;
coinex

فراخوانی یک میلیون و 600 هزار خودروی بی ام و به علت نقص فنی سیستم خنک کننده

نقص فنی سیستم خنک کننده در یک میلیون و 600 هزار دستگاه خودروی بی ام و باعث شد تا این تعداد خودروها فراخوانی شوند.

به گزارش تکراتو، شرکت خودروسازی بی‌ام‌و به علت نقص فنی سیستم خنک کننده ، حدود یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خودروی ساخت این شرکت را در سراسر جهان فراخوانی کرده است. این شرکت روز سه‌شنبه ۲۴ اکتبر (دوم آبان) در بیانیه‌ای در مورد این نقص فنی سخن گفت و تصریح کرد که این نقص ربطی به رسوایی دستکاری موتورهای دیزلی ندارد.

نقص فنی سیستم خنک کننده خودروهای بی ام و

چندی پیش اعلام شد که شرکت‌های خودروسازی فولکس واگن و بی‌ام‌و، موتورهای دیزلی خودروهای تولیدی خود را دستکاری کرده تا در آزمایشات فنی میزان تولید دی‌اکسید کربن توسط آنها کمتر نشان داده شود.

بی ام و در این مورد گفته که در چهارچوب آزمایشات فنی تکمیلی موتورهای مدل‌های مشابه، به موارد انگشت‌شماری برخورد کرده که پیش از این با آن برخورد نشده بوده است. این مشکلات برای صاحبان خودرو خطری ایجاد نخواهد کرد اما بی‌ام‌و تصمیم گرفته است تا برای ایجاد اطمینان مشتریان، این فراخوان را صادر کند.

پیش از این، شرکت بی‌ام‌و حدود ۴۸۰ هزار خودروی تولیدی خود را در اروپا و کره جنوبی فراخوانده بود. این فراخوان در پی آتش‌ گرفتن ۳۰ خودروی بی‌ام‌و به دلیل نقص فنی سیستم خنک کننده صورت گرفته بود.

شرکت بی‌ام‌و در طول تابستان به دلیل آتش‌ گرفتن خودروهایش عذرخواهی و دلیل آن را تغییرات موتور دیزلی برای کاهش تولید آلودگی اعلام کرده بود. در ماه اوت گذشته ده نفر از صاحبان خودروی بی‌ام‌و علیه این شرکت در کره جنوبی شکایت کردند.

در ادامه پلیس کره جنوبی تحقیقی را برای روشن کردن این شکایات در نمایندگی بی‌ام‌و در این کشور آغاز کرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: euronews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر