;
coinex

تیم های برگزیده رویداد کارآفرینی سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معرفی شدند

دکتر قدرت اخوان اکبری عصر جمعه در مراسم اختتامیه رویداد کارآفرینی سلامت شمال غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: امسال ایجاد هزار و ۳۰۰ شغل از سوی استانداری اردبیل به این دانشگاه تکلیف شده که از این تعداد تاکنون ۹۳۱ شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع اشتغال ایجاد شده ۷۴۱ شغل در پنجره واحد ثبت شده است، ادامه داد: ۱۴۰ شغل نیز در مرحله ثبت و راستی آزمایی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تاکید کرد که تلاش می شود مابقی تعهدات امسال در زمینه اشتغالزایی نیز به زودی محقق شود تا این دانشگاه نقش خود را در توسعه اشتغالزایی و رفع بیکاری استان ایفا کند.

وی با اشاره به برگزاری کارآفرینی سلامت شمال غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد: پیام این رویداد این است که دانشگاه ها نیز باید در بحث کارآفرینی، تولید اشتغال و خلق ثروت تاثیرگذار باشند.

دکتراخوان اکبری رویداد کارآفرینی سلامت را فرصتی برای معرفی ایده های برتر دانست و یادآور شد: باید تلاش شود تا با حمایت سرمایه گذاران و دستگاه های اجرایی این ایده ها به مرحله عمل و اجرا درآمده و موجب رشد اقتصادی، اشتغالزایی و ثروت در جامعه شود.

وی حرکت در راستای رشد اقتصادی و اشتغالزایی و تولید ثروت و در نهایت توسعه استان را اهداف این رویدادهای کارآفرینی برشمرد و بیان داشت: در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی نقش خود را با حمایت مرکز رشد دانشگاه از کارآفرینی و از نوع آوران و شرکت های دانش بنیان ایفا می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه در آینده با حرکت در مسیر فوق، گام های بیشتری در توسعه علمی و اقتصادی و نیز اشتغالزایی استان بردارد.

تیم های برگزیده رویداد کارآفرینی سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

  • تیم اول: استارتاپ سلامت مادران و نوزادان وطن(سمنو)
  • تیم دوم: استارتاپ داینا (در حوزه گیم سلامت)
  • تیم سوم: استارتاپ SD (محافظ مسمومیت co)
  • تیم چهارم: استارتاپ NHU (درحوزه پرستاری)

دکتر مهدی حسین نژاد رئیس مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن اعلام این مطلب گفت: به برگزیدگان این رویداد به ترتیب جایزه ۳ میلیون ، ۲ میلیون و یک میلیون تومانی از طرف شتابدهنده کارا سلامت برای تیم های اول و دوم و جایزه تیم سوم از طرف ستاد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اهدا گردید.

بیشتر بخوانید: استارتاپ چیست و به چه کسب و کارهایی Startup گفته می‌شود؟

وی گفت: بنا به نظر هیئت داوران تیم چهارم رویداد با تامین جایزه ۵۰۰ هزار تومانی از سوی شتابدهنده کارا سلامت از این تیم استارتاپی پرستاری دانشجویی نیز تجلیل شد. در پایان با امضای تفاهمنامه همکاری مابین شتابدهنده کارا سلامت تهران و مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم اردبیل از تیمهای برگزیده و متقاضی با استقرار در مرکز رشد فناوری و حمایت های مشاوره شتابدهنده کارا سلامت برای راه اندازی کسب وکار نوپا حمایت می‌شود.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر