;
coinex

معرفی، قیمت و مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک S سامسونگ (Galaxy Book S)

گلکسی بوک S سامسونگ (Galaxy Book S) جدیدترین لپ تاپ سایز کوچک این شرکت بوده که به تازگی معرفی شده است. در این نوشته به مرور مشخصات فنی و قیمت این لپ تاپ سایز کوچک خواهیم پرداخت.

هفته گذشته شرکت سامسونگ در مراسم رونمایی و آنباکسینگ گلکسی نوت 10 و نوت 10+، علاوه بر ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 نسخه Under Armour، از جدیدترین لپ تاپ خود که با نام گلکسی بوک اس شناخته می شود نیز رونمایی کرد.

لپ تاپ گلکسی بوک S سامسونگ (Galaxy Book S)

گلکسی Book S با ترکیب قابل حمل بودن واتصال دایمی در گوشی‎های همراه با قدرت و بهره‎وری بالای کامپیوترهای خانگی، عصری نوین را در کامپیوترهای همراه آغاز می‎کند. گلکسی Book S محصول همکاری سامسونگ با برترین برندهای حوزه فناوری است و موقعیت این شرکت را به عنوان برندی پیشرو در حوزه محصولات همراه تثبیت کرده و پلتفرمی کاری از بهترین تجهیزات و خدمات موجود توسط نام‎هایی مانند مایکروسافت و کوالکام را در اختیار کاربران قرار می‎دهد.

این محصول جدید امکان اتصال Gigabit LTE، طراحی فوق العاده، سیستم عامل محبوب و قدرتمند ویندوز 10 و پلتفرم محاسباتی پیشرفته Snapdragon 8cx شرکت کوالکام را با هم ترکیب می‎کند. با استفاده از گلکسی Book S کاربران می‎توانند آزادی کار با نوعی جدید از دستگاه‎های همراه را تجربه کنند که به شما امکان می‎دهد در هر جایی و در هر زمانی، بدون نیاز به میز کار یا صندلی خودتان، کارها را پیش ببرید.

تجربه‎ای انعطاف‎پذیر و همیشه متصل

گلکسی Book S همواره روشن و همیشه متصل است و به این ترتیب نوع استفاده شما از کامپیوتر را تغییر داده و عصر جدید کار با دستگاه‎های همراه را آغاز می‎کند. اتصال فوق سریع Gigabit LTE در واقع نوعی اتصال دایمی به فضای ابری است که امکان دسترسی پرسرعت شما را به برنامه‎ها و محتواها، بدون اتکا به اتصال وای‎فای فراهم می‎کند. دیگر زمان بوت شدن دستگاه به تاریخ پیوسته و گلکسی Book S بلافاصله بعد از فشردن دکمه کاملا آماده کار است. دقیقا مانند یک گوشی همراه، هر کاری را تنها با لمس با انگشتان‎تان انجام دهید.

معرفی و مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک S سامسونگ (Galaxy Book S)

محصولی ماندگار و کارآمد

طراحی گلکسی بوک S سامسونگ بر اساس طراحی مدل گلکسی Book 2 انجام شد اما بصورت هدفمند به شکلی تغییر داده شد که یک تجربه قوی از کامپیوتر در یک بدنه کوچک و قابل حمل در اختیار کاربر قرار گیرد. طراحی منحصربفرد لبه‌های منحنی این محصول که هنگام باز و بسته شدن جابجا می‎شوند باعث می‏شود تا شما بتوانید از قابلیت‎های همیشه آماده این دستگاه فوق باریک به بهترین شکل استفاده کنید. گلکسی Book S با وزن تنها 0.96 کیلوگرمی خود براحتی در هر جایی که لازم داشته باشید همراه شما خواهد بود بدون آنکه سختی‎های حمل یک لپ‎تاپ معمولی را داشته باشد.

معرفی و مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک S سامسونگ (Galaxy Book S)

بدنه این محصول در بالا و پایین از جنس آلومینیوم آنودی بسیار باکیفیت ساخته شده و همین روند آنودی کردن روکش‎های بالا و پایین گلکسی Book S باعث می‎شود در برابر خطراتی که لپ‎تاپ‎های معمولی را تهدید می‏کند، بسیار مقاوم شود. نمایشگر 13.3 اینچی گلکسی Book S قابلیت مولتی‎تاچ 10 نقطه‌ای دارد که امکان اسکرول، زوم و کنترل دستگاه را تنها از طریق لمس با یک انگشت به شما می‎دهد.

تجربه یک قدرت جدید

گلکسی بوک S سامسونگ برای کسانی طراحی شده است که همیشه در حرکت هستند و در عین حال خواهان تجربه‎ای از نوع گلکسی روی همه دستگاه‎های خود هستند تا قدرت انجام کارها را افزایش دهد بدون اینکه دسترسی کاربر را محدودتر کند. در این محصول از پلتفرم محاسباتی Snapdragon 8cx استفاده شده است که اولین پلتفرم 7 نانومتری کامپیوتری برای دستگاه‎های همراه است که توسط شرکت کوالکام طراحی شده است.

معرفی و مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک S سامسونگ (Galaxy Book S)

Snapdragon 8cx  قدرت محاسباتی گلکسی Book S را در مقایسه با گلکسی Book 2 در زمینه عملکرد CPU تا 40 درصد، در عملکرد گرافیک تا 80 درصد افزایش داده و پهنای باند حافظه را هم بیشتر می‎کند. طراحی اسنپدراگون 8cx به شکلی است که نیاز کمتری به فن دارد و این یعنی هرچقدر هم که سخت با دستگاه‎تان کار کنید، لپ‎تاپ خنک خواهد ماند.

باتری

باتری گلکسی بوک S سامسونگ با یک بار شارژ کامل می‎تواند تا 23 ساعت پخش مداوم ویدیو را پشتیبانی کند و این یعنی دیگر نیازی به اتصال دایم به پریز برق ندارید. برای افزایش بهره‎وری دستگاه، گلکسی Book S بر اساس نوع کاری که با آن انجام می‎دهید، عملکرد دستگاه را بهینه‎سازی می‎کند و به این ترتیب باتری کمتری مصرف کرده و زمان بیشتری برای کار، بازی یا استریم و خلق محتوا در اختیار خواهید داشت. گلکسی بوک S سامسونگ همچنین تا حداکثر از 1 ترابایت حافظه جانبی پشتیبانی کرده و این یعنی دیگر نگران تمام شدن فضای حافظه‎تان نخواهید بود.

گلکسی بوک S سامسونگ همچنین مجهز به بلندگوهای استریو از برند AKG است در حالیکه صدای آنها با فناوری Dolby Atmos بهینه شده و تجربه صدای کاملا فراگیر را با حالت‎های متفاوت برای فیلم، موسیقی، بازی و غیره در اختیارتان قرار می‎دهد.

پشتیبانی از برترین خدمات

با استفاده از پلتفرم ویندوز 10 مایکروسافت می‏توانید تجربه نسل آینده قدرت در یک کامپیوتر همراه را داشته باشید. برنامه Your Phone شرکت مایکروسافت امکان اتصال راحت میان گلکسی Book S و گوشی گلکسی Note 10 را فراهم می‎کند تا شما بتوانید جدیدترین عکس‌ها، اپلیکیشن‎ها و نوتیفیکیشن‎ها را فورا دریافت کرده و حتی با استفاده از هردو دستگاه به تماس یا پیام دریافتی پاسخ بدهید. گلکسی Book S مجهز به حافظه ابری OneDrive مایکروسافت است که علاوه بر حفاظت از داده‏ها بصورت مرتب از آنها نسخه پشتیبان گرفته و از روی همه دستگاه‎های شما هم قابل دسترس است.

معرفی و مشخصات لپ تاپ گلکسی بوک S سامسونگ (Galaxy Book S)

با استفاده از گلکسی Book S، دستگاه شما امن‎تر و حفاظت‏ شده‎تر می‎شود. اتصال Gigabit LTE در این محصول به شما امکان می‎دهد از وصل شدن به شبکه‎های عمومی و غیرقابل اعتماد اجتناب کرده و در عین حال از به خطر افتادن اطلاعات شخصی‎تان در زمان وصل شدن به اینترنت جلوگیری کنید. برنامه Hello ویندوز هم امکان ورود به دستگاه تنها از طریق اثر انگشت را فراهم کرده و به این ترتیب روش دسترسی‎تان کاملا راحت و شخصی می‎شود.

زمان عرضه و قیمت گلکسی بوک اس سامسونگ

گلکسی بوک اس سامسونگ در دو رنگ طلایی و خاکستری در ماه پاییز و در تعدادی از بازارها عرضه می گردد. قیمت گلکسی بوک S سامسونگ نیز بر اساس اخبار منتشر شده از 999 دلار (معادل 12 میلیون تومان) آغاز خواهد شد.

قیمت و مشخصات گلکسی بوک S سامسونگ

گلکسی Book S
Windows 10 Home/Pro

*بسته به منطقه و اپراتور ممکن است دسترسی متغیر باشد

سیستم عامل
13.3 اینچ FHD TFT (16:9)

لمسی: صفحه مولتی‎تاچ 10 نقطه‌ای

نمایشگر
  • 305.2×203.2×6.2-11.8mm
  • 0.96 KG
بدنه
Qualcomm® Snapdragon™ 8cx Compute Platform

7nm 64-bit Octa-core processor (Max. 2.84 GHz + 1.8GHz)

AP
  • 8GB RAM (LPDDR4X), 256/512GB
  • + MicroSD slot up to 1TB
حافظه
720p HD دوربین
42Wh (Typical)

پخش ویدیو تا 23 ساعت

باتری
  • LTE Cat.18
  • Nano SIM
شبکه
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO

Bluetooth® v 5.0, USB Type-C, Location (GPS, Galileo*, Glonass, BeiDou*)

اتصال
اثر انگشت، سنسور فضا، سنسور نور (روشن و خاموش بک‎لایت صفحه کلید) سنسورها
ورود با استفاده از اثر انگشت با Windows Hello تایید هویت
  • اسپیکر استریو: توسط برند AKG
  • صدای فراگیر با فناوری Dolby Atmos (دارای حالت‎های دینامیک، فیلم، موسیقی، بازی، صدای واضح و تنظیمات شخصی)
صدا

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام قیمتش چنده؟

    پاسخ

    ۱۰۰۰ دلار. دلار امروز ۱۴۸۵۰. اضافه کنید تحریم و گمرک و غیره.

    پاسخ

    سلام
    گارانتی هم دارن اگه خراب شد پس میگیرن ؟

    پاسخ

    اره داره
    یوقت هر کسی بدی بگیری

    پاسخ