;
coinex

بهترین شهرهای دنیا برای خرید کدامند؟

همه گردشگران هنگام سفر به کشورهای مختلف، علاوه‌بر بازدید و گردش در شهر، دغدغه خرید سوغات یا خریدهای شخصی خود را دارند. به همین دلیل همواره سعی می‌کنند شهرهایی را برای سفر انتخاب کنند که علاوه بر جاذبه گردشگری همچون بناهای تاریخی، کلیساهای مشهور، مکان‌ها تفریحی و تفریحات ساحلی، امکان خرید را هم برایشان مهیا کند و جزو بهترین شهرهای دنیا برای خرید باشند.

در این مطلب شما را با بهترین شهرهای جهان برای خرید کردن آشنا می‌کنیم؛ شهرهایی که علاوه بر جاذبه‌های توریستی، مملو از مراکز خرید و بازارهای مدرن و سنتی هستند که برای گشت و گذار در آنها باید ساعت‌ها وقت بگذارید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

بهترین شهرهای دنیا برای خرید

وان:

ترکیه، یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار میان مردم دنیا، به‌ویژه ایرانیان است. سفر به ترکیه، علاوه‌بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری این کشور، امکان دسترسی آسان به بهترین مراکز خرید را برای مسافران به وجود می‌آورد.

وان، معروف‌ترین شهر ترکیه برای خرید پوشاک، لوازم منزل و سایر کالاهای مورد نیاز است. در حال حاضر، مراکز خرید جدید و مدرنی در وان افتتاح شده است، که حضور گردشگران به این شهر را بیش از پیش افزایش داده است. علاوه‌بر مراکز خرید، بازارهای سنتی وان نیز بهترین مکان برای خرید لباس، جواهرات، کالاهای چرمی و سوغاتی‌های این کشور است.

استانبول، آنتالیا و دیگر شهرهای ترکی نیز، علاوه‌بر امکان بازدید از شهر، فرصت خرید در بهترین پاساژهای ترکیه را برای شما فراهم می‌سازد.

 دبی:

مرکز خرید اصلی دبی با داشتن 1200 مغازه، پارک، سالن رقص، آکواریوم و امکانات تفریحی دیگر، یکی از بزرگ‌ترین پاساژهای دنیا به حساب می‌آید. از دیگر دلایل شهرت مرکز خرید دبی، احداث پیست اسکی و برگزاری فستیوال‌های ژانویه و فوریه است. در سفر به دبی، علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری این منطقه، گردش و خرید در پاساژهای این شهر را از دست ندهید.

میلان:

همان‌طور که می‌دانید میلان، مهد برندهای مطرحی همچون، دولچه‌گابانا، پرادا و ورساچه است. به‌طوری که شما بهترین تجربه خرید خود را در مرکز خریدی همچون، Quadrilatero della Moda خواهید داشت. درست است که میلان شهر نسبتا گران قیمتی است اما با هر مقدار بودجه، می‌توانید در مغازه‌ها و بازارهای این شهر، لباس مناسبی خریداری کنید. پس با رزرو هتل میلان، از پایتخت مد دنیا لذت ببرید.

 هنگ‌کنگ:

هنگ‌کنگ، یکی از مهم‌ترین قطب‌های تجارت دنیا به حساب می آید و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه محصولات لوکس و جدیدترین محصولات تکنولوژی شناخته می‌شود. به همین دلیل، شما می‌توانید در کنار بازدید از جاذبه‌های گردشگری هنگ‌کنگ مانند برج ساعت، اوشن پارک و دیزنی‌لند، زمانی کافی برای جستجو و خرید در معروف‌ترین و بزرگ‌ترین پاساژهای هنگ‌کنگ را در نظر بگیرید.

 توکیو:

توکیو، پایتخت صنعت، تجارت و گردشگری جهان شناخته می‌شود. تعجبی ندارد که اقتصاد پیشرفته و پویای توکیو، موجب پدید آمدن مراکز خرید فراوانی در این شهر شده است. توکیو، یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید به شمار می‌آید و مشخص است که شما قادر به بازدید از همه پاساژهای توکیو در یک سفر کوتاه نخواهید بود.

بهترین شهرهای دنیا برای خرید کدامند؟

لندن:

لندن، یکی از بهترین شهرها برای خرید است زیرا در هر کدام از خیابان‌های این شهر، شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را خریداری کنید؛ به‌عنوان مثال، برای خرید کالاهای لوکس،  خیابان میفیر گزینه مناسبی است. همچنین، برای تهیه کالاهای جانبی و متفرقه، مغازه‌های خیابان گاونت گاردن، فرصت خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. خیابان‌های آکسفورد، ریجنت، جرمین و بسیاری دیگر از خیابان‌ها و محله‌های این شهر، امکان خرید را به بهترین شکل ممکن، برآورده می‌کند.

پاریس:

اگر قصد سفر به پاریس را داشته باشید، قطعا یکی از برنامه‌های شما در طول سفر، خرید از فروشگاه‌ها و محله‌های مختلف این شهر است. پاریس نیز در کنار میلان، مرکز طراحان مد و لباس است. به همین دلیل، شما می‌توانید در بوتیک‌های این شهر برندهای ورساچه، جورجیو آرمانی، دیور و بسیاری دیگر از برندهای مطرح دنیا را مشاهده کنید. پاریس، قطعا یکی از بهترین شهرها برای خرید است و شما دست خالی از سفر برنمی‌گردید. پس با خرید بلیط پاریس، از یکی از زیباترین شهرهای دنیا برای خرید لذت ببرید.

 

علاوه‌بر شهرهای مذکور در این مطلب، سئول، سنگاپور و مسکو نیز دارای مراکز خرید بسیار مدرن و بزرگی است که از نظر بسیاری از گردشگران، فرصت خوبی را برای خرید در اختیار مسافران قرار می‌دهد. برای سفر به بهترین شهرهای دنیا می‌توانید، به‌راحتی اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی با بهترین قیمت کنید.

خرید بلیط هواپیمای خارجی

پایان رپورتاژ آگهی./

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر