;
coinex

توقف تولید رنو ساندرو در کشور به دلیل عدم تامین قطعات

تولید رنو ساندرو در کشور متوقف می‌شود. سخنگوی انجمن قطعه سازان خودرو علت این موضوع را عدم توانایی در تامین قطعات لازم اعلام نمود.

به گزارش تکراتو، متأسفانه قطعه سازان ایرانی به دلیل عدم تأمین قطعات سی کی دی امکان تولید سایر قطعات رنو را در کشور نداشته و بنابراین تولید رنو ساندرو در کشور متوقف خواهد شد.

توقف تولید رنو ساندرو در کشور

مازیار بیگلو با اشاره به اینکه توقف همکاری رنو با خودروسازان ایرانی باعث می‌شود تا تأمین قطعات سی کی دی خودروهای رنو در ایران صورت نگیرد، اظهار داشت که متأسفانه قطعه سازان ایرانی به دلیل عدم تأمین قطعات سی کی دی امکان تولید سایر قطعات رنو را در کشور ندارند.

وی اعلام نمود که تولید رنو ساندرو در کشور متوقف می‌شود زیرا قطعه سی کی دی وجود ندارد تا این خودرو روانه بازار شود. البته در حال حاضر رنو تعداد محدودی از قطعات سی کی دی این خودرو را وارد کرده اما بعد از اتمام آنها این خودرو دیگر امکان تولید در کشور را ندارد. این موضوع یک ضایعه بزرگ است اما متأسفانه بی عهدی طرف فرانسوی در همکاری با خودروسازان ایرانی این مشکل را ایجاد کرده است.

دبیرانجمن قطعه سازان خودرو با اعلام اینکه در تأمین خدمات پس از فروش خودروهای رنو نیز قرار است مذاکراتی صورت گیرد، اضافه کرد که رنو اعلام کرده که می‌خواهد برای خدمات پس از فروش محصولات خود، با خودروسازان مذاکره کند ولی هنوز این مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر