;
coinex

با ارائه خدمات بیمه توسط استارت آپ ها قیمت‌ها کاهش می‌یابد

معاون علمی و فناوری اعلام نمود که قرار است ارائه خدمات بیمه توسط استارت آپ ها انجام شود. استارتاپ‌ها به فضای بیمه‌ای وارد می‌شوند و هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

به گزارش تکراتو، قرار است بر اساس تفاهمنامه‌ای خدمات جدیدی توسط استارت آپ‌ها در فضای بیمه‌ای ارائه شود و استارتاپ‌ها به فضای بیمه‌ای وارد شوند.  سورنا ستاری در آیین تبادل تفاهمنامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری و بیمه مرکزی که امروز در راستای سیاست‌های توسعه اقتصاد دانش بنیان منعقد شد، اعلام کرد که یکی از حوزه‌هایی که معاونت علمی به آن ورود پیدا کرده بحث‌های بیمه‌ای است.

ارائه خدمات بیمه توسط استارت آپ ها

ستاری بیان کرد که از چند سال پیش همکاری‌ها با بیمه مرکزی آغاز شده و بر اساس تفاهم‌هایی که با بیمه مرکزی انجام شده بسترهای لازم برای شرکت دانش بنیان، نوآور و استارت آپ فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد که خدمات بیمه، بیمه محصول، بیمه فروش و … از جمله حوزه‌هایی هستند که شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با نوآوری برای ارائه خدمات جدید به آن ورود پیدا کنند.

به گفته ستاری، این شرکت‌ها با نوآوری‌های خود بازیگران جدیدی هستند که خدمات جدید ارائه می‌کنند تا دسترسی مردم را به خدمات بیمه‌ای افزایش و هزینه‌ها را کاهش دهند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام بازیگران سنتی را تحت الشعاع قرار می‌دهد گفت که امیدوار است بتوانند زیرساخت‌های مناسبی برای ورود شرکت‌های دانش بنیان، نوآور و استارت آپ‌ها در صنعت بیمه فراهم کنند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مورد تفاهم نامه منعقد شده با بیمه مرکزی اعلام کرد که براساس این توافقات قرار است سرویس‌های جدید بیمه‌ای در اختیار شرکت‌ها قرار گیرد و همچنین استارتاپ‌ها به فضاهای بیمه‌ای وارد شوند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر