;
coinex

استفاده مدیران فیسبوک از گوشی اندرویدی اجباری است

زاکربرگ استفاده مدیران فیسبوک از گوشی اندرویدی را اجباری کرد. علت این دستور زاکبرگ استفاده‌ی گسترده از این سیستم عامل در سراسر جهان است.

به گزارش تکراتو، وقتی تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل شروع به انتقاد از فیسبوک کرد و آن را به خاطر زیر نظر گرفتن ترافیک‌های شخصی افراد زیر سوال برد، زاکربرگ هم واکنش نشان داد و استفاده مدیران فیسبوک از گوشی اندرویدی را اجباری کرد.

استفاده مدیران فیسبوک از گوشی اندرویدی

تیم کوک در پاسخ به این سوال که اگر جای زاکربرگ بود چگونه با اتهامات برخورد می‌کرد، اعلام کرد که:

من هرگز در این شرایط قرار نمی‌گرفتم.

این امر باعث شد تا زاکربرگ هم واکنش نشان دهد. وی این صحبت‌ها را شعار توصیف کرد و گفت:

من فکر می‌کنم مهم است که دچار سندروم استکهلم نشویم و اجازه ندهیم شرکت‌هایی که به سختی تلاش می‌کنند تا پول بیشتری از شما بگیرند، شما را قانع کنند که اهمیت بیشتری برایتان قائل هستند. چون که این موضوع به نظر من مضحک است.

باید گفت که اندروید سیستم عاملی است که بیشترین کاربر را در سطح دنیا و خارج از کشور آمریکا دارد. از جمله آمریکای جنوبی، اروپا، روسیه، جنوب آسیا و بخش‌هایی از خاورمیانه؛ بنابراین این دستور می‌تواند از لحاظ مدیریتی درست تلقی شود.

البته علی رغم دستور زاکربرگ به استفاده مدیران فیسبوک از گوشی اندرویدی ، این دستور زیاد هم مورد توجه قرار نگرفته زیرا تعدادی هنوز از گوشی IOS استفاده می‌کنند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر