;
coinex

ثبت‌نام پیش فروش ایران خودرو و سایپا در کافی‌نت‌ها درسرساز شد

ثبت نام کنندگان در طرح پیش فروش ایران خودرو و سایپا در کافی‌نت‌ها‌ با مشکل روبه رو شدند. دریافت هزینه‌های سلیقه‌ای باعث شکایت مردم شد.

به گزارش تکراتو، کافی‌نت‌ها برای ثبت نام مردم در طرح پیش فروش ایران خودرو و سایپا هزینه‌های سلیقه‌ای دریافت کرده‌اند. این امر باعث شکایت مردم شد و دردسرهایی برای صنف کافی نت داران به وجود آورد.

مشکلات پیش فروش ایران خودرو و سایپا

برخی متقاضیان ثبت نام خودرو که از طریق کافی نت‌ها اقدام به ثبت نام کرده‌اند، نسبت به وضعیت هزینه دریافتی در کافی‌نت‌ها شکایت کردند. آنها از تفاوت مبالغ در کافی‌نت‌ها گلایه‌ کرده و معتقدند که در این خدمات کافی‌نت‌ها براساس نظر شخصی نرخ تعیین می‌کنند.

پس از بروز شکایت در این زمینه، اتحادیه فناوران یارانه تهران نیز از دریافت شکایت‌هایی با این مضمون خبر داد و اعلام کرد که این اتحادیه شکایت‌هایی درباره ثبت نام برای پیش فروش ایران خودرو و سایپا دریافت کرده است.

این اتحادیه اطلاعیه‌ای صادر و تاکید کرد که مسئولان کافی نت‌ها به هیچ عنوان حق دریافت مبالغ غیرعرف و خارج از نرخ نامه اتحادیه را ندارند و در صورت دریافت هر گزارش یا شکایت جدیدی واحد صنفی به مدت پانزده روز طبق قانون پلمپ خواهد شد و مسئول واحد صنفی نیز هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

طبق قانون تعزیرات دریافت مبالغ اضافه برای ثبت نام علاوه بر برگشت مابه التفاوت دریافتی مشمول پرداخت جریمه 4 برابری خواهد بود.

گفته شده که کافی‌نت داران برای ثبت نام هر خودرو بین 500 تا 800 هزار تومان از متقاضیان طلب کرده‌اند.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اتحادیه فناوران یارانه ؟!!!!!!!!!!

    پاسخ