;
coinex

کمپانی آتاری ارز دیجیتال عرضه خواهد کرد!

کمپانی آتاری ارز دیجیتال عرضه خواهد کرد. این شرکت که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های صنعت بازی‌های رایانه‌ای میباشد نیز به حوزه ارز دیجیتال وارد میشود.

هلدینگ فرانسوی Atari SA اکنون بر تمام امور و دارایی های آتاری نظارت می کند. این هلدینگ اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد مشغول تولید یک ارز مجازی به نام Atari Token است. این ارز مجازی قابلیت استفاده در یک پلتفرم سرگرمی دیجیتال را نیز دارد.

البته شرکتی به نام Infinity Networks در این پروژه با آتاری همکاری می کند و یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین یا در حقیقت یک فروشگاه برای سرگرمی های دیجیتال  از بازی های ویدئویی گرفته تا فیلم و موسیقی فراهم می کند.

کمپانی آتاری ارز دیجیتال عرضه خواهد کرد

گروه شرکت‌های آتاری، یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های صنعت بازی‌های رایانه‌ای، به‌تازگی اعلام کرده است که توکن‌های آتاری (ATRI) را اوایل ماه نوامبر (آذر) عرضه خواهد کرد.

به گزارش کوین دسک، توکن‌های آتاری روی بلاک چین اتریوم ایجاد شده‌اند. کار بر روی این توکن‌ها نیز از سال ۲۰۱۸ آغاز شده است. از این توکن‌ها قرار است به‌عنوان یک روش پرداخت استفاده شود.

کمپانی آتاری ارز دیجیتال عرضه خواهد کرد
کمپانی آتاری ارز دیجیتال عرضه خواهد کرد

آتاری چین (Atari Chain)، شرکت تابعه آتاری در حوزه بلاک چین، اعلام کرده است بازی‌های بلاک چینی و قمارخانه‌های آنلاین از جمله استفاده‌های اولیه توکن‌های آتاری خواهند بود. کاربران همچنین می‌توانند توکن‌های کاربردی آتاری را در پلتفرم «Ultra.io» استفاده کنند.

طبق اعلام آتاری، ۳۵ درصد از فروش توکن‌ها به این شرکت می‌رسد. مابقی سود حاصل نیز به ICICB Group، یکی از شرکای تجاری آتاری در حوزه عرضه توکن‌ها،‌ خواهد رسید. آتاری تنها شرکت عمومی است که ICICB با آن همکاری دارد.

صرافی آتاری و Bitcoin.com از جمله صرافی‌هایی هستند که با آغاز فروش عمومی توکن‌ها، آنها را به پلتفرم خود خواهند افزود.

سرمایه‌گذاران و بازیکنان در طول دو پیش‌فروش خصوصی آتاری، چیزی در حدود ۱.۵ میلیون دلار از این توکن‌ها خریداری کردند. قیمت هر توکن در زمان پیش‌فروش ۰.۰۰۸ دلار بوده است. آتاری می‌گوید پیش‌فروش سوم نیز در جریان است.

کوین تلگراف نیز در گزارشی اعلام کرده است که شهروندان آمریکایی نمی‌توانند در پیش‌فروش این توکن‌ها شرکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارز دیجیتالی کمپانی آتاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر