;
coinex

بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 ؛ چگونه از گوشی اندروید خود محافظت کنیم؟

اگر یک گوشی اندروید دارید باید یک آنتی ویروس خوب روی آن نصب کنید. در این مطلب به معرفی بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 پرداخته‌ایم.

آنتی ویروس ها وظیفه محافظت از دستگاه‌های الکترونیکی در مقابل ویروس‌ها، بدافزارها، باج افزارها و سایر تهدیدهای مشابه را برعهده دارند. با این حال تعداد زیادی از این محصولات در بازار وجود دارد و همین موضوع باعث شده است که انتخاب یک آنتی ویروس خوب به فرآیند سختی برای کاربران تبدیل شود. برای این که این فرآیند را برای شما ساده‌تر کنیم، در این مقاله بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 را به شما معرفی کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020

سکیوریتی 360 (360 security)

سکیوریتی 360 (360 security)

اگر واضح بینانه بخواهیم بگوئیم، برنامه 360 security آنتی ویروسی کامل و منحصر بفرد در نوع خود است و قابلیت‌های زیادی را در اختیارتان می‌گذارد. این برنامه به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 از محبوبیت بالایی برخوردار است و شما می‌توانید از آن با اطمینان کامل استفاده کنید.

سکیوریتی 360 می‌تواند بد افزارها و برنامه‌های مخرب را به خوبی شناسایی کند و از قابلیت Boost یا افزایش دهنده سرعت گوشی هم برخوردار است.

آویرا (Avira)

آویرا (Avira)

برنامه Avira یکی از جدیدترین آنتی ویروس هایی است که برای گوشی اندروید طراحی و عرضه شده است و پیشرفت آن هم به میزان زیادی صعودی و چشمگیر است. این برنامه دارای قابلیت های اولیه یک برنامه آنتی ویروس اعم از اسکن گوشی، محافظت از گوشی، اسکن کارت SD و سایر موارد می باشد.

اسکن حریم خصوصی و لیست سیاه برای مخاطبان برخی دیگر از قابلیت‌های این اپ هستند که آن را به یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 تبدیل کرده‌اند. آویرا حجم بسیار کمتری نسبت به سایر برنامه ها دارد و شما می‌توانید از آن بصورت رایگان و حتی به صورت پولی استفاده کنید.

آوست آنتی ویروس (Avast Antivirus)

آوست آنتی ویروس (Avast Antivirus)
بهترین آنتی ویروس اندروید

برنامه Avast Mobile Security یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 موجود در بازار است. این برنامه کاربران زیادی دارد و در طول زمان ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی را به آن افزوده‌اند.برخی از قابلیت و ویژگی‌های این اپ عبارتند از اسکن ویروس، برنامه قفل کردن برنامه های دیگر، مسدود کننده تماس، فایروالی قدرتمند برای دستگاه‌های روت شده و….

همچنین این برنامه شامل ویژگی افزایش سرعت گوشی Phone Boost هم است، ولی طبق گزارشات انجام شده، استفاده از این آپشن را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. آوست نسبت به سایر برنامه ها گرانتر است، اما از نظر متخصصان یک برنامه کامل آنتی ویروس اندروید می‌باشد. شما می‌توانید از نسخه رایگان آن به مدت 14 روز روی گوشی خود استفاده کنید.

ای وی جی آنتی ویروس (AVG Antivirus Free)

ای وی جی آنتی ویروس (AVG Antivirus Free)
بهترین آنتی ویروس اندروید

AVG نام بزرگ و شناخته شده‌ای است و احتمالا در چند سال اخیر شاید با آن کار کرده‌اید. این برنامه چندین سال پیش وارد بازار شد و به مروز زمان تغییراتی را در خود دید. ای وی جی و آوست به یکدیگر شبیه هستند، به همین دلیل تجربه استفاده از رابط کاربری این دو برنامه تقریبا یکسان است. شما می توانید از امکانات  ای وی جی جهت اسکن گوشی و ردیابی نرم افزارهای مخرب استفاده کنید. متاسفانه قابلیت Phone Boost در این برنامه به خوبی عمل نمی کند، با این حال ماهانه برای استفاده از این آنتی ویروس اندروید باید حدودا 3 دلار هزینه کنید.

بیت دیفندر فری آنتی ویروس (Bitdefender Free Antivirus)

بیت دیفندر فری آنتی ویروس (Bitdefender Free Antivirus)
بهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس Bitdefender یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 رایگان موجود در بازار است و قابلیت‌هایی همانند اسکن کلی گوشی را به همراه یک رابط کاربری ساده در اختیارتان می‌گذارد.

اگر اینترنت گوشی شما روشن باشد و وارد این آنتی ویروس شوید، با تبلیغات مکرری روبرو خواهید شد که شاید برای هر یک از ما اتفاقی ناخوشایند باشد. از این رو می‌تواند گفت که نقطه ضعف اصلی بیت دیفندر همین موضوع است.

دکتر وب سکیوریتی اسپیس (Dr. Web Security Space)

دکتر وب سکیوریتی اسپیس (Dr. Web Security Space)
بهترین برنامه ضد ویروس اندروید 2020

دکتر وب نیز همانند برنامه بالا، یکی دیگر از آنتی ویروس های قدیمی موبایل است و جز بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 محسوب می‌شود. با استفاده از این اپ می‌توانید برنامه های بدافزار را شناسایی و سپس اقدام به پاک سازی آن‌ها کنید. این آنتی ویروس اندرویدی در مجموع کارآمد است و شما با استفاده از آن می توانید در سریعترین زمان ممکن اقدام به اسکن و بررسی گوشی خود کنید.

آنتی ویروس  Dr Web ویژگی هایی از جمله ضد سرقت، فیلتر کردن مکالمات و تماس‌های دریافتی، کنترل والدین، فایروال قدرتمند اندروید و… را با قیمتی نسبتا ارزان در اختیارتان می‌گذارد.

ایست موبایل سکیوریتی اند آنتی ویروس (ESET Mobile Security and Antivirus)

ایست موبایل سکیوریتی اند آنتی ویروس (ESET Mobile Security and Antivirus)
بهترین برنامه ضد ویروس اندروید 2020

ESET نام بزرگ دیگری در دنیای آنتی ویروس ها و همچنین جز بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 است. این برنامه قابلیت‌های مختلفی از جمله اسکن گوشی، ویژگی امنیتی، اسکن برنامه ریزی شده، اسکن بدافزار و… را در خود دارد. روند راه اندازی این برنامه آنتی ویروس اندرویدی کمی نسبت به برنامه های دیگر سختتر است چرا که باید ایمیل خود را هم در آن وارد کنید.

بعد از نصب برنامه ESET شما یک ماه بصورت رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید و اما بعد از یک ماه باید به ازای هر ماه حدودا 2 دلار و برای یک سال حدودا 15 دلار بپردازید که بی شک ارزش خدماتش را دار.

کاسپراسکای موبایل آنتی ویروس (Kaspersky Mobile Antivirus)

کاسپراسکای موبایل آنتی ویروس (Kaspersky Mobile Antivirus)
بهترین برنامه ضد ویروس اندروید 2020

برنامه آنتی ویروس اندرویدی Kaspersky یکی از محبوب ترین برنامه های ضد ویروس بازار است و بصورت رایگان و Pro در اختیارتان قرار دارد. شما از هر دو نسخه از این اپ می‌توانید برای فیلتر و بلاک کردن تماس و پیامک، اسکن کلی گوشی، بررسی ویروس‌ها و از بین بردن آن‌ها استفاده کنید.

البته در نسخه پریمیوم این اپ گزینه‌های دیگری نیز افزوده شده است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به real-time protection اشاره کرد که بصورت کامل گوشی شما را تحت نظر دارد تا هیچ ویروسی وارد گوشی شما نشود. هر دو نسخه کاسپراسکای دارای قابلیت اسکن بدافزارها و برنامه‌های ویروسی هستند.

لوک آوت سکیوریتی اند آنتی ویروس (Lookout Security & Antivirus)

لوک آوت سکیوریتی اند آنتی ویروس (Lookout Security & Antivirus)
برترین آنتی ویروس اندروید

Lookout  هم از بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 است و توانایی پشتیبانی دستگاه‌های مختلفی را دارد. این برنامه اصول اصلی خود را به خوبی انجام می‌دهد و کارایی بالایی در انجام اموری نظیر اسکن بدافزارها، جلوگیری از فیشینگ، سرقت گوشی و… دارد. لازم به ذکر است که یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این برنامه، حفاظت از هویت و اسکن وای فای می‌باشد.

اگر شما تصمیم بر استفاده از برنامه Lookout دارید، باید ماهانه حدودا 3 دلار و سالانه حدودا 30 دلار بپردازید که این مبلغ شاید نسبت به برنامه های دیگر لیست ما کمی بیشتر باشد.

ملور بایتس سکیوریتی (Malwarebytes Security)

ملور بایتس سکیوریتی (Malwarebytes Security)
آنتی ویروس اندروید قوی

Malwarebytes از برنامه های آنتی ویروس و ضد بد افزار ویندوز است، اما یک نسخه اندروید هم دارد. این نسخه هم مانند نسخه ویندوزی کاملا کاربردی است و می‌تواند به سادگی اقدام به اسکن و ویروس یابی گوشی شما کند. لازم به ذکر است که این برنامه همانند یک برنامه کاملا حرفه‌ای عمل می‌کند و می‌تواند به خوبی و با دقت بالا لینک‌های دریافتی شما را در واتساپ، فیس بوک، پیامک و… ردیابی و بررسی کند.

کارایی بالا، عملکرد خوب و استفاده راحت از ویژگی‌هایی هستند که ملور بایتس سکیوریتی را به یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 تبدیل کرده‌اند. برای استفاده از نسخه پریمیوم این اپ می بایست ماهانه 1.49 دلار و سالانه 11.99 دلار هزینه کنید.

مکافی موبایل سکیوریتی (McAfee Mobile Security)

مکافی موبایل سکیوریتی (McAfee Mobile Security)
آنتی ویروس اندروید قدرتمند

بطور کلی اکثر برنامه‌هایی که در این لیست معرفی کرده‌ایم، متعلق به شرکت‌های بزرگ و شناخته شده جهانی هستند و برنامه آنتی ویروسMcAfee  هم همینطور. مکافی کمی حجیم است، اما به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 قابلیت‌های بسیار خوبی را. در اختیارتان می‌گذارد.

این برنامه علاوه بر انجام کارهای یک آنتی ویروس عادی می‌تواند از سارقی که تلفن شما را به سرقت برده است، عکس بگیرد و مکان‌هایی را که گوشی شما در آن خاموش/روشن شده است، ثبت نماید. محیط کاربری ساده و کارایی خوب در حل مشکلات گوشی دو ویژگی برتر دیگر این محصول هستند.

نورتون موبایل سکیوریتی (Norton Mobile Security)

نورتون موبایل سکیوریتی (Norton Mobile Security)
بهترین آنتی ویروس اندروید 2020

برنامه نورتون می‌تواند گوشی شما را اسکن و به دنبال بد افزارها مضر موجود در آن بگردد. این برنامه سایر ویژگی‌های یک آنتی ویروس اندرویدی خوب را هم در اختیارتان می‌گذارد. از مهمترین ویژگی‌های این اپ می‌توان به قابلیت‌های real-time protection  و ضد سرقت بودن آن اشاره کرد که در نسخه پریمیوم برنامه در اختیارتان گذاشته می‌شوند.

سوفوس اینترسپت ایکس فور موبایل (Sophos Intercept X for Mobile)

سوفوس اینترسپت ایکس فور موبایل (Sophos Intercept X for Mobile)
آنتی ویروس اندروید قدرتمند

Sophos یکی دیگر از بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 این لیست است و کارایی بسیار خوبی در انجام وظایفش دارد. این برنامه کلیه قابلیت‌های اساسی و کاربردی اعم از اسکن ویروس، فیلتر کردن وب، محافظت از گوشی و برنامه‌ها، ضد سرقت، افزایش امنیت وای فای و… را در اختیارتان می‌گذارد.

سوفوس همه این قابلیت‌ها را بصورت رایگان و بدون تبلیغات انجام می‌دهد و فاقد قابلیت‌های غیرکاربردی است. از این رو اگر شما تصمیم به استفاده از یک برنامه آنتی ویروس اندروید رایگان دارید، ما این اپ را به شما پیشنهاد می کنیم.

وب روت موبایل سکیوریتی (Webroot Mobile Security)

وب روت موبایل سکیوریتی (Webroot Mobile Security)
آنتی ویروس اندروید قدرتمند

برنامه Webroot یکی دیگر از برنامه های آنتی ویروس اندروید عالی با محیط کاربری ساده است و قابلیت‌هایی همچون اسکن کلی گوشی، محافظت از گوشی در برابر بدافزارها،real-time device monitoring  و قابلیت مسدود و قطع کردن تماس‌ها و پیامک‌های انتخابی را در اختیارتان می‌گذارد.

ضد سرقت، پاک کردن اطلاعات از راه دور، قفل سیم کارت و مانیتور کردن باتری و اینترنت از دیگر قابلیت‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 تبدیل کرده‌اند.

گوگل پلی پروتکت (Google Play Protect)

گوگل پلی پروتکت (Google Play Protect)
آنتی ویروس اندروید قدرتمند

Google Play Protect می‌تواند برنامه‌ های موجود در گوشی شما را اسکن و بدافزارها را پاک کند. شما در فروشگاه گوگل پلی هم با اعلان Google Play Protect روبرو می‌شوید و این موضوع خودش نشان دهنده تایید شدن این اپ توسط گوگل است.

گوگل پلی پروتکت کاملا رایگان است، برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید و زمان انقضایی هم در آن تعریف نشده است. عدم نیاز به نصب یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که این برنامه را جز لیست بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 قرار داده است.

ترند میکرو موبایل سکیروتی (Trend Micro Mobile Security)

ترند میکرو موبایل سکیروتی (Trend Micro Mobile Security)
آنتی ویروس اندروید قدرتمند

Trend Micro نه تنها برنامه ‌های جدید را  اسکن می‌کند، بلکه از دسترسی برنامه‌های تازه نصب شده به برنامه‌ های دیگر هم جلوگیری می ‌کند. این اسکنر یک تمهید ویژه نیز برای فیسبوک اندیشیده و اگر اطلاعات شما در خطر باشد به شما هشدار می‌دهد.

آهن وی 3 سکیوریتی (AhnLab V3 Security)

آهن وی 3 سکیوریتی (AhnLab V3 Security)
بهترین آنتی ویروس اندروید 2020

آهن لب وی 3 سکیوریتی حتی در دستگاه‌های قدیمی Android هم خوب اجرا می‌شود و توانایی بسیار زیادی در ردیابی و شناسایی نرم افزارهای مخرب دارد. یک گالری پنهان برای عکس‌های شخصی و یک پاک کننده هیستوری مرورگرها دو ویژگی دیگری هستند که این محصول را به یکی از بهترین آنتی ویروس های اندروید 2020 تبدیل کرده‌اند. آهن لب وی 3 سکیوریتی توانایی متوقف کردن آدرس‌های فیشینگ و همچنین مسدود کردن تماس‌های انتخابی و ناشناس را نیز دارد.

سکیوریتی سی ام (Security CM)

سکیوریتی سی ام (Security CM)
بهترین آنتی ویروس اندروید 2020

سکیوریتی CM یک برنامه ضد ویروس جدید برای اندروید است، کارایی و عملکرد بسیار خوبی دارد و بارها در AV-TEST به رتبه بندی بسیار بالایی دست یافته است. این آنتی ویروس قابلیت‌هایی مانند قفل برنامه و پاک کننده را نیز در اختیارتان می‌گذارد. استفاده از این محصول را به شما توصیه می‌کنیم.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر