;
coinex

بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019

در این مقاله قصد داریم به برخی از بهترین بازی های پلی استیشن ۴ در سال 2019 اشاره کنیم. با تکراتو همراه باشید تا در ادامه به معرفی تعدادی از این بازی های برتر PS4 بپردازیم.

بدون شک پلی استیشن 4 محبوب‌ترین کنسول بازی در جهان است و روز به روز به محوبیت آن افزوده می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین بازی های پلی استیشن 4 سال 2019 بپردازیم.

بهترین بازی های پلی استیشن 4 2019

در ادامه لیستی از بهترین بازی های کنسول پلی استیشن 4 سال 2019 را مشاهده خواهید کرد. در ابتدا به 10 مورد از این بازی های جذاب و محبوب این کنسول می‌پردازیم و در آینده نیز این لیست را به‌روز خواهیم کرد. همچنین پیش‌تر نیز مقاله‌ای در خصوص بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2017 و 2018 منتشر کرده بودیم که مطالعه آن نیز خالی از لطف نیست.

1. بازی گاد آف وار (God of War)

بازی گاد آف وار (God of War)

بازی گاد آف وار ۴ جدیدترین و محبوب ترین سری از بازی های گاد آف وار است که به سفارش کمپانی سونی توسط استودیو بازی سازی سانتا مونیکا استودیو در حال ساخت است.

در این سری جدید از بازی گاد آف وار ۴ شما مستقیما وارد ادامه بازی سری ۳ آن می‌شوید. آخرین نسخه از این بازی در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شده بود و هم اکنون سری جدید این بازی در دسترس شما قرار دارد.

این سری جدید از بازی یک سافت ریبوت است. سافت ریبوت به بازی‌هایی گفته می‌شود که به طور کامل ریبوت نمی‌شوند و تنها از لحاظ داستانی و فضای بازی آنها تغییر می‌کند. در این سری جدید از بازی گاد آف وار ۴ از دنیای اسطوره‌های یونانی فاصله گرفته و وارد دنیای جذاب اسطوره‌های وایکینگی می‌شویم.

در این سری جدید از بازی مانند بازی‌های دیگر بخش مالتی پلیر را مشاهده نمی‌کنیم و فقط دارای بخش تک نفره است.

از ویژگی‌های جدید این بازی لازم به ذکر است که به نحوه مشاهده بازی به صورت سوم شخص با دوربین متحرک روی شانه اشاره کرد. همچنین بازی دارای المان‌های نقش آفرینی بسیار زیبا و کارآمدی است که گزینه‌های زیادی را برای گیمرها در اختیار قرار می‌دهد و تمامی این موضوعات سبب شده تا بازی گاد آف وار به یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019 تبدیل شود.

2. بازی هورایزن زیرو داون (Horizon: Zero Dawn)

بازی هورایزن زیرو داون (Horizon: Zero Dawn)

بازی هورایزن زیرو داون که به دست کمپانی سونی اینتر اکتیو اینترتیمنت در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ طراحی شده و توانست جای پای خود را در لیست بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019 میلادی محکم کند.

در این بازی شما وظیفه کنترل شخصیت اصلی داستان (دختری جوان به نام الیت) را به عهده دارید. شخصیت اصلی داستان تک تیرانداز ماهری است که در دنیای پر جنب وجوش و ماجراجویانه‌ای به سر می‌برد که در آن موجودات مکانیکی مرموزی وجود دارند. شخصیت اصلی داستان باید در این فضای جهان‌باز که بازی در اختیار او قرار می‌دهد با انجام ماموریت‌های اصلی و فرعی، داستان را پیش برده و در فضای داستان به کاوش بپردازد. با استفاده از سلاح‌های دوربرد، نیزه و تکنیک‌های مخفی‌کاری باید به مبارزه با موجودات مکانیکی معروف به ماشین‌ها بپردازد و همچنین از بقایای آن‌ها به عنوان منابع و پاداش‌های جدید بهره‌‌برداری کنند.

این بازی به عنوان اولین بازی در سبک نقش آفرینی برای کمپانی گوریلا گیمز به شمار می‌رود. شما می‌توانید این بازی را در کنسول پلی استیشن ۴ بازی کرده و از وضوح تصویر ۴ کی آن لذت ببرید.

3. بازی متال گیر سالید 5: فانتوم پین (Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain)

بازی متال گیر سالید 5: فانتوم پین (Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain)

بی‌شک یکی دیگر از بهترین بازی های کنسول پلی استیشن 4 در سال 2019، بازی متال گیر سالید 5 است. کوجیما توانست با خلق یکی از بهترین بازی های کامپیوتری با گرافیک بالا انقلابی در این زمینه به وجود آورد و به همین دلیل است که آن را با خلق عناوین محبوب متال گیر سالید می‌شناسند. جدیدترین ساخته کوجیما یعنی سری ۵ بازی‌های متال گیر سالید در زمان انتشار خود، مورد توجه بازیکنان قرار گرفته و از محبوبیت بسیار بالایی در بین آنها برخوردار است.

همانگونه که قطعا می‌دانید برای اولین بار بود که مخفی‌کاری در این سری بازی‌ها اضافه شد.

المان‌های این سری جدید بازی همانند نسخه قدیمی‌تر خود یعنی گرند زیرو است و فضای داستانی بازی محیط باز طراحی شده است.

همانطور که گفته شد استراتژی با این بازی این است که افراد باید به صورت مخفیانه و طوری که دیده نشوند از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروند. تنوع سلاح‌ها در این بازی بسیار بالاست. همچنین وسایل حمل و نقل و جابجایی در این بازی بسیار متنوع است که می‌توان به ماشین‌ها، تانک‌ها و حتی اسب‌ها اشاره کرد.

در طول مراحل این بازی افرادی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند اما تاثیر و توانایی‌های آنها به نوع ارتباط شما با آنها بستگی دارد. در برخی از مراحل بازی شما می‌توانید از هلی‌کوپتر خود کمک بخواهید تا محیط را برای شما پاکسازی کند.

4. بازی رد دد ردمپشن 2 (Red Dead Redemption 2)

بازی رد دد ردمپشن 2 (Red Dead Redemption 2)

بازی رد دد ردمپشن 2 یکی از سری بازی های اکشن راک استار استودیو است که توسط کمپانی راک استار گیمز منتشر شده است. این بازی پیش درآمدی از بازی رد دد ردمپشن بوده و سومین قسمت از مجموعه بازی‌های این کمپانی است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است.

داستان این بازی در فضای جذاب غرب وحشی اتفاق می‌افتد. کنترل شخصیت اصلی داستان به نام آرتور مورگان از دید سوم شخص یا اول شخص به عهده گیمر است.

از ویژگی‌های این بازی که به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های حال حاضر کنسول PS4 دانست، می‌توان به دقت در جزئیات اشاره کرد؛ این مورد در این بازی به قدری مشاهده می‌شود که به طور مثال اگر شخصیت اصلی داستان اسب خود را در جایی رها کرده و از آن فاصله بگیرد در صورتی که فاصله آنها زیاد باشد، صدای او را نخواهد شنید و به دنبالش نمی‌آید. از دیگر ویژگی‌های این بازی که باعث شده تا محبوبیت این بازی در بین گیمرها بیشتر شود امکان بازی در حالت‌های تک نفره و چند نفره آنلاین است.

در این سری جدید از بازی هم مانند سری‌های گذشته از سیستم For Honor استفاده شده است. براساس این سیستم، رفتار گیمر با کاراکترهای فرعی داستان بر روی رفتار مردم شهر با شخصیت اصلی داستان یعنی مورگان تأثیرگذار خواهد بود. اتمام و کامل کردن داستان اصلی بازی چیزی حدود ۶۰ ساعت به طول خواهد انجامید.

5. بازی ویچر 3: وایلد هانت (The Witcher 3: Wild Hunt)

بازی ویچر 3: وایلد هانت (The Witcher 3: Wild Hunt)

استودیو CD projekt red بازی افسانه‌ای و بحث برانگیز ویچر را از روی کتاب داستانی که با همین نام نوشته شده است طراحی و به بازار عرضه کرده است. این استودیو با انتشار این سری از بازی‌ها نام خود را به عنوان یکی از بهترین استودیوهای بازی سازی در دنیا مطرح کرده است. بار دیگر این استدیو با طراحی و ساخت بازی ویچر ۲ در سال ۲۰۱۲ تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخت.

این کمپانی در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که قصد ساخت سری جدید بازی ویچر ۳ را دارد با این تفاوت که مرزهای بازی را گسترش داده و از لحاظ کیفی بازی را ارتقا خواهد داد و پس از انتشار بازی ویچر ۳، این بازی جوایز بسیاری را از جمله جایزه بهترین بازی سال و همچنین بهترین بازی نقش آفرینی دریافت کرد.

اگر می خواهید بدانید فضای بازی ویچر ۳ چگونه است تصور کنید که یک ویچر تمام عیار چه کارهایی می‌تواند بکند. شما در این بازی یک هیولاکش جهش یافته هستید که بدون هیچ محدودیتی برای عمل، نقش آفرینی می‌کنید و بدون هیچ محدودیت و مانعی رها هستید تا به سمت افق‌های تازه بتازید و خود را به عنوان شخصیتی انسان دوست و کمک رسان و سیاستمداری همه جانبه، جنگجوی خستگی ناپذیر و شمشیر زنی تند و سریع و در نهایت ویچری چابک و سیری ناپذیر و دائما در حال حرکت و جستجو پیدا کنید.

6. بازی گرند تفت اتو 5 (Grand Theft Auto 5)

بازی گرند تفت اتو 5 (Grand Theft Auto 5)

بازی grand theft auto 5 یا به اختصار GTA v بازی اکشنی است که توسط کمپانی راک استار طراحی، توسعه و انتشار یافته است. در سری پنجم بازی gta بازیکنان در نقش سه کاراکتر اصلی و متفاوت تحت داستان هیجانی به انجام کارهای خلاف قانون می‌پردازند؛ همین موضوع سبب محبوبیت این بازی درمیان هواداران شده و بنابراین می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2019 میلادی دانست.

از ویژگی‌های این سری بازی باید به قسمت آنلاین جی تی ای وی اشاره کرد که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. لازم به ذکر است که یکی از مهمترین دلایل محبوبیت بازی gta در بین طرفداران قسمت آنلاین جی تی ای است و از سال انتشار این بازی یعنی سال ۲۰۱۳ میلادی تا امروز بازی جی تی ای جز پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری قرار داشته است.

یکی دیگر از نکاتی که باعث شده تا بازی جی تی ای روز به روز بازیکنان فعال بیشتری پیدا کند، داستان جذاب و گیرای آن همراه با گرافیک‌های بسیار جالب و زیبای بازی بوده است. این بازی محبوب و پرطرفدار برای پلی استیشن ۴ طراحی شده و دارای سه کاراکتر اصلی است که هر کدام داستان جداگانه‌ای را دنبال می‌کنند.

کمپانی طراح این بازی یعنی کمپانی راک استار با طراحی جی تی ای ۴ توانست استانداردها را در دنیای بازی‌های کامپیوتری جابجا کند. همچنین با طراحی یکی از موفق‌ترین بازی های وسترن به نام  red dead redemption توانست نام خود را در میان استودیوهای بازی‌سازی دنیا به یکی از موفق‌ترین برندها تبدیل کند.

7. بازی فورتنایت (Fortnite)

بازی فورتنایت (Fortnite)

بازی Fortnite توسط استودیوهای بازیسازی Epic Games و People Can Fly طراحی شده است که در سبک بقا ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ روانه باز شده است. این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و سیستم‌ عامل های ویندوز و مک منتشر شده و توانسته در لیست بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019 جای گیرد.

شروع فضای داستانی بازی با ناپدید شدن ناگهانی ۹۸ درصد از جمعیت کره زمین همراه است. پس از پشت سر گذاشتن توفان‌های سهمگین و ابرهای سیاهی که آسمان را فرا گرفته‌اند، با حمله تعداد زیادی از زامبی‌ها مواجه می‌شویم که زندگی بازماندگان کره زمین را به خطر انداخته‌اند.

بازیکنان در این بازی باید به میدان storm shields بروند و سعی کنند تا از میان بازماندگان و جمعیت انسان‌ها متحدانی را پیدا کنند. در واقع تمام انسان‌های بازمانده درون این شیلدها تجمع کرده‌اند تا از طوفان‌ها در امان باشند و این شیلدها در واقع بیس‌های بازی هستند که توسط فرماندهانی اداره می‌شوند. مردم و بازیکنان باید به بیرون از شیلدها بروند تا منابع مورد نیاز خود را جمع‌آوری کنند تا بتوانند زنده بمانند و زمین را به حالت قبلی خود بازگردانند.

8. بازی مارول اسپایدرمن (Marvel’s Spider-Man)

بازی مارول اسپایدرمن (Marvel's Spider-Man)

بازی مارول اسپایدرمن توسط کمپانی سونی اینتراکتیو اینترتیمنت به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر شده است. سبک اکشن و ماجراجویانه بازی داستان جدیدی از اسپایدرمن را روایت خواهد کرد که تا پیش از این در هیچ یکی از کمیک بوک ها، بازی‌ها و یا حتی فیلم‌های اسپایدرمن وجود نداشته است.

داستان این بازی در فضای مدرن شهر نیویورک اتفاق می‌افتد و شما می‌توانید از دیده سوم شخص بازی را دنبال کنید.

بازی در فضای مبارزات آشنای اسپایدرمن شکل می گیرد. درواقع شخصیت اصلی داستان می‌‌تواند دشمنان را از آپارتمان‌ها و ساختمان‌ها پایین بیندازد و یا آنها را با تارهای خود گرفتار کند. مبارزات بازی شامل تارزنی عنکبوتی، نبردهای هوایی و ضربات بازگرداننده و کارساز است.

9. بازی What Remains of Edith Finch

بازی What Remains of Edith Finch

بازی What Remains of Edith Finch یک بازی ماجراجویانه است که توسط کمپانی gained a sparrow طراحی و روانه بازار شده است .این بازی با روایت داستان‌های عجیب غریب از یک خانواده در واشنگتن فضای متنوع داستانی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

ادیس تنها بازمانده خانواده است که به بررسی سوابق خانوادگی خود می‌پردازد تا دلیل اینکه تنها بازمانده است را متوجه شود. تمام داستان بازی از دید اول شخص روایت می‌شود. هر داستان با مرگ یکی از شخصیت‌های خانواده به پایان می‌رسد. این بازی سعی دارد تا اتفاقات شگفت انگیز و جالبی که در زندگی روزمره ما می‌افتد و ما به سادگی از کنار آن می‌گذریم را برای ما به تصویر بکشد.

در مورد کمپانی سازنده باید به این موضوع اشاره کرد که کمپانی اسپارو یکی از بهترین کمپانی‌ها در زمینه طراحی بازی‌های نقش اول در دنیا است. همچنین بازی شاهکار The Unfinished Swan توسط این کمپانی طراحی شده و در کارنامه کاری این کمپانی به خوبی می‌درخشد.

بازی ذکر شده در بالا برای پلتفرم pc و پلی استیشن ۴ طراحی و منتشر شده است.

10. بازی فیفا 19 (FIFA 19)

بازی فیفا 19 (FIFA 19)

قطعا یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019 بازی فیفا 19 است. این بازی نسخه جدید سری پر طرفدار بازی‌های فیفا است که توسط استودیو EA Vancouver طراحی و توسط کمپانی الکتریک آرتز به بازار عرضه شده است.

این بازی بیست و ششمین نسخه از بازی‌های پرطرفدار فیفا است که در این بازی نیز مانند بازی‌های سری قبلی کریستیانو رونالدو به عنوان کاراکتر اصلی کاور این بازی انتخاب شده است. در ادامه به معرفی قابلیت‌های جدید سری بازی فیفا ۱۹ می‌پردازیم.

این کمپانی با طراحی سیستم active touch system تغییرات اساسی را در کنترل بازیکنان به وجود آورده است.

قابلیت دیگری که به این بازی اضافه شدهtime finishing  است؛ قابلیتی است که به شما اجازه می‌دهد تا لحظه دقیق شوت کردن را مشخص کنید، این امکان با دو بار فشار دادن دکمه شوت در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

در این سری جدید امکان تعیین احتمال اینکه بازیکن به توپ رها شده برسد برای شما وجود دارند که توسط قابلیت battle 50 50 برای بازیکنان طراحی شده است.

یکی از شگفت‌انگیزترین قابلیت‌های اضافه شده به این بازی قابلیت dynamic tactics است که در آن امکان تغییر استراتژی برای بازیکن وجود دارد.

حال نوبت شما گیمرهای دقیق و بازی‌دوست است. اگر فکر می‌کنید بازی جذابی از قلم افتاده و باید در لیست بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019 جای گیرد، نام آن به همراه تجربه خود از آن بازی را در بخش نظرات بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر