;
coinex

استخدام مدیر ارشد نوکیا توسط اپل ؛ تلاش برای حضوری قدرتمند در بازار هند

استخدام مدیر ارشد نوکیا توسط اپل یکی از تلاش‌های این کمپانی برای داشتن حضوری قدرتمند در هند بوده است. آشیش چادهاری سرپرست عملیات شعبه هند می‌شود.

به گزارش تکراتو، اپل چند ماه پیش بود که تعدادی از مدیران خود را از دست داد و اکنون به منظور سازماندهی مجدد خود تصمیم به استخدام مدیر ارشد نوکیا در یکی از شعبات هند گرفته است. این فرد خود اصالتی هندی دارد.

استخدام مدیر ارشد نوکیا توسط اپل

چادهاری هم اکنون مدیر عملیات مشتریان در نوکیا است و قرار است تا دو ماه دیگر از فنلاندی‌ها جدا شود و به تیم اپل در هند بپیوندد. این فرد به دلیل تخصص و دانشی که در صنعت و تجارت بومی این شبه قاره دارد باعث شده تا اپل به فکر استخدام وی باشد.

در حال حاضر شیائومی، سامسونگ و ویوو با از میان به در کردن کردن htc رقابت گسترده و تنانگی در بازار موبایل هند آغاز کرده‌اند. سهم اپل از این بازار در سال گذشته تنها ۳.۲ میلیون موبایل بوده که برابر با ۲ درصد از کل ظرفیت آن است. این امر باعث شد تا اپل بیشتر به فکر جذب مشتری باشد.

اپل در سال ۲۰۱۷ با انتقال تاسیسات تولیدی خود به هند برخی هزینه‌های تولید را کاهش داد و در عین حال به فروش بیشتری دست پیدا کرد. تولید آیفون SE در این کشور آنقدر موفق بود که شایعاتی مبنی بر تولید نسخه دوم این موبایل در این شبه قاره به گوش می‌رسید.

اپل خود هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Phone Arena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر