;
coinex

۱۲۰ شرکت دانش بنیان در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر مستقر شدند

معاون پژوهشی و فناوری  دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که تاکنون ۱۲۰ شرکت دانش بنیان در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر مستقر شده‌اند.

به گزارش تکراتو، دکتر حسین حسینی تودشکی در مراسم امضای تفاهم نامه میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به توان علمی این دانشگاه در حوزه‌های سلامت اشاره کرد.

به گفته وی علاقه مندی بالایی در حوزه‌های سلامت و ساخت تجهیزات پزشکی در دانشکده‌های مهندسی مکانیک، الکترونیک و مهندسی پزشکی این دانشگاه وجود دارد و بنابراین لازم است که شرایط به نحوی فراهم شود تا از این پتانسیل‌ها به خوبی استفاده گردد.

استقرار شرکت‌های دانش بنیان در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

تودشکی با بیان اینکه برخی از این شرکت‌ها در حوزه مهندسی پزشکی فعال هستند، ادامه داد که تولید باندهای زخم و نرم افزارهای مدیریت سلامت تنها بخشی از دستاوردهای این شرکت‌هاست و در صورت توجه به پتانسیل‌های موجود قادر به رفع نیازهای حوزه سلامت نیز هستند.

برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مورد چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان سخن گفت و صدور مجوزها برای تجهیزات پزشکی ساخت داخل را از چالش‌های این شرکت‌ها دانست. وی یادآور شد که باید زمینه‌هایی ایجاد گردد که صدور مجوزها در این حوزه سرعت بیشتری پیدا کنند.

وی در پایان از آمادگی این دانشگاه برای پذیرش اساتید و فارغ التحصیلان فعال در حوزه سلامت خبر داد و تاکید کرد که آنها از اعضای هیات علمی و فارغ التحصیلانی که حرفی در این حوزه داشته باشند استقبال خواهند کرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر