;
coinex

مروری بر مشخصات گوشی گلکسی A70 سامسونگ ؛ عضو جدید موبایل‌های سری گلکسی

شرکت سامسونگ چندی پیش از آخرین تلفن همراه سری گلکسی (Galaxy) رونمایی کرد. در ادامه مروری خواهیم داشت بر مشخصات گوشی گلکسی A70 سامسونگ و قابلیت‌ها، زمان عرضه و رنگ بندی و امکانات و دوربین تعبیه شده در آن.

دی جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‎گوید:

امروزه کاربران از گوشی خود بصورت فعال‎تر و تصویری استفاده می‎کنند تا تجربه‎های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این روش زندگی نیاز به قابلیت‎های مهمی دارد که به شما امکان دهد تا بصورت آنی و با روش‎هایی نوین با دیگران تعامل داشته باشید. رسیدن به این نقطه نیازمند تحول است. به همین دلیل و برای برآورده کردن نیاز نسل جدید، ما گوشی گلکسی A70 جدید را مطابق با روش ارتباط مردم، طراحی کردیم.

گوشی گلکسی A70 سامسونگ

شرکت سامسونگ چندی پیش از گوشی گلکسی A70 خود به عنوان جدیدترین عضو سری A خانواده گلکسی رونمایی کرد. این گوشی مجهز به جدیدترین نوآوری‎های سامسونگ با طراحی زیبا، نمایشگر اینفینیتی بزرگ، دوربین سه‎گانه و باتری قدرتمند است. گوشی جدید سامسونگ برای علاقه‎مندان به دنیای دیجیتال طراحی شده است که می‎خواهند تک تک لحظه‎های زندگی‎شان را ثبت کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

نمایشگری فراگیر و طراحی زیبا

گوشی گلکسی A70 سامسونگ مجهز به یک نمایشگر Infinity-U با اندازه 6.7 اینچ، یعنی بزرگترین نمایشگر موجود در سری A گلکسی است. طراحی زیبا و ارگونومیک گلکسی A70 در کنار نسبت تصویر 20:9 می‎تواند تجربه‎ای فراگیر را در اختیار کاربر قرار دهد.

مروری بر مشخصات گوشی گلکسی A70 سامسونگ ؛ عضو جدید موبایل‌های سری گلکسی

رنگ بندی گلکسی A70

این گوشی در چهار رنگ اصلی امسال شامل آبی، مشکی و مرجانی عرضه شده که به دلیل استفاده از یک افکت خاص، در زاویه‎های مختلف نور، رنگ آن طیف‎های مختلفی از رنگ را نمایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید:
بهترین فیلم های 2019

دوربین سه گانه ؛ هیچ لحظه‎ای را از دست ندهید

دوربین سه‎گانه گلکسی A70 با رزولوشن 32 مگاپیکسل می‎تواند عکس‎هایی بسیار دقیق و شفاف را در هر مکان و هر زمانی از روز برای شما ثبت کند. لنز تشخیص عمق این دوربین به شما امکان می‎دهد تا نقطه فوکس تصویر را چه پیش از گرفتن عکس و چه پس از آن تنظیم کنید. لنز اولترواید این دوربین با دقت 8 مگاپیکسل هم به شما امکان می‎دهد دقیقا همان صحنه‎ای را ثبت کنید که چشم انسان قادر به دیدن آن است.

مروری بر مشخصات گوشی گلکسی A70 سامسونگ ؛ عضو جدید موبایل‌های سری گلکسی

قابلیت ارتقای کیفیت عکس در دوربین گلکسی A70 می‎تواند تا 20 صحنه را تشخیص داده و کیفیت آنها را بهتر کند. همینطور قابلیت تشخیص نقص (Flaw Detection) در این دوربین بصورت خودکار پیش از گرفتن عکس، هرگونه اشکال در زاویه‎بندی را تشخیص داده و به این ترتیب امکان گرفتن بهترین عکس را به شما می‎دهد.

باتری ماندگارتر از همیشه

باتری گوشی گلکسی A70 سامسونگ یک نمونه 4500 میلی‎آمپر ساعت است که به شما امکان می‎دهد با خیال راحت تمام مدت روز را در اینترنت فعالیت کنید. قابلیت شارژ سریع 25 وات این گوشی هم باعث می‎شود خیلی سریع‎تر گوشی برای استفاده مجدد شما آماده شود.

مروری بر مشخصات گوشی گلکسی A70 سامسونگ ؛ عضو جدید موبایل‌های سری گلکسی

اتصالی امن و راحت

جاگذاری نوآورانه اسکنر اثر انگشت گوشی گلکسی A70 امکان باز کردن راحت‎تر گوشی را به شما می‎دهد. همچنین با استفاده از قابلیت Samsung Pass می‎توانید بدون نیاز به وارد کردن دستی نام کاربری و رمز عبور خود و صرفا با استفاده از روش‎های بیومتریک، وارد سایت‎های مختلف شوید. پلتفرم امنیتی سامسونگ به نام سامسونگ ناکس باعث می‎شود تا با خیالی کاملا راحت اطللاعات خود را در گوشی نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید:
پرفروش ترین و بهترین فیلم های 98 ایران

تجربه ای کامل از گلکسی

پلتفرم One UI سامسونگ در گوشی گلکسی A70 باعث می‎شود بتوانید با تمرکز بیشتری از گوشی‎تان استفاده کنید. این پلتفرم مزایایی مانند تعامل راحت‎تر با گوشی یا استفاده با یک دست را در اختیار شما قرار داده و در حالت Night Mode میزان نور نمایشگر را متناسب با دید مناسب در غروب تنظیم می‎کند. اپلیکیشن Timer در گلکسی A70 نیز میزان مصرف نمایشگر را به شما اطلاع می‎دهد. این گوشی البته مجهز به اپلیکیشن‎هایی مانند Samsung Health، Samsung Pay و بیکسبی است.

مروری بر مشخصات گوشی گلکسی A70 سامسونگ ؛ عضو جدید موبایل‌های سری گلکسی

مشخصات گوشی گلکسی A70 در یک نگاه

نمایشگر 6.7 اینچ با رزولوشن FHD+ 1080×2400
Super AMOLED
Infinity-U Display
دوربین اصلی اصلی:  32MP, F1.7

فوق عریض: 8MP, F2.2 123°

عمق: 5MP, F2.2

سلفی سلفی: 32MP, F2.0
بدنه 164.2×76.7×7.9 میلی‌متر
پردازنده Octa Core, (Dual 2.0GHz + Hexa 1.7GHz)
حافظه رم 6 و 8 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
حافظه جانبی MicroSD (تا 512 گیگابایت)
سیم کارت دو سیم کارت (سه اسلات)
باتری 4,500 mAh

Super Fast Charging

سیستم عامل اندروید 9.0 (Pie)
تایید هویت بیومتریک اسکنر اثرانگشت، تشخیص چهره
رنگ بندی مشکی، آبی، مرجانی، سفید
طراحی 3D Glasstic

بیشتر بخوانید:

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر