;
coinex

آشنایی با بهترین وب سایت اطلاعات مهاجرت

این روزها مهاجرت دغدغه فکری بسیاری از جوانان و خانواده هاست. بسیاری از افراد بنا به دلایل شخصی تلاش می کنند تا از روش های مختلف به کشورهای دیگر مهاجرت کنند و برای خود و خانواده، زندگی جدیدی را رقم بزنند.

به همین منظور در حال حاضر بسیاری از افراد تلاش می کنند تا با مراجعه به بهترین دفتر خدمات مهاجرت و یا چک کردن اطلاعات وب سایت های مختلفی که اطلاعات مهاجرت را در اختیارشان قرار میدهند، از آخرین اخبار مطلع شده و سپس با آگاهی کامل و با دست پر اقدام کنند.

در میان کشورهای مختلف در حال حاضر، کانادا، استرالیا، آلمان و انگلستان بیشترین تقاضای مهاجرت و یا ادامه تحصیل را از طرف هموطنان ایرانی مان دریافت می کنند که نشان دهنده اقبال بیشتر مردم کشورمان – به ویژه جوانان – جهت ادامه زندگی و یا کار و تحصیل در آنهاست.

بهترین وب سایت مربوط به اطلاعات مهاجرت کدام است ؟

طبق جستجوها و بررسی های به عمل آمده و با در نظر گرفتن تعداد کاربران می توان وب سایت مهاجرت ایرانی یا iremigration.com را بهترین وب سایت مهاجرتی نامید. در این وب سایت اطلاعات جامعی در مورد نحوه اخذ انواع ویزا ، روش های اخذ اقامت کشورهای مختلف و همچنین اطلاعات بسیار خوبی مربوط به زندگی در این کشورها وجود دارد که از نظر بسیاری از کاربران ، کاملا مفید و جامع ارزیابی شده است. همچنین این وب سایت دفاتر معتبر مهاجرتی را که می توانید از خدمات آنها برای تسهیل برخی امور استفاده کنید نیز معرفی شده است.

آشنایی با بهترین وب سایت اطلاعات مهاجرت

در ادامه مبحث مربوط به اطلاعات مهاجرت به بررسی روش های مهاجرت به دو کشور پرطرفدار یعنی کانادا و آلمان می پردازیم که بخش های زیادی از آن از وب سایت مهاجرت ایرانی برگرفته شده است.

چگونه می توانیم به کانادا مهاجرت کنیم؟

خوشبختانه همانند بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر و پیشرفته، روش های مهاجرت به کانادا متنوع هستند و هر فردی با شرایط خاص خود این شانس را دارد که در صورتی که توانایی مالی، علمی، سوابق شغلی و یا شرایط خاصی داشته باشد بتواند در صورتی که در یکی از برنامه های مهاجرتی کشور کانادا شرکت کند و حداقل امتیاز جهت تشکیل پرونده را کسب کند، پرونده مهاجرتی تشکیل داده و در نهایت بتواند پس از انجام پروسه مهاجرت بصورت موفقیت آمیز به کانادا مهاجرت کند.

روش های مهاجرت به کشور کانادا در حالت کلی به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

  • مهاجرت فدرال کانادا
  • مهاجرت استانی کانادا

هر یک از این دو روش که البته خود به زیرمجموعه های دیگری دسته بندی می شوند، مزایا و معایبی دارند. معمولا بسیاری از افراد ناخودآگاه به فکر مهاجرت فدرال کانادا هستند ولی بنا به دلایلی مانند کمبود امتیازهای لازم و یا شرایط مساعدتر برخی از ایالت های کانادا جهت جذب مهاجر (مانند ایالت های کبک یا ساسکاچوان) به مهاجرت استانی کانادا روی می آورند.

البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که که افرادی که موفق به اخذ ویزای اقامت کانادا از طریق مهاجرت ایالتی شوند، پس از مدتی اقامت در ایالت مورد نظر و همچنین دریافت کارت اقامت (PR) در صورت عدم رضایت از آن شهر و یا ایالت، می توانند آنجا را ترک کرده و بر هر نقطه از خاک کانادا که تمایل دارند بروند.

روش‌های مهاجرت به کانادا

در مجموع اگر شما هم علاقه مند به مهاجرت به کانادا هستید، می توانید از یکی از روش های زیر به آن کشور مهاجرت کنید:

  • مهاجرت از طریق کار و تخصص
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق ادامه تحصیل
  • مهاجرت از طریق ویزای استارت آپ
  • مهاجرت سرمایه گذاری
  • و..

که البته هر یک از این روش ها مزایا و معایبی نسبت به دیگری دارند و پروسه انجام آنها نیز گاهی متفاوت است. گاهی مهاجرت به کانادا از هر یک از روش های فوق می تواند چندین سال به درازا بکشد. اما در نهایت در صورت موفقیت به یکی از بهترین کشورهای جهان قدم خواهید گذاشت که بسیاری از مردم سراسر جهان آرزوی زندگی در آنرا دارند.

چگونه می توانیم به آلمان مهاجرت کنیم؟

یکی دیگر از کشورهایی که طرفداران زیادی نزد جوانان و برخی از خانواده های ایرانی جهت مهاجرت دارد، آلمان است. این کشور با در اختیار داشتن بازاری مناسب، صنعت و اقتصادی قدرتمند، مردمانی با فرهنگ، تکنولوژی بالا و مزایای دیگر از ورود مهاجرانی که بتوانند خود را با جامعه آلمان تطابق داده و برای پیشرفت اقتصاد و آینده آلمان مفید باشند، استقبال می کند.

آشنایی با بهترین وب سایت اطلاعات مهاجرت

دولت آلمان در طول سالهای گذشته روند مهاجرت متخصصان، هنرمندان و افرادی که با داشتن حرفه خاصی و توانایی های لازم در زبان آلمانی (به خصوص دارندگان مدرک زبان آلمانی) را آسان تر کرده و این به این معنی است که بسیاری از افراد تحصیلکرده و یا دارای مهارت های ویژه در مشاغل مختلف و حتی دانشجویانی که در آن کشور تحصیل می کنند، می توانند پس از مدتی براحتی جهت دریافت اقامت آلمان و اخذ شهروندی آن کشور اقدام کنند.

روش‌های مهاجرت به آلمان

در حال حاضر بهترین روش های مهاجرت آلمان عبارتند از:

  • ادامه تحصیل در آلمان
  • داشتن تخصص و یا حرفه ای که در آلمان مورد نیاز باشد (مانند برخی از رشته های برق، کامپیوتر و IT، الکترونیک وغیره)
  • سرمایه گذاری

البته دولت آلمان ممکن است تحت شرایطی به برخی از افراد ویزای اقامت در آن کشور را بدهد. برای مثال صدها هزار نفر از پناهندگان افغانستان، سوریه و عراق در سالهای گذشته موفق به اخذ ویزای پناهندگی در آلمان شده اند. اما چهار روش نام برده بالا بهترین روش های قانونی هستند.

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند باید جهت گذراندن دوره های آموزش زبان آلمانی و همچنین اخذ مدرک رسمی این زبان اقدام کنند و حتی کسانی که می خواهند به همسر آلمانی خود بپیوندند نیز باید در امتحانات زبان آلمانی شرکت کرده و مدرک رسمی زبان آلمانی که مورد تایید سفارت آلمان باشد – هر چند با درجه و نمره نه چندان بالا – را بدست بیاورند.

 وب سایت iremigration.com معتبرترین و بهترین وب سایت های مهاجرت است که جدیدترین اخبار و اطلاعات مهاجرت به کانادا، آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر جهان و شرایط آنها را می توانید در آنها مطالعه کرده و سپس با آگاهی هر چه بیشتر جهت مهاجرت به کشور مورد علاقه خود اقدام کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر