;
coinex

خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران؛ شایعه یا واقعیت!

ساعاتی پیش شایعه ای مبنی بر خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد. شایعه ای که اگر صحت داشت، می‌توانست بازار پرالتهاب لوازم الکترونیک ایران را از چیزی که هست نیز ملتهب‌تر کند.

در ماه‌های اخیر، بازار لوازم الکترونیک ایران همانند سایر بخش های جامعه، روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشته است. این نابسامانی نیز باعث شده تا بازار شایعات نیز کار خود را با جدیت بیشتری دنبال نماید.

در همین راستا ساعاتی است که شایعه ای مبنی بر خروج سامسونگ و ال جی از بازار ایران به گوش می رسد. همچنین در این شایعه گفته می‌شد که خدمات پس از فروش این دو غول تکنولوژی کره‌ای به صورت نمایندگی رده دوم توسط شرکت های داخلی ارائه خواهد شد.

با این اوصاف، روابط عمومی سامسونگ در ایران ضمن رد اخبار منتشر شده مبنی بر خروج این شرکت از ایران، اعلام کرد:

سامسونگ همواره ارزش زیادی برای خانواده هواداران و کاربران خود در ایران قائل بوده و با جدیدترین نوآوری‎ها، فناوری‎ها و محصولات خود، حضور قدرتمندی در این کشور داشته است. با وجود تمام تحولات خارجی و جغرافیایی-سیاسی، این مسئله تغییری نکرده است. ما همواره متعهدیم تا تمام تلاش خود را برای امکان ادامه دسترسی مردم ایران به محصولات نوآورانه‏ مان فراهم کنیم.

با توجه به این موضوع احتمال می‌رود که خروج ال جی از ایران نیز شایعه است اما همچنان این کمپانی نسبت به خبر خروجش از ایران واکنشی نشان نداده است.

با تکراتو همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار مربوط به خروج سامسونگ و ال جی از ایران قرار بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر