;
coinex

ارتقای داوری جشنواره وب و موبایل ایران در یازدهمین سال برگزاری

ارتقای داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران مطلبی بود که رضا الفت نسب دبیر اجرایی این جشنواره در مراسم اختتامیه امروز به آن اشاره کرد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره وب و موبایل ایران، رضا الفت‌نسب با بیان اینکه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از یازدهم مهرماه آغاز شده و ثبت‌نام‌ها انجام گرفته است، اظهار کرد: حدود ۵ هزار وب‌سایت و اپلیکیشین به صورت رایگان در این جشنواره ثبت نام کردند و داوری‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: از دو ماه قبل رای‌گیری مردمی برای انتخاب برترین‌های جشنواره وب و موبایل آغاز شد تا مردم نیز در کنار داوری‌ها، آرای خود را ارسال کنند.

رضا الفت نسب، دبیر جشنواره وب و موبایل ایران
رضا الفت نسب، دبیر جشنواره وب و موبایل ایران

دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران عنوان کرد: اختتامیه جشنواره طی دو روز برگزار می‌شود که معرفی و اهدای تندیس منتخبین اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که در جشنواره ثبت نام کردند، انجام خواهد شد.

الفت‌نسب به بالا رفتن کیفیت برگزاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اشاره کرد و درباره داوری جشنواره یازدهم وب و موبایل گفت که داوری جشنواره بهبود زیادی پیدا کرده و یک سری فرآیندها تسهیل شده است. وی یادآور شد که در جشنواره امسال از کسب و کارها و استارتاپ‌هایی که تاکنون فضای زیادی برای صحبت نداشتند ولی تجارب خوبی به دست آورده بودند، دعوت کردیم تا ارائه بحث داشته باشند؛ به ویژه کسب و کارهایی که خارج از تهران بوده و توانسته‌اند اشتغال‌زایی کنند.

دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران ابراز کرد:

یک ایرادی که این روزها در کار استارتاپ‌ها شاهد هستیم، این است که فکر می‌کنند صرفا باید در تهران باشند و سرمایه‌گذار بگیرند، اما اگر بررسی کنند، می‌بینند برنامه‌هایی مثل دیجی کالا و اسنپ‌فود با دست خالی کارشان را آغاز کردند و امیدوار هستیم آنها تجارب خود را بگویند و اتفاق خوبی در این جشنواره رقم بخورد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر