;
coinex

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

با پیشرفت تکنولوژی و علم سبک زندگی انسان ها دستخوش تغییراتی شده است که نمی توان از آن چشم پوشید. در این نوشته راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی مانند کوادکوپتر، اسکوتر برقی و ماشین کنترلی برای شما قرار داده شده است.

با پیشرفت تکنولوژی و علم سبک زندگی انسان ها دستخوش تغییراتی شده است که نمی توان از آن چشم پوشید . چه بخواهیم چه نخواهیم محصولات تفریحی سرگرمی مدرن در زندگی ما مخصوصا در بین نوجوانان و جوانان رخنه کرده است .

در راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی نکاتی را پیرامون خرید این محصولات به شما کاربران گرامی گوشزد کنیم تا بتوانید متناسب با نیاز و بودجتان بهترین انتخاب را داشته باشید .

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

1- راهنمای خرید کوادکوپتر (هلی شات)

یکی از محصولاتی که امروزه زیاد صحبت از آن است کوادکوپتر می باشد . کوادکوپتر یک پرنده عمود پرواز 4 موتوره است که بر مبنای یک باتری الکتریکی قابل شارژ می تواند حرکت کند .

حس شیرین پرواز برای بسیاری از کاربران لذت بخش است لذا خرید کوادکوپتر می تواند مهارت پروازی را درون شما تقویت کنید اگر دوست داشته باشید به یک خلبان Drone های بدون سرنشین مبدل شوید .

برای خرید کوادکوپتر در وهله ی اول باید به نیاز و هدفتان و در وهله ی بعدی به بودجتان و قیمت  کوادکوپتر توجه کنید . یعنی دقیقا هدفتان از خرید یک کوادکوپتر چیست و اصلا چقدر میخواهید هزینه کنید ؟!

بررسی درست این مسائل می تواند شما را به یک خرید درست سوق دهد . کوادکوپتر ها معمولا به یک دوربین برای عکاسی و فیلم برداری هوایی ( هلی شات ) مجهزند.

تمامی مدل های پروازی در یکی از سه دسته بندی اصلی یعنی کوادکوپتر های هابی ، نیمه حرفه ای و یا تخصصی قرار می گیرند . اگر به دنبال تفریح و سرگرمی هستید و برای آخر هفته و سفرهایتان به یک هلی شات نیاز دارید می توانید مدل انتخابی خود را از میان کوادکوپتر های هابی و یا نیمه حرفه ای برگزینید .

اما اگر به دنبال انجام یک کار و یا پروژه ی تخصصی هستید می توانید در میان هلی شات های تخصصی انتخاب خود را نهایی کنید . انتخاب یک فروشگاه و مجموعه ای تخصصی نیز از فاکتور های بسیار مهم است .

شرکت جهان آرسی jahanrc.com با سابقه ای بسیار طولانی در این زمینه تمامی کوادکوپتر های برند و موجود در بازار جهانی را به کاربران گرامی به همراه آموزش رایگان ، گارانتی سلامت ، ضمانت اصالت کالا و همچنین خدمات پس از فروش جامع و کامل شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات ارائه می کند .

می توانید از وبسایت و یا فروشگاه حضوری این مجموعه بازدید به عمل بیاورید . از دیگر فاکتور های مهم برای خرید کوادکوپتر انتخاب سایز و ابعاد مورد نظرتان ، کیفیت دوربین ، آپشن ها و قابلیت های پروازی و همچنین برند آن مدل می باشد .

مهم است که کجا می خواهید پرواز کنید . اگر در محیط های داخلی و سرپوشیده می خواهید پرواز را تجربه کنید یک نانوکوادکوپتر نیز می تواند کار شما را راه بیندازد اما اگر در فضای بیرونی و غیر مسقف می خواهید پرواز کنید دستگاه شما باید حتما دارای ابعاد و وزن استانداردی برای مقاومت در باد باشد .

پس از انتخاب می توانید با کارشناسان مجموعه مد نظر صحبت کنید و از آن ها راهنمایی بخواهید . شاید به هر دلیلی مدل انتخابی شما برایتان مناسب نباشد . اگر مبتدی و تازه کار هستید حتما باید پس از خرید آموزش ببینید تا به دستگاهتان آسیب نزنید . بی شک اگر مشتاق و عاشق پرواز باشید روز به روز در صدد خرید مدل های جدید پروازی خواهید بود . این روزها کمپانی ها و مجموعه ها در صدد طراحی و تولید مدل های جدیدی هستند که بی شک همین امر در پویا بودن این صنعت تاثیر گذار است.

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

2- راهنمای خرید اسکوتر برقی (شارژی)

یکی دیگر از محصولات تفریحی سرگرمی که این روزها بر روی بورس است و بسیاری از کودکان و نوجوانان به دنبال آن مخصوصا در فصل تابستان هستند اسکوتر برقی است . خرید اسکوتر برقی می تواند برای اوقات فراغت هر خانواده ای وسیله ای بسیار سرگرم کننده تلقی شود اما برای خرید اسکوتر برقی فاکتور هایی وجود دارد که باید آن ها را بررسی و سپس برای خرید اقدام کنید .

اولین و مهم ترین فاکتور تعیین مشخص هدف و بودجتان است . برای چه می خواهید یک اسکوتر برقی بخرید ؟ آیا فقط برای بازی ؟ یا ورزش ؟ و یا برای تردد های درون شهری ؟ پاسخ به هر کدام از این سوال ها می تواند در انتخاب نهایی شما بسیار تاثیرگذار باشد .

از طرفی باید ببینید می خواهید چقدر هزینه کنید ؟ بازه ی قیمتی اسکوتر ها همانند سایر محصولات تفریحی بسیار گسترده است . لذا بدون هیچ تعارف و رودربایستی به فروشنده و یا کارشناس فروش بگویید که می خواهید چقدر هزینه کنید ؟!؟

اسکوتر برقی ها در سایز و استایل ها متعددی طراحی و تولید می شوند . سایز چرخ آن ها می تواند از 4.5 اینچ شروع شود و 6.5 ، 8 ، 10 ، 12 و یا حتی 14 اینچ باشد . اسکوتر برقی شما می تواند 2 چرخ و یا تک چرخ باشد . اسکوتر برقی شما می تواند دسته داشته باشد و یا نداشته باشد .

به قدری تنوع در دنیای اسکوتر برقی وجود دارد که اغلب اوقات خریدار برای انتخاب نهایی گیج می شود . اما اصلا نگران نباشید کارشناسان مجرب جهان آرسی آماده خدمت رسانی به شما هستند . جهان آرسی دنیایی از محصولات تفریحی سرگرمی مدرن و لوکس است لذا اسکوتر برقی هم در این مجموعه برای فروش موجود است . با کارشناسان مجرب مجموعه جهان آرسی دردودل کنید و معیار ها و نیاز هایتان را بیان کنید . آنها تلاش میکنند تا بهترین گزینه را با توجه به شرایطتان به شما پیشنهاد کنند و در تمامی مراحل از پیش از خرید تا آموزش و پس از خرید صبورانه در کنار شما باشند . بله درست شنید محصولات بسیار متنوعی در این شرکت برای فروش عرضه می شود.

راهنمای خرید محصولات تفریحی سرگرمی

3- راهنمای خرید ماشین کنترلی

ماشین های کنترلی نیز یکی دیگر از آن هاست . ماشین های کنترلی نمونه های کوچک شده ی مدل های واقعی هستند و به کمک یک رادیو کنترل هدایت و کنترل می شوند .

قیمت ماشین کنترلی نیز یکی دیگر از آیتم های بسیار مهم در انتخاب و خرید این محصول است . اگر تمرکز ما بر روی بودجه ی شما کاربران است به این دلیل می باشد که رنج قیمتی تمامی محصولات تفریحی سرگرمی بسیار گسترده است و زمانی که شما قصد خرید دارید نمی توانید به فروشنده بگویید مثلا من یک ماشین کنترلی می خواهم پیشنهاد شما چیست ؟ اولین سوال فروشنده از شما این است که بودجه و نیازتان چیست ! لذا با خودتان روراست باشید و با فروشنده و یا مجموعه انتخابی تعارف نکنید .

ماشین های کنترلی در دو گروه گسترده الکتریکی و سوختی طبقه بندی می شوند . ماشین کنترلی الکتریکی بر مبنای یک باتری قابل شارژ حرکت می کند و بسیار سرعتی و ایمن هستند . ماشین کنترلی سوختی نیز بر مبنای سوخت به حرکت در می آید که معمولا دارای رنج قیمتی بالایی هستند و هزینه سوخت و نگهداری آن ها نیز بالاست .

ماشین های کنترلی دارای استایل های گوناگون هستند که بی شک می تواند پاسخگوی همه ی علایق باشد . سه دسته بندی استایل در این زمینه به این صورت است : ماشین کنترلی باگی ، ماشین کنترلی آفرود و ماشین کنترلی تراک .

ماشین های باگی دارای چرخ های کوچک و ارتفاع کمی از سطح زمین هستند چرا که در جاده و خیابان های صاف باید با آن ها بازی کنید . البته می توانید به اجرای حرکات نمایشی و دریفت با آنها بپردازید که بسیار مهیج است . دسته بعدی ماشین های آفرود می باشد که دارای چرخ های بزرگ و ضخیمی است . هدف از طراحی این گروه بازی و ماشین سواری در جاده های ناصاف و صعب العبور است . به دلیل طراحی هوشمندانه جلوبندی به ماشین شما هیچ آسیبی وارد نخواهد شد . و دسته ی آخر نیز ماشین های کنترلی تراک هستند که شبیه به کامیونت می باشند و دارای سرعت کمی هستند و باید در محیط های صاف و ایمن با آن بازی کنید .

تنوع در استایل ماشین کنترلی کمک کرده تا هر کسی متناسب با سلیقه و نیازش بتواند بهترین گزینه را برگزیند . البته در خرید ماشین کنترلی وجود خدمات پس از فروش شامل بحث تعمیرات و تامین قطعات بسیار حائز اهمیت است . چرا که امکان بروز حادثه در هر لحظه وجود دارد . جهان آرسی با ارائه ماشین کنترلی های متنوع تضمین تامین قطعات و تعمیرات را نیز به کاربران می دهد . لذا می توانید هر وسیله تفریحی سرگرمی مهیجی را با خیالی آسوده از این مجموعه تهیه کنید .

دنیای گسترده محصولات تفریحی سرگرمی مدرن روز به روز در حال ارتقا و گسترش است و نمی توان بر روی این موضوع چشم پوشید . بی شک در آینده ای نه چندان دور محصولات بسیار جدیدی طراحی و تولید خواهند شد که هم اکنون در فکر نمی گنجد . بهتر است کودکان و نوجوانان تان را به صورت منطقی با این محصولات آشنا کنید تا متناسب با نیاز و بودجتان خرید نهایی را انجام دهید . وجود همه ی این وسایل بازی و تفریحی نیز در هر خانه ای واجب و لازم نیست . چرا که باید به فکر هزینه های نگهداری و در صورت نیاز تعمیرات آن ها نیز باشید .

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (83 نظر)

    سلام بچه ها من برای خرید هدیه برای همسرم یه مشورت میخوام به نظرتون برای یه آقای ۳۰ ساله که کلی عشق محصولات رادیوکنترلی داره یه ماشین جذاب تره یا کوادکوپتر یا اسکوتر برقی ؟!؟ تا به حالم از این وسایل نداشتن و یه چیز خوب و خفن می خوام براشون بخرم . ممنون میشم راهنماییم کنید .

    پاسخ

    بین محصولات متنوع رادیوکنترلی کدومش رو پیشنهاد می کنید ؟!؟ خیلی تنوع بالاس هواپیما هلیکوپتر ماشین هلی شات کوادکوپتر و … برای تفریح و سرگرمی شخصی واقعا کدومش جذاب و سرگرم کنندس ؟

    پاسخ

    دوستان اینجا کسی اطلاعات بیشتر درباره هلی شات حرفه ای داره که که بتونه منو راهنمایی کنه تا از کجا بخرم ؟
    میخوام کار عروسی و اتلیه باهاش بزنم
    یه چیز با کیفیت و خوب میخوام

    پاسخ

    سلام وقت ب خیر
    من یه اسپارک دارم که به دلیل مبتدی بودنم و استفاده نادرست از ش اسیب دیده و الان گوشه خونه افتاده تا امروز فکر میکردم که تعمیر نمیشه ولی امروز متوجه شدمکه قابل تعمیره کسی میدنه که کجا میتونم اسپارک رو برای تعمیر ببرم و اینکه مورد اعتماد هم باشن.
    وایا کسی اطلاع داره که کلاس های اموزشی برای این اسپارک توی تهران موجود هست و کجا برگزار میشه؟

    پاسخ

    سلام دوست عزیز
    یه مجموعه هست به نام جهان ارسی که واقعا من از کارشون خیلی راضی هستم
    پرنده من نابود شده بود بردم پیششون اونا هم تو سریع ترین زمان پرندمو مثل روز اول بهم تحویل دادن
    اگر اموزش هم بخوای خودشون یه دوره اموزش تخصصی برات برگزار میکنن که صفر تا صد پرندرو بهت توضیح میدن

    پاسخ

    به نظر من تنها کادویی که اقایونو همیشه خوشحال میکنه همین کوادکوپتر و ماشین کنترلی هستش و فرقی هم نمیکنه چه یک سالشون باشه چه صد سالشون!!!!!

    پاسخ

    سلام به همگی من خیلی مایم یه هلی شات بخرم ولی اصلا توی شهر ما جایی نیست که منو راهنمایی کنن که چی بخرم که به دردم بخوره و از همهی این موارد مهم تر اینه که من هی تجربه ای توی استفاده از این دستگاه ها ندارم و میترسم بخرم ویا نتونم استفاده کنم یا با همون بار اول اسیب بزنم و از بین ببرم هلی شات رو لطفا اگر کسی جایی رو میشناسه که بتونن منو راهنمایی کنن لطفا به بگه
    اگر تهران باشه هم ایراد نداره

    پاسخ

    سلام وقت همگی به خیر
    من یه هلی شات میخوام بگیرم اکثرا بهم سایما رو پیشنهاد دادن اما یه بررسی کردم دیدم از همه محصولات قیمت هاش پایین تره کسی میدونه چرا اینجوری هستش؟؟ایا به خاطر کیفیت پایین محصولات این کمپانیه که قیمت هاش نسبت به بقیه پایین تره یا دلیلش چیز دیگس؟؟؟

    پاسخ

    سلام دوست عزیز
    پایین بودت قیمت های محصولات به دلیل کیفیت پایین این محصولات نیست بلکه به دلیل قابلیت هاشونه مثل کیفیت تصویرشون,میزان برد پرنده,سنسور های موجود,و…. هر چی قابلیت های یک کوادکوپتر بیشتر میشه قیمت اون پرنده هم افزایش پیدا میکنه و در حال حاظر هم فعالیت کمپانی سایما بیشتر رو محصولات تفریحی و سرگرمی هستش تا محصولات حرفه ای .

    پاسخ

    سلام به همگی
    من یه هلی شات مویک ایر دارم و میخوام با خودم ببرمش خارج از کشور کسی میدونه که امکان پذیر هست این کار یا نه و یا تو فرودگاه بهش گیر میدن یا نه چون بعضیا به من گفتن که کاری ندارن ولی بعضی ها هم میگن که پرندرو ازمون میگیرن و پسش هم نمیدن دیگه
    ممنون میشم اگه کسی اطلاعاتی داره راهنماییم کنه

    پاسخ

    دوست عزیز سلام
    شما زمانی که پرندتون رو خریداری میکنی باید ببری به نام خودت پلاکش کنی در غیر این صورت هر جا که مراجع قانونی پرندتون رو ببینن میتونن ضبطش کنن.و همچنین از طریق هواپیما نمیتونی پرندت رو جایی ببری.

    پاسخ

    دوستان سلام
    من جدیدا یه اتلیه تاسیس کردم و شریک کاریم خیلی تاکید داره که یدونه از این هلی شات ها واسه کارمون بخریم ولی چون تاحالا با این وسایلا کار نکردیم میترسم نتونیم باهاش کار کنیم و به دردمون نخوره به نظر شما کار کردن با این کوادکوپترا سخته یا راحت؟؟ ما خودمون هم از پس کار کردن باهاش بر میایم یا باید یکی رو بیاریم باهاش کار کنه؟؟؟

    پاسخ

    من برای خرید هلی شات و یا کوادکوپتر هر جا که پرس و جو کردم گارانتی روی دستگاه ارائه نمیکنن اخه مگه میشه دستگاه به این مهمی بدون گارانتی به فروش برسه ؟

    پاسخ

    سلام دوست عزیز هیچ محصول پروازی هیچ جای دنیا گارانتی نمیشه حتی توسط خود کارخانه سازنده اما خدمات پس از فروش بهشون 0 تا 100 تعلق میگیره که خدارو شکر توی ایران خوب ساپرت میشه و مجموعه های زیادی هستن که خدمات دستگاه ها رو انجام میدن
    موف باشید

    پاسخ

    سلام دوستان ، آیا واسه به پرواز در آوردن پهپاد های تفریحی _سرگرمی دوربین دار تو فضا های عمومی مثه پارک هم باید مجوز واسه پرواز داشته باشیم؟

    پاسخ

    سلام دوستان میخواستم بدونم سایز چرخای اسکوتر برقی تو کنترلش تاثیر داره ینی مثلا کنترل کردن اسکوتربرقی ۸ اینچ راحت تر از ۶ اینچه؟یا برعکس

    پاسخ

    سلام دوستان ، میشه راهنماییم کنید که بین ماشین های کنترلی سوختی و الکترونیکی کدومش واسه ریس و مسابقه بهتره ؟ و اینکه اگه کسی تو این زمینه مدل خاصی مد نظرشه معرفی کنه

    پاسخ

    دوستان من فانتوم ۴ پرو پلاس دارم . میتونم مانیتورش رو جدا کنم و از موبایل خودم استفاده کنم ؟

    پاسخ

    سلام دوست عزیز
    در جواب سوالت باید بگم که به دلیل خاص و حساس بودن محصولات DJI متاسفانه این قابلیت رو ن داره که کوچک ترین چیزی از روش باز بشه یا کوچک ترین چیزی بهش اضافه بشه البتهاین نشانگر دقت بالای محصولات این برند هستش
    موفق باشید

    پاسخ

    من مدتی میشه مدارکم رو برای اخذ پلاک برای اتحادیه ارسال کردم چون غیر حضوری بوده اما خبری نشده علتش چیه ؟ کسی میدونه چقدر زمان میبره ؟

    پاسخ

    خریدار باتری فانتوم 2 دست دو هستم کسی بود اطلاع بده

    پاسخ

    چون کوادروتور فانتوم 2 توقف تولید شده اقلام و قطعاتش به صورت نو وآکبند که اصلا پیدا نمیشه به صورت دست دو هم باید بگردید شاید …

    پاسخ

    سلام من یه فانتوم 4 پرو دارم که خیلی کم کارکرد هست . میخوام بفروشمش . قیمت عرف دست دو توی محصولات هلی شات چه جوریه ؟ چون اطلاعی از قیمت روزش هم ندارم . ممنون میشم اگر کسی به تازگی خرید و فروشی داشته اطلاع بده .

    پاسخ

    دوستان کسی تجربه کار هلی شات رو داره ؟ کلا چه جور کاریه ؟ منبع درآمدش تو بازار این روزها چطوریه ؟ ممنون میشم اگر کسی اطلاعاتی داره بیان کنه . سپاس .

    پاسخ