;
coinex

مشخص شدن زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3 ؛ دلایل تاخیر در تحویل

معاون استراتژی و بازاریابی سایپا سیتروئن خبر از اعلام زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3 داد. زمان تحویل بعد از تمهیدات لازم اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش تکراتو، به دنبال عدم اجرای تعهدات شرکت سایپا سیتروئن در تحویل خودروهای سیتروئن C3 در موعد مقرر (شهریور ۹۷) برخی مخاطبان خواستار پیگیری دلایل تأخیر از مسئولان این شرکت خودروسازی شدند و آنها نیز پاسخ دادند.

مشخص شدن زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3

حسین مومنی در مورد زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3 و دلایل تاخیر در تحویل این خودروها، اعلام کرد که با توجه به مشکلاتی که در ماه‌های قبل در مورد تخصیص ارز و ترخیص قطعات و شرایط بین‌المللی اتفاق افتاده شرکت نتوانست به تعهدات خود در قبال مشتریان در موعد مقرر یعنی شهریور ماه 97 عمل کند.

معاون استراتژی و بازاریابی فروش سایپا سیتروئن با بیان اینکه شرکت تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به تعهدات خود در قبال مشتریان انجام می‌دهد، اعلام نمود که سایپا سیتروئن 2 هزار تعهد در خصوص تحویل خودروهای سیتروئن C3 دارد و اگر چه  مشکلاتی در خصوص تامین برخی قطعات وجود دارد اما امید داریم بتوانیم موانع را رفع و تعهدات خود را هر چه سریعتر عملی نماییم.

مومنی افزود که به محض آماده شدن کلیه تمهیدات لازم زمان تحویل خودروهای سیتروئن C3 مشخص و اطلاع رسانی رسمی انجام می‌گیرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: donyayekhodro

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر