;
coinex

یک شرکت روسی در حال تعقیب قضایی فیس بوک است

یک شرکت روسی تعقیب قضایی فیس بوک را در دستور کار خود قرار داده است. یک حسابرس این شرکت متهم به مداخله در انتخابات آمریکا شده است.

به گزارش تکراتو، یک شرکت روس مدعی شده که تنها فعالیت‌های خبری قانونی و مشروع انجام می‌دهد و حساب کاربری آن در فیس بوک که به اتهام تلاش برای تاثیرگذاری نامناسب بر انتخابات آمریکا مسدود شده باید بازگردانده شود.

این سازمان خبری که به Federal Agency of News LLC یا فن شهرت دارد، شکایت خود را تقدیم دادگاهی در شمال کالیفرنیا کرده و به علت زیرسوال بردن اعتبار خود خواستار دریافت خسارت و جلوگیری از بلوکه شدن حسابش توسط فیس بوک شده است.

تعقیب قضایی فیس بوک توسط یک شرکت روسی

فیس بوک حساب فن را در ماه آوریل مسدود کرده بود و در توجیه این کار مدعی شده این سازمان خبری، با انتشار اخبار غلط و دروغین تلاش کرده بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا تاثیر منفی بگذارد. فیسبوک فعلا در مورد شکایت تازه فن از خود اظهارنظری نکرده است. فن در مجموع 270 حساب کاربری را در فیس بوک اداره می‌کرده است.

اکنون باید منتظر بود و دید نتیجه این شکایت چه خواهد شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: asianage

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر