;
coinex

اولین تصاویر رسمی از آنر مجیک 2 دوربین سلفی کشویی آن را به نمایش گذاشت

اولین تصاویر رسمی از گوشی آنر مجیک 2 منتشر شد و دوربین سلفی و رنگ‌بندی های مختلف آن رخ نشان داد.

زیر برند هواوی، آنر، چندی پیش در یک رویداد از محصول جدیدی به نام آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) نام برد. گوشی هوشمندی که حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و به لطف دوربین سلفی کشویی آن هیچ بریدگی (ناچ) در بالای نمایشگر آن وجود نخواهد داشت.

در آن زمان گفته می‌شد که این دستگاه به جدیدترین چیپست کایرین هواوی یعنی کایرین 980 و شارژ سریع مجهز خواهد بود، اما هیچ تصویری واقعی از این دستگاه منتشر نشد، اما اکنون این شرکت تصاویر رسمی آنر مجیک 2 را به نمایش گذاشته است.

تصاویر رسمی آنر مجیک 2

اولین چیزی که در عکس‌های منتشر شده از این دستگاه جلب توجه می‌کند همان قسمت کشویی است که سنسورها و اسپیکر موبایل را در خود جای داده است. هنوز مشخص نیست که مکانیسم کشویی این گوشی چگونه کار می‌کند، آیا باید به صورت دستی آن را حرکت داد یا به شکل خودکار باز می‌شود؟

رنگ بندی آنر مجیک 2

پنل پشتی Honor Magic 2 با وجود دوربین سه گانه و و رنگ گرادیان آن یادآور طراحی هواوی 20 پرو است. رنگ بندی آنر مجیک 2 در دو تم رنگی مختلف از صورتی تا ارغوانی و از آبی تا آبی روشن دیده می‌شود. (برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید)

نبود اسکنر اثر انگشت احتمالا به این معنی است که پرچمدار جدید آنر این سنسور را در زیر نمایشگر خود در اختیار دارد، فناوری که به تازگی در پرچمداران چینی بازار به کار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های آنر در سال 2018

هنوز جزئیات بیشتری از این اسمارت فون منتشر نشده است، اما بر اساس شایعات قبلی آنر مجیک 2 احتمالا به یک نمایشگر اولد 6.4 اینچی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. این دستگاه به طور رسمی در 31 اکتبر (9 آبان) معرفی خواهد شد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: mashable

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر