;
coinex

نگاهی به محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های ترکیه در تور استانبول

رستوران و تجربه خوردن غرا در محیطی جدید را می‌توان به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی در سفر قلمداد کرد. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های ترکیه در تورهای مسافرتی این کشور به شهرهایی ماند استانبول.

اگر مسافر استانبول جذاب و دیدنی هستید باید بدانید که در سفر به آن بهترین رستوران های استانبول که نباید از دست داد ! چرا ؟ دلایل بسیاری وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم ، اما حتما می دانید که استانبول شهر بسیار پرطرفدار ، شلوغ و محبوب در میان گردشگران و توریست ها از سراسر دنیا به خصوص گردشگران ایرانی است .

طبیعتا از این رو باید تعداد بسیار زیادی رستوران و کافه در تمام نقاط شهر به خصوص مناطق شلوغ و توریستی این شهر به چشم بخورد ، در این مطلب قصد داریم به شما در تور ترکیه اطلاعاتی بدهد تا بتوانید انتخاب مناسبی برای صرف بهترین غذا در بهترین رستوران را در سفرتان به استانبول تجربه کنید.

بهترین رستوران‌های ترکیه

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر بهترین رستوران‌های ترکیه به همراه منو، ساعت کار، نشانی و قیمت که با خوراکی‌های سنتی و بین المللی خود تجربه دل انگیزی را برای شما رقم خواهند زد:

رستوران نیکول ( Nicloe )

رستوران نیکول اولین رستوران ترکیه است که توانست ستاره میشلن را از آن خود کند و دارای طرفداران خاص خودش است و نیز این رستوران توسط سرآشپز ” آیلین یازیکیوقلو Aylin Yazıcıoğlu ” اداره می شود و قطعا برایتان جالب است بدانید که او دوره دکترای دانشگاه کمبریج را رها کرد تا بتواند به عشق خود که آشپزی در آشپزخانه بود برسد و بسیار هم به هدف و موفقیت خود رسید ، این سرآشپز قبل از اینکه رستوران نیکول را بازگشایی کند با سرآشپزهای معروف زیادی کار کرد تا تجربیات کافی را به دست آورد.

نگاهی به محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های ترکیه در تور ترکیه

در ضمن مهارت های آشپزی فرانسوی و ترکی این سرآشپز مشهور و بنام کاملا در منوهای فصلی این رستوران مشخص است و لازم به گفتن نیست و اینکه شما از روی تراس این رستوران چشم اندازی خارق العاده و هیجان انگیزی را از شهر بندری استانبول پیش رو دارید که تجربه بی نظیری است و در ادامه این رستوران که در رده بهترین رستوران‌های ترکیه قرار دارد به جز یکشنبه ها از ساعت ۶:۳۰ تا ۹:۳۰ شب باز است و نشانی آن به آدرس : ترکیه ، استانبول ، بی اوغلو ، محله تام تام می باشد .

رستوران هونکار ( Hunkar )

رستوران قدیمی هونکار از سال ۱۹۵۰ میلادی در محله نیشان تاشی غذاهای بسیار خوشمزه ای را برای گردشگران و عموم مردم درست می کند و اینکه جالب است وقتی شما وارد این رستوران می شوید در جلوی شما میز غذایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای تازه ای که وجود دارد را میل کنید و بنا به سلیقه تان را از بین آن ها انتخاب کنید و در ضمن یکی از غذهای محبوب این رستوارن ” کوزو اینکیک ” می باشد که برای تهیه آن از گوشت بره به آهستگی با بادمجان استفاده می شود.

نگاهی به محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های ترکیه در تور ترکیه

از دیگر غذاهای محبوب و پرطرفدار این رستوران می توان به ” کوفته کادینبودو ” نیز اشاره کرد که در آن کوفته های گوشتی را با تخم مرغ و آرد سرخ می کنند و با برنج می خورند که بسیار لذیذ و خوشمزه است و در ادامه اینکه این رستوران از ۱۱:۳۰ صبح  تا ۱۱ شب میزبان شما عزیزان است و نشانی آن به آدرس : نشانی : ترکیه ، استانبول ، سیزلی ، محله هاربیه در Gümüs می باشد .

رستوران و تراس کلود 7 (Cloud 7 Restaurant, Bar & Terrace)

در رستوران و تراس کلود 7 می توانید بر فراز شهر استانبول و با منظره ای فوق العاده به صرف غذایی خوشمزه و با هزینه مناسب بپردازید. همه نکات مثبت در یک جا! در رستوران و تراس کلود 7 امکاناتی چون: رزرو و امکان نشستن در فضای بیرون وجود دارد.

نگاهی به محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های ترکیه در تور ترکیه

  • ساعات سرو غذا:  6:30 تا 23:30
  • آدرس: ترکیه، استانبول، بسیکتاس، خیابان بایلیدم 12، محله ویشنی زاده، استانبول پارکسا هیلتون
  • Address: Hilton ParkSA Istanbul, Vişnezade Mahallesi, Bayıldım Caddesi No:12, 34357 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

رستوران سانس ( Sans Restaurant)

  • سبک منو : غذاهای مدیترانه ای، ترکی، اروپایی، مدرن
  • ارزیابی هزینه : متوسط، متوسط قیمت بین 30 تا 180 لیر
  • وعده : نهار و شام

سانس از برترین‌های وبسایت تریپ ادوایزر بوده و توانسته جایگاهی را در فهرست بهترین رستوران‌های ترکیه به خود اختصاص دهد. رستوران سانس در تور لحظه آخری ترکیه  مکان مناسبی است تا تجربه ای به یاد ماندنی از غذاهای مدیترانه ای داشته باشید. این رستوران در ویلایی زیبا قرار دارد که راهرویی بزرگ با ظرفیت 80 نفر دارد. یکی از ویژگی های دلپذیر رستوران سانس باغ زیبا و سرسبزش است که در طی بهار و تابستان باز است.

نگاهی به محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های ترکیه در تور ترکیه

به گزارش سفر باتو ، از جمله امکانات این رستوران می توان به قابلیت رزرو، امکان نشستن در فضای بیرون رستوران، پارکینگ، دسترسی مناسب برای صندلی چرخدار، قبول مسترکارت و ویزا و وایفای رایگان اشاره کرد.

  • ساعات سرو غذا:  11:30 تا 23:30
  • آدرس: ترکیه، استانبول، لونت، خیابان پالمیه، خیابان هاسی آدیل
  • Address: Hacı Adil Caddesi Palmiye Sokak No:1, 1. Levent, 34330, Turkey

 

وای نات (Why Not)

  •     سبک منو : غذاهای ترکی، آسیای میانه، اروپایی، گیاهی
  •     ارزیابی هزینه : مناسب
  •     وعده : صبحانه دیروقت، نهار و شام

این رستوران نیز از برترین رستوران های وبسایت تریپ ادوایزر به حساب می‌آید. در رستوران وای نات می توانید یکی از بهترین کباب های ترکی را صرف کنید.

نگاهی به محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های ترکیه در تور ترکیه

از جمله امکانات این رستوران در تور ترکیه می توان به قابلیت رزرو، ارسال غذا، بیرون بری، پارکینگ خیابانی، امکان نشستن در فضای بیرون رستوران، تلویزیون، راه دسترسی برای افراد کم توان و ناتوان جسمی، قبول ویزا و وایفای رایگان اشاره کرد.

  • ساعات سرو غذا:  10:30 تا 23:55
  • آدرس: ترکیه، استانبول، محله سلطان احمد، خیابان پیرلوتی شماره 45
  • Address: Piyerloti Cad. No 45/A | Sultanahmet, Istanbul 34000, Turkey

رستوران Miam

رستوران Miam رستورانی شیک و لوکس درست در کنار دریا است. میزهای رستوران روی عرشه‌ای چوبی روی آب قرار دارند. از منوی رستوران می‌توانید بهترین غذاهای دریایی و انواع مزه را سفارش دهید و تا سفارش‌تان آماده شود، از تماشای تابش نور ماه بر بیکران دریا لذت ببرید.

نگاهی به محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های ترکیه در تور ترکیه

هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲ بامداد، می‌توانید برای سر زدن به این رستوران برنامه‌ریزی کنید. فضای رستوران بسیار رمانتیک و جذاب است و برای وعده‌های ناهار و شام آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است.

رستوران Maçakızı

رستوران Maçakızı یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌های ترکیه در ناحیه بودروم است که در یک بوتیک هتل قرار دارد. البته این رستوران قیمت‌های بالایی دارد ولی بدون تردید ارزش هزینه کردن دارد. برای غذا خوردن در این رستوران، حتما باید از قبل میز رزرو کنید.

نگاهی به محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های ترکیه در تور ترکیه

در این رستوران، طراحی مدرن با المان‌های طبیعی مناظر ساحلی اژه، ترکیب شده است و فضایی جذاب و دوست‌داشتنی ایجاد کرده است. این رستوران از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب باز است و برای وعده‌های ناهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. محیطی مدرن و رمانتیک در فضای باز دارد و جزو شیک‌ترین رستوران‌های شهر است.

 

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر