;
coinex

راهنمای خرید بازی PS4 دست دوم

بازی های ps4 گران هستند، این یک واقعیت تأسف آور است. و مطمئنا همه گیمرها قادر به خرید آخرین نسخه های موجود نیستند. یکی از راه های مقابله با قیمت های بالا، خرید و فروش بازی های استفاده شده است. می توانید بازی های ویدیویی دست دوم را از طریق خرده فروشی ها یا آنلاین خریداری کرده و یا بفروشید.

بیشتر بازی های پرکاربردی که از طریق خرده فروشان خریداری و یا فروخته می شوند، بازی های کنسولی (Xbox one ، PlayStation 4 ، Wii و …) هستند، در حالی که بازی های رایانه ای و مک به راحتی در اینترنت پیدا می شوند. راهنمای زیر نحوه خرید و فروش بازی کارکرده ps4 در خرده فروشی ها و بازارهای آنلاین را بیان می کند.

راهنمای خرید بازی ps4 دست دوم

اگر می خواهید در هنگام خرید بازی ها مقداری پس انداز کنید، می توانید خرید بازی های کارکرده را انتخاب کنید. گزینه های زیادی از فروشگاه های محلی گرفته تا خرده فروشی های آنلاین بزرگ وجود دارد که انواع بازی ها را برای همه سیستم عامل ها و همچنین کنسول ها با تخفیف های بزرگ ارائه می دهند.

مبادله بازی ps4 کارکرده با دوستان و آشنایان

می توان بازی های خود را با دوستان و اعضای خانواده مبادله کرد و این یکی از بهترین روش هاست. در واقع، این یک شانس است که شما هر دو مجموعه خوبی از بازی ها را داشته باشید. تعویض عناوین برای چند هفته به طوری که هر دو فرصتی برای انجام بازی های مشابه پیدا کنید منطقی است. حتی ممکن است تعویض بازی را بین سه یا چند دوست گسترش دهید!

خرید بازی دست دوم ps4 از خرده فروشی

یک خرده فروش معتبر در نزدیکی خود پیدا کنید که خرید و فروش بازی ps4 دست دوم را انجام می دهد. عنوانی را که می خواهید انتخاب کنید. برخی از خرده فروشان به شما امکان می دهند قبل از خرید دیسک ها و کارتریج های استفاده شده را بررسی کنید. همچنین بازی ها را بررسی می کنند تا از وضعیت کار آنها اطمینان حاصل کنند.

فروش بازی های کارکره در خرده فروشی

بازی های کارکرده خود را به خرده فروشی که آن را قبول می کند، ببرید. در فروشگاه؛ بازی های شما بررسی شده تا ارزش آنها را تعیین کنند. همچنین ممکن است از شما بخواهند که سوابق خود را مانند نام، آدرس، شماره تلفن و ایمیل ثبت کنید. ارزش یک بازی با توجه به میزان نادر بودن و محبوبیت آن، کیفیت فیزیکی دیسک و سیستم بازی مورد نظر تعیین می شود. فروشگاه ها معمولا بازی را کمتر از قیمت واقعی آن خریداری می کنند. اما این روش یکی از مطمئن ترین روش های فروش و خرید بازی ps4 کارکرده است.

خرید بازی دست دوم ps4 از طریق خرده فروش آنلاین

چند سال پیش، شما می توانستید از طریق چند وب سایت اختصاصی، بازی های قدیمی خود را با بازیکنان سراسر دنیا مبادله کنید. تقریباً همه اینها بسته شده اند، اما تعداد کمی از آنها با عنوان فروشگاه های آنلاین بازی های استاندارد به کار خود ادامه داده اند. در ایران هم چندین فروشگاه معتبر از جمله www.genoplay.com وجود دارد که می تواند عناوین معروف جهان را خریداری کنید.

به وب سایتی بروید که بازیهای ویدیویی استفاده شده را خریداری و به فروش می رساند. عنوانی را که می خواهید جستجو کنید. می توانید نام آن را در نوار جستجوی سایت وارد کنید و یا به صورت دستی فهرست سایت را با استفاده از کنسول PS4 و ژانر بازی مرور کنید.

بازی دسته دوم ps4 مورد نظر خود را پیدا کرده و روی پیوند “خرید” کلیک کنید. با این کار شما به یک روش استاندارد پرداخت اینترنتی می رسید، جایی که ثبت اطلاعات هویتی، آدرس و صورتحساب، اطلاعات کارت اعتباری، ایمیل و شماره تلفن الزامی است. برخی از خرده فروشان آنلاین ایمیل تأیید را با جزئیات سفارش شما ارسال می کنند. این ایمیل را ذخیره کنید. در صورت نقص در بازی، می توانید از آن به عنوان اثبات خرید خود استفاده کنید. این از بهترین روش های خرید بازی ps4 دست دوم ارزان است. زیرا اگر از سایتهای معتبر خرید کنید، در صورت ایراد در بازی می توانید آن را برگشت دهید.

فروش بازی دست دوم ps4 به یک خرده فروش آنلاین

به وب سایتی بروید که بازیهای ویدیویی کارکرده را خریداری و به فروش می رساند. بازی مورد نظر برای تجارت را از لیست فهرست پیدا کنید. پیوند “مبادله” را برای بازی انتخاب کنید. کد جهانی محصول (UPC) بازی را وارد کنید. UPC به طور کلی در پشت قاب بازی در یکی از گوشه های پایین قرار دارد. خرده فروشان آنلاین این موارد را برای تأیید نسخه قانونی از بازی درخواست می کنند. پس از آن باید بازی را ارسال کنید. یک پاکت 8.5 اینچی (203 میلی متر) در 11 اینچ (279 میلی متر) مناسب بیشتر بازی ها است.

در برخی از فروشگاه های آنلاین هزینه حمل و نقل به عهده فروشنده است.  پاکت نامه را پست کنید و منتظر دریافت خرده فروش آنلاین باشید. به محض دریافت بازی و تست آن، هزینه آن به حساب شما واریز می شود. اما در صورتی که بازی ایرادی داشته باشد، برگشت داده می شود. بنابراین حتما از سلامت بازی مطمئن شوید.

راهنمای خرید بازی PS4 دست دوم
راهنمای فروش و خرید بازی PS4 دست دوم

فروش بازی ps4 دست دوم از طریق بازار آنلاین

چندین برنامه موبایل وجود دارد که دستیابی به بازی های قدیمی را برای شما آسان می کند. حتی برخی به شما اجازه می دهند عناوین مورد علاقه خود را برای بفروشید.

به وب سایت یا اپلیکیشنی بروید که به شما امکان تبلیغ کالایتان را می دهد. نمایه فروشنده را ایجاد کنید. تمام اطلاعاتی که برای ثبت نام لازم است را پر کنید. یک صفحه برای بازی خود ایجاد کنید. شرایط بازی، قیمت و نرخ حمل و نقل را شرح دهید. از بازی عکس بگیرید و آن را بارگذاری کنید تا شرایط کامل بازی را نشان دهد.

پس از آن خریدار با شما تماس گرفته و شرایط خرید و فروش را با هم چک کنید. خیلی افراد برای اطمینان، ترجیح می دهند حضوری خریدشان را انجام دهند. اگر هم خواستید بازی را ارسال کنید، آدرس پستی و صورتحساب خریدار خود را دریافت کنید. نام، آدرس، ایمیل و شماره تلفن خریدار را روی پاکت ثبت کرده و آن را ارسال کنید.

خرید بازی ps4 دست دوم از طریق بازار آنلاین

به یک وب سایت یا اپلیکیشن حراج یا بازار مراجعه کنید. برخی از سایت ها برای خرید هر چیزی از سایت، شما را ملزم به ایجاد “مشخصات خریدار” می کنند. این نمایه شامل اطلاعات اصلی شما، مانند نام، آدرس، روش پرداخت ترجیحی، ایمیل و شماره تلفن است. بازی مورد استفاده خود را پیدا کنید. برای بازی PS4 دست دوم گزینه “Buy” را انتخاب کنید و هزینه آن را پرداخت کنید. در برخی دیگر از اپلیکیشن ها شما باید با فروشنده تماس گرفته و با هم به توافق برسید.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر