;
coinex

قیمت گلکسی اس 10 چقدر است و گرانترین پرچمدار سامسونگ چه قیمتی دارد؟

قیمت گلکسی اس 10 چقدر است و مشتریان برای خرید پرچمدار 2019 سامسونگ چه مبلغی باید بپردازند؟ گرانترین مدل گلکسی S10 چه قیمتی خواهد داشت؟ به تازگی قیمت Samsung Galaxy S10 در ایتالیا منتشر شده است.بعد از ماه ها پیش‌بینی درباره قیمت پرچمدار بعدی سامسونگ، وب‌سایت TuttoAndroid در گزارشی جدید به قیمت سری گلکسی S10 اشاره کرد. اعداد منتشر شده برای برچسب قیمتی این مدل ها کمی ناامید کننده است. به نظر می‌رسد بازهم مشتریان شاهد افزایش قیمت پرچمداران جدید این سازنده کره‌ای خواهند بود.

قیمت گلکسی اس 10 سامسونگ چقدر است

سامسونگ سه مدل از سری خانواده گلکسی S10 را با نام های مستعار Beyond 0 و Beyond 1 و Beyond 2 راهی بازار می‌کند. Beyond 0 به احتمال بسیار زیاد همان مدل استاندارد پرچمدار سری گلکسی S در سال 2019 خواهد بود.

تاکنون درباره قیمت گلکسی S10 و سایر مدل های این خانواده برآوردهایی انجام گرفته بود. به عنوان مثال در اواخر تابستان امسال The Bell در گزارشی از قیمت بالای گوشی های گلکسی S10 گفت و به این نکته اشاره کرد که احتمالا یکی از مدل ها از فناوری نسل پنجم شبکه ارتباطات سیار پشتیبانی خواهد کرد.

به گفته این وبسایت خبری، فقط قیمت سامسونگ گلکسی S10 مجهز به 5G بیش از 1000 دلار خواهد بود، اما امروز با انتشار قیمت گوشی های گلکسی اس 10 در ایتالیا، مشخص شد که اکثر نسخه های این سری با برچسب قیمتی بالاتر از 1000 دلار عرضه می‌شوند.

وب‌سایت phonearena برای انتشار این مطلب در ابتدا به این نکته اشاره کرده است که قیمت انواع گوشی های هوشمند در ایتالیا چیزی مابین 23 تا 57 دلار بیشتر از سایر نقاط اروپاست.

شما هم به این نکته توجه داشته باشید که قیمت ها در بازارهای مختلف جهانی کمی با یکدیگر تفاوت دارند. قیمت گلکسی اس 10 در ایران وابسته به قیمت دلار است. اگر گوشی با دلار دولتی وارد شود، قیمت ها را در 4200 ضربکنید. در غیر این صورت با ضرب قیمت روز دلار ، حدود قیمتی این دستگاه ها در داخل کشور بدست می‌آید.

بر اساس شایعات متعددی که درباره نام پرچمداران سری گلکسی S سامسونگ در سال 2019 منتشر شده است. این دستگاه در سه مدل متفاوت به دست مشتریان خواهد رسید. گوشی Galaxy S10E (پیش از این با نام گلکسی اس 10 لایت شناخته می‌شد) مدل ارزان قیمت این سری است که با مبلغ 779 یورو (885 دلار) قابل خریداری است. این گوشی به اگزینوس 9820 مجهز بوده و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

قیمت گلکسی اس 10 بسته به نسخه های مختلف آن 1056 دلار و نسخه رده بالاتر  1340 دلار خواهد بود. قیمت گذاری بر اساس فضای ذخیره سازی است و اگر بخواهید آن را به تومان تبدیل کند، باید برای خرید آنها در بازار ایران چیزی بیش از 15 میلیون تومان پرداخت کنید. مدل ارزانتر گلکسی S10 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و مدل گرانتر آن با 8 گیگ رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود.

برای مقایسه بد نیست بدانید که قیمت گلکسی اس 9 سال گذشته در همین منطقه و در اولین عرضه خرده فروشی 1021 دلار بود و گلکسی اس 8 با قیمت 942 دلار به فروش رفت. البته هر دوی این گوشی ها با 64 گیگابایت حافظه دخلی عرضه شدند.

سامسونگ خط تولید این گوشی های 4G را با مدل بزرگتر گلکسی Galaxy S10 و عرضه آن در سه نسخه تکمیل می‌کند. اولین مدل با قیمت 1049 یورو (1192 دلار)، دومین مدل 1476 دلار و بالاترین مدل که گرانترین گلکسی اس 10 پلاس خواهد بود با قیمت 1599 یورو برابر با 1817 دلار در ایتالیا به فروخته می‌شود. این نسخه با فضای ذخیره سازی بسیار بزرگ 12 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.

مقایسه قیمت گلکسی اس 10 با قیمت آیفون های اپل

علی‌رغم افزایش قیمت پرچمداران 2019 سامسونگ نسبت به مدل های سال گذشته، هنوز هم اختلاف قیمت قابل ملاحظه ای با آیفون های اپل دیده می‌شود.

در همین بازار اروپایی آیفون XR با قیمت 889 یورو (1010 دلار) فروخته می‌شود و آیفون XS و آیفون XS Max به ترتیب با برچسب قیمتی 1351 دلار و 1465 دلار معامله می‌شود. توجه کنید که در ایتالیا این آیفون ها تنها با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین آیفون 2019 ؛ برترین گوشی اپل برای خرید کدام است؟

در نهایت یک مدل با پشتیبانی از 5 جی نیز ارائه می‌شود که بی گمان جزو بهترین گوشی های 5G در سال 2019 خواهد بود. احتمالا این مدل با نام Galaxy S10 X معرفی می‌شود. قیمت این موبایل سامسونگ هنوز مشخص نشده است.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام و عرض ارادت دوست عزیز فیس‌بوک : خدمت شما و مشاهده کنندگان سایت محترم بیان کنم من از اولین موبایل سامسونگ کره داشتم مزایای بسیاری دارد که موبایل های اپل آیفون امریکایی ندارد 1- پشتیبانی 100 5 در تمام کشورهای جهان مخصوصا در ایران شرکت سامسونگ ایران شما وقتی تماس میگیرید برای پشتیبانی مهندس اپراتور بسیار خوش برخورد بیان می کند (چه خدمتی میتوانم برای شما انجام دهم ) و این همان نظر من در فیس‌بوک به سامسونگ دوست همه ما در فیس‌بوک است .2- نرم افزاری در باکس سامسونگ داخل موبایل موجود است که شماره تماس را در آنجا قرار داده است و شما تماس حاصل می کنید و یک کد پنج رقمی به شما میدهند شما کد را وارد می کنید با اینترنت به شرکت سامسونگ ایران در تهران متصل می شوید و تمام موبایل شما را آنلاین تست سخت افزاری CPU , RAM , LCD و غیره انجام میدهد از این پشتیبانی بهتر سراغ دارید؟ 3- شما در یوتیوب من هم نظر دادم تکنولوژی موبایل سامسونگ کره را با انواع موبایل آیفون مقایسه نموده است بسیار برتری دارد 3- قیمت موبایل های سامسونگ نسبت به امکاناتی که دارد بسیار ارزان بنظر می رسد یک نمونه این است که تمام موبایل های اپل آیفون یک سیم کارت هستند در حالی که تمام موبایل های سامسونگ دو سیم کارت با تکنولوژی 4G می باشند شفافیت LCD و همچنین میکروفون اتمی با بهترین تکنولوژی روز ساخته شده است نمونه دیگر یک ضبط صوت داخل جعبه سامسونگ داخل موبایل دارد که با فاصله حدود 10 متر صدای شما را بصورت دیجیتال پخش می کند . آخرین موبایل من آخرین مدل موبایل فعلا سامسونگ S9 است بسیار راضی هستم . ارادتمند شما و انسان های منطقی هستم .

    پاسخ