;
coinex

نمایشگر وال سامسونگ (The Wall) بهترین نمایشگر سال 2019 شد

صفحه نمایش ماژولار سامسونگ که با نام تجاری نمایشگر وال سامسونگ شناخته می‌شود، با توجه به نوآوری‌های میکرو ال‌ای‌دی (Micro LED) استفاده شده در آن، موفق به کسب جایزه بهترین نمایشگر سال 2019 گردید.

سامسونگ اعلام کرد این شرکت توانسته است جایزه بهترین نمایشگر سال 2019 را برای نوآوری‎ در صفحه‎های ماژولار در محصول وال دریافت کند. نمایشگرهای وال انقلابی در تجربه دیداری محسوب می‎شوند و می‎توانند رنگ مشکی خالص را در کنار طبیعی‏‌ترین حالت از دیگر رنگ‎ها نمایش دهند.

جایزه برترین نمایشگر سال 2019 روز چهارشنبه 18 اردیبهشت به استفن چوی، رییس بخش آمریکای شمالی نمایشگرهای سامسونگ اهدا شد. اهدای این جوایز بخشی از نمایشگاه بین المللی سالانه SID در کالیفرنیا بود.

نمایشگر وال سامسونگ ؛ بهترین نمایشگر سال 2019

وال سامسونگ یک نمایشگر عظیم است که در آن از فناوری میکرو ال‎ای‎دی (MicroLED) استفاده شده است. این فناوری که جدیدترین فناوری حوزه نمایش در دهه حاضر محسوب می‏شود، قابلیت‎های بسیار مهمی در حوزه کیفیت رنگ داشته و می‎تواند رنگ‎های بسیار شفاف و در عین حال طبیعی را تولید کرده و تجربه دیداری کاربر را در مقایسه با نمایشگرهای سنتی تا حد بسیار زیادی ارتقا می‎دهد.

صفحه باریک و بدون حاشیه وال با طراحی ماژولار این امکان را فراهم کرده تا بتوانید آن را متناسب با فضا و دکور مورد علاقه‏‌تان تغییر داده و از هر زاویه‎ای یک نمای بسیار زیبا و لوکس را در اتاق نشیمن خودتان یا حتی محیط کسب‎وکارتان به دست آورید.

جایزه برترین نمایشگر سال (DIA) از طرف جامعه نمایشگرهای اطلاعاتی اهدا شده و در آن معیارهایی مانند نوآوری در کل محصول، اجزای مربوطه و کاربردهایی با بیشترین احتمال ایجاد تحول در آینده صنعت نمایشگر، مدنظر قرار می‎گیرد. این جوایز هر ساله در سه گروه «نمایشگر سال»، «برترین کاربرد نمایشگر سال» و «برترین اجزای نمایشگر سال» اهدا می‏شود.

نمایشگر وال سامسونگ (The Wall) بهترین نمایشگر سال 2019

سئوگ-جی کیم، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای این شرکت در خصوص نمایشگر وال سامسونگ می‎گوید:

خیلی خوشحالیم که چنین جایزه مهمی را دریافت کردیم. ما به پیشرفت‌های فنی و نوآوری که در نمایشگرهای وال وجود دارد افتخار می‎کنیم و معتقدیم این محصول توانسته است کل صنعت را یک قدم به جلو برد.

وی چن، مدیر کمیته جوایز می‎گوید:

بسیار خوشحالیم که جایزه برترین نمایشگر سال را برای نمایشگر ماژولار میکرو ال‌‏ای‏‌دی به محصول وال سامسونگ اهدا کردیم. جایزه برترین نمایشگر سال مهم‏ترین جایزه در این مجموعه جوایز است که با هدف شناخت بهترین محصولات نمایشگر و کاربردهای آنها در سال گذشته میلادی اهدا می‏شود. ما هم از تعهد دائمی سامسونگ به نوآوری و کمک به مسیر آینده صنعت نمایشگر، خوشحالیم.

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر