;
coinex

مرگ کوبی برایانت (Kobe Bryant)؛ بسکتبالیست آمریکایی در سن 41 سالگی درگذشت

کوبی برایانت، بسکتبالیست مشهور و سابق تیم ملی بسکتبال ایالات متحده آمریکا که یکی از پر افتخارترین بازیکنان لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بود درگذشت. علت مرگ کوبی برایانت سقوط هلی کوپتر اعلام شده است.

ساعاتی پیش و در روز 26 ژانویه 2020 (6 بهمن 98) کوبی برایانت بازیکن سابق پست گارد تیم لس آنجلس لیکرز (L.A Lakers) درگذشت. وی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بسکتبال جهان بود در هنگام مرگ تنها 41 سال سن داشت.

کوبی برایانت در طول فعالیت حرفه ای خود موفق به کسب بیش از 33500 امتیاز ، 7000 ریباند و 6300 پاس منجر به گل شده بود و نام خود را در کنار بازیکنانی مانند مایکل جوردن (Michael Jordan)، شکیل اونیل (Shaquille O’Neal)، کریم عبدالجبار، و لبرون جیمز (LeBron James) به عنوان یکی از بهترین های این رشته ثبت نموده بود.

علت مرگ کوبی برایانت

علت مرگ کوبی برایانت سقوط هلی کوپتر اعلام شده است. وی که در حال سفر به همراه دختر 13 ساله اش جیانا و 7 سرنشین دیگر بود با سقوط هلی کوپتر سیکورسکی S-76B در حوالی شهر لس آنجلس کشته شد. تحقیقات در خصوص علت این سقوط ادامه دارد.

علاوه بر فعالان حوزه ورزش، شخصیت های سیاسی مطرح آمریکا از جمله دونالد ترامپ و بیل کلینتون و هیلاری کلینتون نیز به ابراز همدردی برای مرگ این ستاره بسکتبال پرداختند.

منبع:‌LAT

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر