;
coinex

معرفی آنر وی 20 ؛ اولین گوشی با دوربین سلفی درون نمایشگر

معرفی آنر وی 20 یا همان آنر ویو 20 (Honor View 20) در هنگ کنگ رخ انجام شد و برخی از مشخصات آن اعلام شد. این دستگاه اولین گوشی هوشمند با یک دوربین درون صفحه نمایش است.

اگر چه پیش از این عنوان شده بود که Honor قصد دارد تا معرفی گوشی آنر وی 20 یا همان آنر ویو 20 را در تاریخ 26 دسامبر (5 بهمن) در چین و در 22 زانویه در پاریس برای بازارهای اروپایی به طور رسمی انجام دهد، اما در رویداد هنگ برخی از مشخصات آنر ویو 20 عنوان شد و چهره این گوشی به عنوان پرچمدار جدید این شرکت رخ نشان داد.

معرفی آنر وی 20 با دوربین درون نمایشگر

در رویداد معرفی آنر وی 20 در هنک کنگ اگرچه به تمام جزئیات این گوشی اشاره نشد، اما مشخصات منحصر به فرد آن اعلام شد. این نخستین گوشی هوشمند با دوربین 48 مگاپیکسلی است که سنسور سونی IMX586 را در اختیار دارد.

یکی دیگر از ویژگی های آنر ویو 20 وجود فناوری Magic Turbo در آن است. این فناوری به طور همزمان از وای فای و شبکه ارتباطی 4G استفاده می‌کند، بنابراین کاربران در همه جا به اینترنت دسترسی خواهند داشت.

در روی نمایشگر آنر View 20 یک روزنه به قطر 4.5 میلیمتر در نظر گرفته شده تا دوربین سلفی بتواند در آن جای بگیرد. با این طراحی جدید کل پنل جلویی در اختیار صفحه نمایش بوده و می‌توان به راحتی از نام نمایشگر تمام صفحه در مورد آن استفاده کرد. این صفحه نمایش از سوی آنر Full-View Display 3.0 نامیده می‌شود.

پردازنده این دستگاه کایرین 980 است، یک چیپست مجهز به NPU دوگانه که می‌تواند ویژگی های قدرتمند هوش مصنوعی را برای آن به ارمغان بیاورد.

همان طور که گفته شد معرفی آنر ویو 20 در آسیا به طور رسمی در تاریخ 26 دسامبر در چین خواهد بود و برای بازارهای اروپایی در 22 ژانویه با برگزاری رویدادی در پاریس رونمایی می‌شود.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر