;
coinex

هشدار وزیر صنعت به خودروسازان : به تعهدات خود عمل کنید

هشدار وزیر صنعت به خودروسازان مبنی بر در نظر گرفتن تعهدات آنها در قبال خریدارانی است که قرارداد فروش قطعی خودرو دارند.

به گزارش تکراتو، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در یک گفتگوی ویژه خبری اعلام کرده که برخی خودروها تا 90 درصد قطعاتشان تولید داخل است و لازم است که خودروسازان بر روی ساخت این خودروها تمرکز کنند. وی سهم خودرو از صنعت کشور را حدود 18 درصد دانست و بیان کرد که قیمت گذاری جدید خودروها دو ماه پیش صورت گرفته و ابلاغ هم شده است اما برای اجرای آن به تمهیدات و مقدماتی نیاز است.

هشدار وزیر صنعت به خودروسازان کشور

وزیر صنعت اعلام نمود که برای اجرای طرح ملی تولید، 30 هزار میلیارد تومان ابلاغ شده که تا کنون جذب نشده است. به گفته وی همکاری بانک‌ها با تولید کنندگان خوب است اما به علت نیاز واحدهای تولیدی باید همکاری بیشتری وجود داشته باشد.

رحمانی با بیان اینکه تولید محصولات پتروشیمی در کشور دو برابر مصرف داخلی است افزود که درخواست محصولات پتروشیمی در شش ماه اول امسال 330 درصد افزایش یافته است که طبیعی نیست.

وی با بیان اینکه سال گذشته سازمان حمایت از مصرف کنندگان سه میلیون و 600 هزار بازرسی انجام داد بیان کرد که در هفت ماهه امسال بیش از دو میلیون بازرسی صورت گرفته است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر