;
coinex

استفاده از ویژگی لغو ارسال پیام در فیسبوک مسنجر

ویژگی لغو ارسال پیام در فیسبوک مسنجر در دسترس است. همچنین امکان تعیین تاریخ انقضا برای پیام‌های رمزنگاری‌نشده قدیمی هم قرار است اضافه شود.

به گزارش تکراتو، لغو ارسال پیام در فیسبوک مسنجر در نسخه‌های اندروید و iOS در کشورهای بولیوی، کلمبیا، لیتوانی و لهستان در دسترس است و قرار است به زودی این ویژگی در دسترسی تمامی کاربران این شبکه قرار گیرد.

لغو ارسال پیام در فیسبوک مسنجر

لغو ارسال پیام در فیسبوک مسنجر به این صورت است که بعد از ارسال پیام، کابر ۱۰ دقیقه فرصت دارد تا از ارسال آن صرف‌نظر کند. البته فیسبوک پیام‌هایی که ارسال آن‌ها لغو شده است را برای مدت کوتاهی نگه می‌دارد تا از استفاده‌ی مزاحمان از این گزینه به منظور پنهان کردن پیام‌هایشان جلوگیری کند.

این شرکت همچنین تصمیم دارد ویژگی‌های بیشتری را برای لغو ارسال پیام اضافه کند. اگرچه دلایل بدبینانه‌ای برای استفاده کردن از گزینه لغو ارسال وجود دارد. با استفاده از آن مدیران می‌توانند گفتگوهای خود را مخفی نگه‌دارند و در نتیجه ممکن است مسئولیت‌ها کاهش یابد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر