;
coinex

قابلیت ارسال پیام صوتی در اینستاگرام

ارسال پیام صوتی به اینستاگرام راه یافت. با این آپدیت جدید، اکنون کاربران می‌توانند پیام های صوتی خود را در دایرکت اینستاگرام ارسال کنند. 

حدودا چهار ماه پس از آنکه گزارش شد اینستاگرام قابلیتی شبیه به واکی تاکی را در این پلتفرم آزمایش می‌کند، قابلیت ارسال پیام صوتی در اینستاگرام از امروز اجرایی شد. اکنون کاربران می‌توانند با فشردن دکمه میکروفون پیغام صوتی خود را ارسال کنند.

راحتی ارسال پیام صوتی در اینستاگرام

هر چت صوتی در اینستاگرام یک دقیقه زمان خواهد داشت. این پیغام صوتی ناپدید نشده و کاربران می‌توانند بارها و بارها به آن گوش دهند. ویژگی پیام صوتی در اینستاگرام می‌تواند برای رانندگان نیز جذاب باشد. با این روش دیگر نیازی به تایپ کلمات نخواهد بود و افراد به راحتی می‌توانند در دایرکت به یکدیگر پیغام بدهند.

چت صوتی در اینستاگرام

در حال حاضر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام می توانند پیام های خصوصی با دوست خود را بررسی کرده و با نگه داشتن دکمه میکروفون پیام صوتی را ضبط کنند. به محض آنکه کاربر دکمه میکروفون را رها کند، پیام صوتی به صورت آنی ارسال می شود. البته کاربر می تواند با فشردن دکمه سطل زباله یا با استفاده از قابلیت Unsend اینستاگرام پیام مذکور را حذف کند. این قابلیت مشابه iMessage اپل است.


بیشتر بخوانید: آموزش کار با اینستاگرام


قابلیت ارسال صدا در دایرکت اینستاگرام برای هر دو نسخه اندروید و iOS موجود است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر