;
coinex

صادرات خودروهای ایرانی به روسیه ؛ کسب درآمد از تولیدات مشترک ایران و آذربایجان

مذاکرات در خصوص صادرات خودروهای ایرانی به روسیه ادامه دارد. خودروهای ساخت مشترک ایران و جمهوری آذربایجان می‌توانند به روسیه صادر شوند.

معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان گفت: مذاکرات درباره صادرات خودروهای تولیدی کارخانه مشترک خودروسازی ایران و جمهوری آذربایجان به روسیه و گرجستان ادامه دارد.

صادرات خودروهای ایرانی به روسیه

نیازی صفراف، معاون وزیر اقتصاد آذربایجان، از ظرفیت بازارهای روسیه و گرجستان برای صادرات خودروهایی که در کوی صنعتی شهر نفتچالا تولید می‌شود، خبر داد.

فروش محصولات کارخانه مشترک خودروسازی، آذرماش – ایران خودرو در کوی صنعتی نفتچالا واقع در 168 کیلومتری جنوب باکو که در سال 2016 آغاز به کار کرد، با ظرفیت تولید 10 هزار خودرو سواری در سال آغاز شد.

این کارخانه مشترک خودروسازی در نزدیکی باکو قرار دارد و نهادها و سازمان های دولتی جمهوری آذربایجان از مشتریان و متقاضیان محصولات این کارخانه هستند.

صفراف به این موضوع اشاره کرد که خودروهای تولید مشترک ایران خودرو و آذرماش که در نمایشگاه بین المللی مسکو به نمایش درآمد، توانست نظر شرکای خارجی را به خود جلب کند و اکنون صحبت از صادرات خودروهای ایرانی ساخت این کارخانه به بازارهای روسیه و گرجستان است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر