;
coinex

Yahoo Together ؛ اپلیکیشن پیام‌ رسان گروهی جدید یاهو منتشر شد

اپلیکیشن پیام‌ رسان گروهی Yahoo Together رونمایی شد. در این برنامه‌ی پیام رسان جدید بیشتر بر منظم سازی مکالمات تمرکز شده است.

پیام‌ رسان گروهی یاهو منتشر شد

این پیام‌ رسان گروهی قرار است به کمک منظم سازی مکالمات و ابزارهای هوشمند، زندگی کاربران را راحت‌تر کند. در واقع می‌توان افراد مختلف از خانواده و دوستان گرفته تا همکاران و هم تیمی‌ها را درون گروه‌هایی مشخص قرار داد و سپس مکالمات را بسته به موضوعات مختلف تقسیم کرد.

بنابراین به جای اینکه در حال صحبت درباره 18 موضوع مختلف به صورت همزمان بود، می‌توان تاپیک‌هایی که بیشترین اهمیت را دارند دنبال کرد. پیام‌ رسان گروهی Yahoo Together  مثل تمام اپلیکیشن‌های مشابه از به اشتراک گذاری تصویر و ویدیو پشتیبانی می‌کند و ضمناً می‌توان هر فایلی را به کتابخانه مشترک هر گروه اضافه کرد.

این پیام‌ رسان گروهی جدید از تقویم‌های مشترک و مکانیزمی برای تنظیم اعلانات و اتچ کردن آنها به هر پیامی پشتبیبانی می‌کند. پس اعلان مورد نظر در زمان مقرر موضوعی را به اعضای گروه اطلاع می‌دهد.

پیام‌ رسان Yahoo Together  از هم اکنون در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار دارد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: MyBroadBand

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر