;
coinex

مروری بر مشخصات و امکانات گوشی گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی

هفته گذشته، شرکت سامسونگ از آخرین و جدیدترین تلفن همراه هوشمند سری Galaxy خود رونمایی نمود. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر زمان عرضه و مشخصات، دوربین چرخشی و قیمت گوشی گلکسی A80 سامسونگ که با نام  گلکسی A90 نیز شناخته می‌شود.

کاربران امروزه تمایل دارند تا با تصویربرداری  لحظه‎ای از اتفاقات زندگی خود، آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. گوشی گلکسی A80 سامسونگ نیز متناسب با همین نیاز، مجموعه‌‏ای از نوآوری‏های جدیدی مانند شامل نمایشگر تمام صفحه، اولین دوربین چرخشی سامسونگ و باتری هوشمند را در خود جای داده است.

گوشی گلکسی A80 سامسونگ

در ادامه مروری خواهیم داشت بر قابلیت ها امکانات، دوربین و قیمت جدیدترین گوشی موبایل شرکت سامسونگ در بخش‌های مختلفکه با طراحی جذاب، صفحه نمایش و رنگ بندی مختلف توجه طرفداران این برند موفق را به خود جلب خواهد کرد:

دوربین چرخشی : ثبت جهان به شکل واقعی

به عنوان اولین گوشی چرخشی سامسونگ، گلکسی A80 به کاربران امکان می‌دهد تا جهان اطراف خود را ثبت کنند. وقتی حالت سلفی را در گوشی خود انتخاب کنید، سه دوربین اصلی گوشی بطور خودکار از پشت گوشی بالا آمده و می‏چرخند. این مکانیزم نوآورانه باعث می‏شود تجربه‎ای بی‏سابقه از گرفتن عکس‎های سلفی با همان کیفیت دوربین چرخشی سه‏ گانه اصلی داشته باشید.

مروری بر مشخصات و امکانات گوشی گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی

دوربین چرخشی 48 مگاپیکسلی این گوشی می‏تواند در هر زمانی از شب یا روز عکس‎هایی کاملا شفاف بگیرد. لنز تشخیص عمق سه بعدی دوربین گوشی گلکسی A80 سامسونگ می‌تواند با اندازه گیری عمق اشیا در حالت Live Focus فیلمبرداری کند. وجود لنز فوق عریض هم به شما امکان می‏دهد کل صحنه‏ای را که با چشم خودتان می‏بینید در یک عکس ذخیره کنید. حالت Super Steady برای فیلمبرداری در زمان حرکت به کمک شما آمده و با جلوگیری از لرزش دست، امکان گرفتن فیلم‎هایی بسیار پرهیجان را فراهم می‏کند. قابلیت‎های هوشمند دیگر مانند ارتقای کیفیت عکس (Scene Optimizer) با امکان شناسایی 30 صحنه، و یا تشخیص نقص (Flaw Detection) نیز بصورت خودکار و قبل از گرفتن عکس در بالا بردن کیفیت آن به شما کمک می‌کنند.

 

صفحه نمایش : تجربه تماشای تصاویر فراگیر

با توجه به چرخشی بودن دوربین‏های اصلی پشتی، حالا در گاین گوشی هوشمند جدید در واقع اولین نسخه از نمایشگر جدید New Infinity بکار رفته است. این صفحه با اندازه 6.7 اینچ و کیفیت FHD+ Super AMOLED، تصاویر را با جزییاتی کامل پخش کرده و تجربه‏ای کاملا فراگیر را از هر بازی، عکس یا فیلمی در اختیار شما می‏گذارد. قابلیت Dolby Atmos در گلکسی A80 صدایی بصورت 360 درجه را در زمان استفاده از هدفون یا اسپیکرهای بلوتوثی به گوش شما می‎رساند.

مروری بر مشخصات و امکانات گوشی گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی

 

باتری : ارتباطی طولانی‏‌تر

باتری 3700 میلی ‏آمپری تعبیه شده در این تلفن هوشمند جدید با امکان شارژ سریع 25 وات، می‌تواند مدت بیشتری گوشی شما را روشن نگه داشته و در عین حال بسیار سریع‏تر هم شارژ و آماده استفاده مجدد می‏شود. باتری این گوشی، هوشمند بوده و به مرور عادات روزانه شما و اپلیکیشن‏های مورد استفاده را آموخته و مصرف انرژی گوشی را بهینه می‏کند. وجود حالت Adaptive Saving Mode هم به کاربر اطمینان می‏دهد که باتری در بهینه‏‌ترین حالت مصرف قرار دارد.

 

دسترسی امن به هر آنچه نیاز دارید و در هر زمانی که نیاز دارید

قابلیت هوشمند Intelligent Performance Enhancer در گلکسی ای 80 یک نرم‌افزار بهینه‎ساز عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی است که مصرف باتری، CPU و RAM گوشی را بر اساس نوع مصرف خودتان تنظیم کرده و به راه‌اندازی سریع‏تر اپلیکیشن‏های مورد استفاده‌‏تان کمک می‏کند. قابلیت Bixby Routines با یادگرفتن الگوهای کاری و تحلیل عادات شما، می‌تواند نیازهایتان و زمان چنین نیازهایی را تشخیص دهد و به این ترتیب فعالیت‎های روزمره و استفاده از اپلیکیشن‏ها را بر اساس همین اطلاعات اتوماتیک می‏کند.

مروری بر مشخصات و امکانات گوشی گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی

استفاده از پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ به شما امکان می‏دهد تا با خیالی راحت از طریق گوشی گلکسی A80 به اینترنت وصل شوید. در این حالت و با استفاده از Samsung Pass می‏توانید برای ورود به وبسایت‏ها یا اپلیکیشن‏های خاص، بجای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، از تایید هویت بیومتریک گوشی استفاده کنید. وجود اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش هم امکان باز کردن راحت‏تر گوشی را فراهم کرده است. دسترسی به دستیار هوشمند بیکسبی در این گوشی هم از طریق دکمه مخصوص و هم بدون تماس با گوشی ممکن شده است تا در هر زمانی بتوانید به اطلاعات موردنظر خودتان دسترسی داشته باشید. قابلیت‏هایی مانند Samsung Health هم تجربه شما از گلکسی سامسونگ را کامل می‏کند.

رنگ بندی: طراحی زیبا برازنده شما

گوشی گلکسی A80 سامسونگ در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. رنگ طلایی خاص این گوشی رگه‌‏هایی از صورتی در خود داشته و رنگ سفید آن با آبی ترکیب شده تا متناسب با زاویه تابش نور، انعکاسی متفاوت داشته باشد. طراحی زیبا و راحت این گوشی باعث می‎شود بتوانید آن را بسیار راحت در دست خود نگه داشته و در حال حرکت از آن استفاده کنید.

مروری بر مشخصات و امکانات گوشی گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی

قیمت و زمان عرضه

قیمت گوشی گلکسی A80 در بازارهای جهانی در حدود 650 یورو بوده که با توجه به نرخ ارز 15.000 تومانی رقمی در حدود 10 میلیون تومان خواهد بود. اما با توجه به اقتصاد نابسامان و فاسد فعلی کشور، این رقم ممکن است تفاوت زیادی با قیمت اصلی داشته باشد.

مروری بر مشخصات و امکانات گوشی گلکسی A80 سامسونگ با دوربین چرخشی

بر اساس اطلاعات منتشر شده، زمان عرضه گلکسی A80 به بازار 29 ماه می 2019 (8 خرداد 1398) خواهد بود.

مشخصات گوشی گلکسی A80 سامسونگ در یک نگاه

صفحه نمایش 6.7 اینچ با کیفیت FHD+ و Super AMOLED
رزولوشن 1080 x 2400 pixels (~393 ppi density)
دوربین (چرخشی با موتور الکتریکی) لنز اصلی: 48 مگاپیکسل – F2.0

لنز فوق عریض: 8 مگاپیکسل – F2.2 با زاویه 123 درجه و قابلیت 3D Depth

ابعاد (میلیمتر) 165.2×76.5×9.3
پردازنده 8 هسته‌ای  (2×2.2 GHz Kryo 460 Gold & 6×1.7 GHz Kryo 460 Silver)
حافظه 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی
حافظه جانبی عدم پشتیبانی
باتری 3700 میلی آمپر، شارژر فوق سریع 5 وات
سیستم عامل اندروید 9.0
تائید هویت بیومتریک اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش
رنگ بندی مشکی، طلایی، سفید
طراحی بدنه بدنه فلزی + 3D Glass
قیمت 650 یورو
زمان عرضه 29 ماه می 2019 – 8 خرداد 98

منبع: سامسونگ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    من چنروز پیش خریدمش . ولی ازش راضی نیستم . ب همین دلیل سیمکارتم انداختم گوشی قبلیم ک اپل باشه !

    پاسخ

    سلام.
    مرسی بابت مطالب خوبتون.
    شرکت ما تو زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور فعالیت داره.
    باعث افتخاره که به وب‌سایت ما به آدرس seslaws.com سر بزنید.

    پاسخ