;
coinex

ساخت چیپ مخصوص استخراج ارزهای مجازی توسط سامسونگ

سامسونگ چیپ مخصوص استخراج ارزهای مجازی می‌سازد. اشتیاق مردم نسبت به ارزهای رمزپایه مدتی است سامسونگ را به این فکر انداخته است.

به گزارش تکراتو، با وجود اینکه مردم تقریبا مانند قبل تمایلی نسبت به ارزهای دیجیتالی نشان نمی‌دهند، اما این تکنولوژی هنوز محبوب است و باعث شده تا بسیاری از کمپانی‌ها نسبت به درآمدزایی از این حوزه تمایل نشان دهند.

چیپ مخصوص استخراج ارزهای مجازی سامسونگ

سامسونگ که یکی از بزرگ ترین کمپانی‌های تولید نیمه هادی در جهان است قصد دارد از این فرصت استفاده کند و چیپ مخصوص استخراج ارزهای مجازی بسازد. این کمپانی از ابتدای سال جاری میلادی به تولید این چیپ‌ها مشغول است.

برای این منظور سامسونگ در کانادا مشتری جدیدی دارد. Squire یک شرکت فعال در زمینه ماینینگ بیت کوین است که قراردادی بر سر تولید چیپ‌های ASIC با سامسونگ امضا کرده است. چیپ‌های ماینینگ ASIC طراحی شده‌اند تا به استخراج ارزهای رمزپایه شکلی سریع‌تر بخشیده و مصرف انرژی را بهینه‌تر کنند.

خود در ساخت تجهیزات ماینینگ تبحر دارد و یکی از رقبای اصلی شرکت نام آشنای  Bitmain  به حساب می‌آید.

این کمپانی کانادایی در بیانیه‌ای به تمجید از سامسونگ به عنوان شریک خود پرداخته و خبر از بهبودهای تازه در سخت افزارهای خود داده است. البته جزییات مربوط به توافق این دو کمپانی برای ساخت چیپ مخصوص استخراج ارزهای مجازی به صورت عمومی منتشر نشده و سامسونگ هم کنفرانس خبری برای تایید رسمی این خبر برگزار نکرده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: SamMobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر