;
coinex

کسب درآمد اینترنتی در افغانستان ؛ چگونه در افغانستان درآمد آنلاین داشته باشیم؟

این روزها دورکاری در انواع آن در همه جای دنیا رونق خاصی یافته است. به همین مناسبت قصد داریم تا شما را به راههای کسب درآمد اینترنتی در افغانستان آشنا کنیم.

بیایید فرض کنیم شما را تازه از توی کارتن درآورده‌اند و صاف گذاشته‌اند وسط اینترنت. از طرفی پول لازم دارید و باید به روش آنلاین پول در بیاورید. این وسط استارتاپی هم راه انداخته‌اید که برای شروع کار پول چندانی در دست و بالش نیست. از آن طرف صاحبان کسب‌و‌کارهای جدید اینترنتی را هم می‌بینید که به ثروت کورکننده‌ای از اطلاعات ناب دست یافته‌اند و به همین جهت ترس برتان می‌دارد که نکند همین پول اندک را هم به اشتباه خرج کنید. چطور می‌خواهید در محیط وب پول در بیاورید؟

در این مقاله قصد دارم در خصوص کسب درآمد اینترنتی در افغانستان برای کسانی که دوست دارند در این کشور درآمدی داشته باشند مطالبی را ارائه دهم. در این کشور فرصت های مناسبی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی افراد زیادی در افغانستان نیز دوست دارند در منزل کسب درآمد داشته باشند. در ادامه ما روش های کسب درآمد از طریق اینترنت در افغانستان را برای شما معرفی می کنیم.

سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که از طریق آن ها می توانید کسب درآمد کنید. اما قبل از شروع کار در اینترنت باید ابزار لازم داشته باشید و مهارت هایی را کسب کنبد. این ابزار شامل کامپیوتر ، گوشی همراه هوشمند و اشتراک اینترنت می باشد. مهارت هایی مانند تخصص در شبکه های اجتماعی ، مشاغل مدیریتی ، رایانه و مهارت های خوب تایپ کردن نیز بسته به موقعیتی که برای آن درخواست می کنید مورد نیاز است.

پیشتر در بررسی اپلکیشین پولیک یکی از بهترین راههای کسب درآمد آنلاین را به شما معرفی کرده بودیم. حال با ما باشید تا راههای کسب درآمد آنلاین در افغانستان را به شما آموزش دهیم.

مقدمه ای درباره کسب درآمد اینترنتی در افغانستان

کسب درآمد از اینترنت افغانستان

قبل از شروع نیاز است، ابتدا به این سوال پاسخ داد که آیا واقعا کسب درآمد از اینترنت امکان پذیر است؟

تا زمانی که برای این سوالات پاسخ روشنی ندارید و به قطعیت نرسیده اید، هرگز دست به کار نشوید. تردید نکنید که اگر به کسب درآمد از اینترنت اطمینان نداشته باشید، هرگز به موفقیت نخواهید رسید. چون این پروسه زمان بر و طاقت فرساست و اگر به موفقیت خود ایمان نداشته باشید، خیلی زود جا خواهید زد.

بنده به صورت مختصر به سوالات فوق پاسخ خواهم داد. اگر با همین پاسخ ها قانع شدید، به خواندن مقاله ادامه دهید، در غیر این صورت خواهشمندم آنقدر تحقیق کنید و مطالعه نمایید تا به یقین برسید و دوباره خواندن مقاله را از سر بگیرید. چون پیش شرط موفقیت، ایمان به موفقیت است.

درآمد آنلاین
اینترنت بستری را فراهم نموده است که بتوانیم بازاری به وسعت جهان و زمانی به اندازه ی تک تک ثانیه ها برای کسب در آمد و تجارت در اختیار داشته باشیم و این به معنی تغییر حد و مرز هاست.

ببینید دوستان عزیزم، ما در دنیایی زندگی می کنیم که با اینترنت، کنترل و هدایت می شود. دنیایی که هر روز بیشتر از روز قبل، به کامپیوتر، نرم افزار و اینترنت وابسته می گردد. چگونه می توان تصور کرد تاثیرگذارترین عامل در دنیای نوین، امکان کسب درآمد مطلوب را ندارد؟

اینترنت بستری را فراهم نموده است که بتوانیم بازاری به وسعت جهان و زمانی به اندازه ی تک تک ثانیه ها برای کسب در آمد و تجارت در اختیار داشته باشیم و این به معنی تغییر حد و مرز هاست.

به گوگل و آمازون نگاه کنید. قدمت آن ها در مقابل صنایعی مثل ماشین سازی بسیار بسیار کم است. اما ظرف مدتی کمتر از ۲۰ سال به ثروتی چند صد میلیارد دلاری دست یافته اند که هیچ یک از کارخانه ها و تولیدی های بزرگ هم به گرد پای آن ها نخواهند رسید.

بیشتر بخوانید:

کسب درآمد از اینترنت در افغانستان

آیا به فکر کسب درآمد اینترنتی در افغانستان هستید؟ اگر به چنین طرز تفکر رسیده اید باید به شما تبریک گفت. ما قصد داریم راه هایی را برای کسب درآمد اینترنتی در افغانستان به شما معرفی کنم. همچنین قصد داریم بهترین سایت های نظر سنجی و برنامه هایی را که می توانید از طریق آن ها کسب درآمد انلاین در افغانستان داشته باشید ارائه دهم.

در این روش های کسب درآمد آنلاین در افغانستان که به شما معرفی می شود نیاز به داشتن سرمایه نقدی نیست. همچنین نیازی نیست که از طریق کارت های بانکی خود انتقال وجه بدهید. در این روش ها می توانید به صورت قانونی کسب درآمد کنید.

در ادامه ما ۵ وب سایت را معرفی می کنیم که می توانید به راحتی و از منزل در این سایت ها بصورت رایگان ثبت نام کنید و کسب درآمد آنلاین در افغانستان را شروع نمایید.

کسب درآمد اینترنتی در افغانستان

۱- سایت ysense

Ysense می توان گفت یکی از بهترین سایت هایی است که می توانید از طریق آن کسب درآمد اینترنتی در افغانستان داشته باشید. ySense یک انجمن جهانی است که دارای چندین روش کسب درآمد است.

بیشتر بخوانید:

این سایت در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و بیش از ۳۰ میلیون دلار پول نقد به اعضای خود در سراسر جهان پرداخت کرده است.  پیوستن به Ysense در افغانستان رایگان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نام ، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را در سایت وارد کنید تا بتوانید شروع به کسب درآمد اینترنتی در افغانستان کنید.  این سایت چندین فرصت برای کسب درآمد اینترنتی در افغانستان دارد.

کسب درآمد اینترنتی در افغانستان

در این سایت با انجام نظرسنجی های آنلاین ، انجام پیشنهادات ، انجام کارها ، مراجعه به دیگران و موارد دیگر می توانید در افغانستان درآمد کسب کنید. حداقل پرداخت تنها ۲۵ دلار است؛ پرداخت ها از طریق پی پال انجام می شود. به Ysense بپیوندید تا بتوانید همین امروز درآمد خود را در افغانستان کسب کنید.

۲- سایت PrizeRebel

وبسایت PrizeRebel یکی از محبوب ترین وب سایت هایی است که می توانید برای کسب درآمد اینترنتی در افغانستان استفاده کنید. PrizeRebel در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و میلیون ها دلار به اعضای آن پرداخت کرده است.

عضویت در PrizeRebel در افغانستان رایگان است. به راحتی و در ۱۰ ثانیه می توانید در این سایت عضو شوید. با این حال ، برای عضویت در  PrizeRebel در افغانستان ، شما باید حداقل ۱۳ سال سن داشته باشید.

درآمد اینترنتی
راه های کسب درآمد اینترنتی در افغانستان از طریق سایت  PrizeRebel در کشور افغانستان شامل انجام نظرسنجی ، تکمیل پیشنهادات ، تماشای فیلم ، انجام کار ، انجام بازی و مراجعه به دیگران است.

راه های کسب درآمد اینترنتی در افغانستان از طریق سایت  PrizeRebel در کشور افغانستان شامل انجام نظرسنجی ، تکمیل پیشنهادات ، تماشای فیلم ، انجام کار ، انجام بازی و مراجعه به دیگران است.

حداقل پرداخت ۵ دلار است؛ پرداخت ها از طریق پی پال انجام می شود. بنابراین ، اگر می خواهید در کسب درآمد آنلاین در افغانستان داشته باشید ، باید امروز به PrizeRebel بپیوندید.

بیشتر بخوانید:

۳- Global Test Market

اگر به فکر کسب درآمد اینترنتی در افغانستان هستید می توانید با Global Test Market ( یک شرکت تحقیقاتی در بازار ، که می توانید از آن برای تهیه پول پی پال در افغانستان استفاده کنید ) این کار را انجام دهید. عضویت در بازار آزمون جهانی در افغانستان آسان است.

با انجام نظرسنجی ها ، تکمیل پیشنهادات ، تماشای فیلم ، مراجعه به دیگران و موارد دیگر می توانید از طریق این سایت ها در افغانستان پول بیشتری کسب کنید.

درآمدزایی
کسب درآمد اینترنتی در افغانستان

همانطور که مشاهده می کنید ، کسب درآمد رایگان در افغانستان از طریق این سایت ها کار سختی نیست. حداقل پرداخت ۵۰ دلار است؛ پرداخت ها از طریق پی پال انجام می شود. همین امروز به Global Test Market بپیوندید تا بتوانید ایده کسب درآمد آنلاین در افغانستان را عملی کنید.

۴- سایت InboxDollars

سایت InboxDollars یکی از وب سایتهای قدیمی درآمدزایی در اینترنت است که از سال ۲۰۰۰ بیش از ۵۶ میلیون دلار پاداش به اعضای خود برای انجام فعالیت های روزمره آنلاین پرداخت نموده است . عضویت در InboxDollars در کشور افغانستان آزاد است.

شما حتی برای ایجاد یک حساب کاربری حتی در افغانستان ۵ امتیاز نیز دریافت خواهید کرد. راه های کسب درآمد در افغانستان با Inboxdollars شامل خواندن ایمیل ، انجام نظرسنجی آنلاین ، تکمیل پیشنهادات ، جستجو ،  بازی ، تماشای فیلم و موارد دیگر می باشد.

حداقل پرداخت ۳۰ دلار است؛ پرداخت ها از طریق PayPal یا Check انجام می شود. همین الان در این سایت عضو شوید تا بتوانید در افغانستان از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

۵- سایت FusionCash

FusionCash یک وب سایت Survey است که می توانید از آن برای کسب درآمد اینترنتی در افغانستان استفاده کنید. عضویت در FusionCash و استفاده از آن در افغانستان راحت و رایگان است.

بیشتر بخوانید:

شما حتی می توانید ۵ دلار برای ایجاد حساب کاربری در افغانستان پاداش دریافت کنید. شما می توانید با انجام نظرسنجی ها ، تکمیل پیشنهادات ، انجام کارها و مراجعه به دیگران درآمد کسب کنید.

حداقل پرداخت ۲۵ دلار است؛ پرداخت ها از طریق پی پال انجام می شود. بنابراین ، اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی در افغانستان هستید ، باید امروز به FusionCash بپیوندید.

مزایای کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت و تجارت آنلاین نسبت به تجارت سنتی دارای امتیازات بسیاری می باشد که در زیر به صورت فهرست وار به چند مورد از مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • امکان راه اندازی کسب و کار با سرمایه بسیار کم و حتی بدون سرمایه.
  • عدم محدودیت به مکان و زمان خاص.
  • برخورداری از مشتریان فرامنطقه ای و نامحدود و پتانسیل افزایش درآمد تا هزاران برابر کسب و کار های سنتی.
  • حذف کاغذ بازی ها و افزایش سرعت در خدمت رسانی که موجب رضایت مشتری می گردد.
  • امکان بهره برداری چندین برابری و حتی مادام العمر از هر تلاش موفقیت آمیز.
  • امکانات تبلیغاتی گسترده، شرایط جذب مشتریان زیاد با هزینه هایی به مراتب کمتر از هزینه های تبلیغات به شیوه‌ی سنتی را فراهم می سازد.
  • افزایش روز به روز گرایش مردم و جامعه به استفاده از خدمات آنلاین.
  • ارتباط پیوسته با مشتری.
  • کاهش هزینه های مدیریتی و پیشبردی کسب و کار.
  • و …

سخن پایانی

شما می توانید با انجام نظرسنجی های آنلاین و به اشتراک گذاری نظرات و انجام کارهای و فعالیت ها در سایت هایی که در این مقاله به آن ها اشاره شد ، در افغانستان به صورت اینترنتی درآمد کسب کنید. عضویت در وب سایت های نظرسنجی و برنامه های ذکر شده در این مقاله در افغانستان بصورت رایگان امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:

.

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (19 نظر)

    سلام من هم میخواهم که کسب و کار اینترنتی را شروع کنم اما نمی دانم که چگونه شروع کنم از افغانستان میشه کمکم کنید

    پاسخ

    میخام اما چطور صبت نام کنم میشه بو‌گوین

    پاسخ

    من هم میخواهم که کار آنلاین انجام دهم اما نمی دانم که چگونه شروع کنم میشه کمکم کنید؟

    پاسخ

    سلام من هم میخواهم درآمد آنلاین داشته باشم ازکجا باید شروع کنم میشه راهنمایی کنید

    پاسخ

    من میخوام

    پاسخ

    من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردم ، بنابراین شما می توانید آن را امتحان کنید..آیا معتبر هست؟

    https://video-p11.buzz/9471229851380173/

    پاسخ

    سلام تشکررر از لطف شما

    پاسخ

    سلام دوستان عزیز خوبین من میخوام کار کنم

    پاسخ

    البته یک سوال دارم ایا در افغانستان امکان دارد پول که از طریق پی پال پرداخت میشود انرا بدست اورید منظورم بانک های که در افغانستان هستند اکونت پی پال را میسازد یا خیر ؟ مانند کابل بانک عزیزی بانک و باختر بانک وغیره
    تشکر

    پاسخ

    سلام چرا من نمی‌توانم به این وب‌سایت ها بپیوندم

    پاسخ

    سلام علی احمد هستم از کشوری افغانستان ماهانه در امدی پول ندارم به سایت شما علاقه مند شدم و میخواهم به این سایت کار کنم تا در آمد پیدا کنم

    پاسخ

    برادر در افغانستان پی پل کی کار میکند

    پاسخ

    من از میخواهم از این درامد مستفید شوم

    پاسخ

    امده کار کردن

    پاسخ

    پی پال خو در افغانستان کار نمی کند کدام راه است

    پاسخ

    استاد خدمات پی پال در افغانستان کار نمیکند آیا راه دیگری وجود دارد برای به دست آوردن پول حاصل شده از این سایتها

    پاسخ

    ها استاد محترم پی پال در افغانستان کار نمی کند چه چاره آیا کدام راه دیگر نیست

    پاسخ

    بجاش از amzon کار ببرید

    پاسخ

    سلام، مقاله خوبی بود‌. سایت های که شما معرفی کردید. روش پراخت شان خدمات پی پال است. پی پال دز افغانستان کار نمیکند.

    پاسخ