه تعیین محدودیت‌هایی در مدت زمان استفاده از یک اپلیکیشن را بدهد. به نظر می‌رسد که یکی از راه‌های کنار زدن این محدودیت‌ها، بازگرداندن زمان آیفون به عقب باشد تا وقت بیشتری برای استفاده از اپلیکیشن‌ها مهیا شود.

روش دوم اندکی پیچیده‌تر است اما کودکی 7 ساله قادر به کشف آن شده است. وقتی مدت اسکرین تایم به پایان رسید و اپلیکیشن‌ها قفل شدند، یک کودک 7 ساله به اپ استور رفت و یک بازی پیشتر نصب شده (که البته بعداً از دستگاه پاک شده) را با استفاده از آیکن کلاد دانلود کرد، بازی بدون هیچ مشکل اجرا شد.

البته برای روش دوم راه حل وجود دارد و کافیست به منوی محدودیت‌ها در اسکرین تایم رفت و گزینه Install Apps  را غیرفعال کرد. البته غیرفعال کردن این گزینه، دریافت هرگونه به روزرسانی را هم غیرممکن می کند.

این دو روش توسط والدین دو کودک در انجمن اینترنتی ردیت فاش شدند و به نظر می‌رسد که آنها از تیزهوشی فرزندان خود به وجد آمده‌اند. با این همه حالا که این روش‌ها به صورت عمومی اعلام شده‌اند، احتمالاً طولی نخواهد کشید که اپل با یک به روزرسانی نرم افزاری آنها را برطرف کند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: telegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر