;
coinex

لوازم خانگی ایکس ویژن و TCL ؛ تولید محصولات باکیفیت در دستور کار

معاونت لوازم خانگی مادیران از احداث کارخانه تولید لوازم خانگی ایکس ویژن و TCL در منطقه اقتصادی پیام خبر داد. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

محمود قهاری، معاونت لوازم خانگی مادیران در مصاحبه با خبرنگار ال کا ایران در خصوص آخرین وضعیت احداث کارخانه تولید لوازم خانگی شرکت مادیران با برندهای ایکس ویژن و تی‌سی‌ال در منطقه اقتصادی پیام گفت:

به لطف خدا همه چیز طبق برنامه در حال پیشروی است و امیدواریم با شروع کار این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغال و کمک به تحقق شعار سال (رونق تولید)، به دست آوردهای خوبی در این حوزه دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد که افتتاح کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران شهریورماه 98 خواهد بود و این کارخانه قرار است محصولات برند ایکس ویژن و TCL را تولید و روانه بازار کند. گفتنی است فاز اول راه‌اندازی کارخانه تولید لوازم خانگی مادیران از اواسط تابستان خط تولید ماشین لباسشویی بوده و در پاییز امسال نیز فاز دوم با خط تولید یخچال، آغاز به کار خواهد کرد.

قهاری در ادامه خاطر نشان کرد:

در فاز اول فعالیت برای ۴۰۰ نفر از هموطنان‌مان ایجاد اشتغال خواهد شد که این میزان در فاز دوم فعالیت کارخانه، به ۸۵۰ نفر می رسد.

قهاری با تاکید به شرایط فعلی کشور و با احترام به تمامی اقشار جامعه، بازار هدف خط تولید جدید شرکت مادیران را قشر متوسط جامعه دانست و در ادامه افزود:

ما قصد داریم با تمام توان خود به صحنه تولید آن هم با وسعت بیشتری وارد شویم و کمک کنیم اقتصاد کشورمان پویا تر شود. در همین رابطه نیز قصد داریم محصولاتی با کیفیت و البته با قیمت مناسب را تولید و به بازار لوازم خانگی ایران عرضه کنیم.

قهاری در ادامه تاکید کرد که ظرفیت تولید اسمی کارخانه لوازم خانگی مادیران برای هریک از محصولات یخچال و ماشین‌لباسشویی ۲۰۰ هزار دستگاه است و ظرفیت عملی آن برای تولید یخچال ۱۵۰ هزار دستگاه و برای تولید ماشین لباسشویی ۱۷۰ هزار دستگاه خواهد بود.

محمود قهاری، معاونت لوازم خانگی مادیران
محمود قهاری، معاونت لوازم خانگی مادیران

وی همچنین خاطر نشان کرد که در ادامه مسیر تولید این کارخانه بزرگ، محصولات متنوعی ازجمله محصولات کوچک لوازم خانگی را به بازار کشور معرفی خواهند کرد.

معاونت لوازم خانگی مادیران در ادامه با اشاره به اهمیت بخش خدمات پس از فروش نیز افزود:

حدود دو سال است که محصولات مادیران در حال عرضه به بازار بوده و در حوزه خدمات تا به امروز مشکل خاصی نداشتیم. بخشی از خدمات برون سپاری شده و ما نیز نظارت کامل بر آن داشته و خواهیم داشت.

قهاری در انتها به شرایط تامین قطعات پرداخت و به این موضوع تاکید داشت که شرکت مادیران همانند سایر تولیدکنندگان کشور برآن است تا بخش تولید به پویایی خود ادامه دهد و از حرکت نایستد. وی در ادامه تاکید کرد: “در حال حاضر قطعات مورد نیاز تامین شده و مشکلی در این حوزه نداریم.”

گفتنی است کارخانه تولید لوازم‌خانگی مادیران برای تولید محصولاتی با برندهای ایکس ویژن و تی سی ال با مساحتی نزدیک به 73 هزارمترمربع، بزرگ‌ترین کارخانه فعال صنعت لوازم خانگی در سطح استان البرز به‌شمار می‌آید و در حال حاضر نیز مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر