;
coinex

بررسی محدودیت های صنعت خودروی کشور ؛ کیفیت خدمات در نظر گرفته شود

محدودیت های صنعت خودروی کشور باید جدی گرفته شود. قیمت تمام شده و کیفیت خدمات دو امر مهم هستند که منجر به محدودیت‌هایی شده‌اند.

به گزارش تکراتو، مدیرعامل گروه سایپا اعلام کرده که خدمت رسانی در صنعت خودرو با محدودیت‌هایی رو به رو است. به گفته وی قیمت تمام شده خدمات، کیفیت خدمات و طراحی ابزارها و خدمات جدید از مواردی است که باید به صورت جدی دنبال شود.

محدودیت های صنعت خودروی کشور

محمدرضا سروش مدیرعامل سایپا در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سایپایدک، اظهارداشت که حوزه خدمات عرصه تخصصی و مهمی است که گروه سایپا به واسطه مسئولیتی که در قبال محصولات تولیدی خود دارد، باید بتواند خدمات شایسته‌ای به جامعه ارائه کنند.

وی ادامه داد که باید بر روی مطالعه، آموزش و تجربه اندوزی در خصوص فرهنگ خدمت رسانی تمرکز بیشتری صورت گیرد تا این فرهنگ ارتقاء یابد.

وی گفت که محدودیت های صنعت خودروی کشور و بحث آموزش در خدمات پس از فروش باید جدی گرفته شود و علاوه بر آموزش‌های فنی به مباحث رفتاری در برخورد با مشتریان نیز باید بیشتر توجه گردد.

مدیرعامل گروه سایپا افزود، محوری ترین اصل شرکت‌های خدمت رسان، عملکردهای رفتاری است و قبل از ارائه خدمات، نوع تعامل و برخورد و مواجهه با مشتریان ذهنیتی را در آنان ایجاد می‌کند که می تواند اثرات زیادی به دنبال داشته باشد. بنابراین فرهنگ خدمت رسانی باید به نحو شایستهای تقویت شود.

سروش به قیمت تمام شده خدمات، کیفیت خدمات و طراحی ابزارها و خدمات جدید اشاره کرد و گفت که اینها از مواردی هستند که باید به صورت جدی دنبال شوند. وی تصریح کرد که بازار خودرو تشنه خدمت با کیفیت است و اگر خدمات مناسبی ارائه شود مشتریان در پرداخت هزینه‌ها راغب‌تر هستند، بنابراین کیفیت خدمات ارائه شده بسیار اهمیت دارد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر