;
coinex

تمسخر استیو جابز در اپلیکیشن تم سامسونگ

تمسخر استیو جابز در اپلیکیشن تم سامسونگ را اخیرا برخی کاربران متوجه شده اند. گرچه کنایه زدن امری عادی است، اما به نظر سامسونگ زیاده روی کرده است.
آخرین بار سامسونگ کوپرتینویی‌ها را مسخره کرد و در تبلیغ ویژگی‌های دوربین Galaxy S21 Ultra، مستقیما به اپل حمله کرده بود. اما این بار سامسونگ پا را فراتر از همیشه گذاشته است.

تمسخر استیو جابز در اپلیکیشن تم سامسونگ

سامسونگ به استیو جابز بنیانگذار اپل حمله کرده است. سامسونگ که به دلیل تخریب حریف چنین کاری کرده است، دو بار است که در با برجسته کردن قابلیت های شخصی سازی سرویس هایش موضوع را به اپل ربط داده است.

سامسونگ به عنوان یکی از روش‌های رقابت، از روش مسخره کردن و به اصلاح ترول کردن حریف، استفاده نموده است. با وجود این که این کارها، اصولا غیر مستقیم انجام می‌شود اما این بار سامسونگ پای خود را فراتر از مرزها گذاشته و بنیانگذار محبوب اپل را مسخره کرده است. این شرکت در برنامه تم خود، متنی با این نوشته قرار داده است:

تمام کاربران سامسونگ منحصر به فرد هستند. آن‌ها دوست دارند تا موبایل آن‌ها نیز منحصر به فرد باشد. بنابراین، هیچ فرد یقه اسکی پوشی حق ندارد برای ظاهر گوشی شما تصمیم گیری کند! شما می‌توانید چند تم دیگر را نیز بررسی کنید.

تمسخر استیو جابز در اپلیکیشن تم سامسونگ

این نوشته توسط سامسونگ در این تم (که خود سامسونگ سازنده آن بوده) پست شده است و با وجود اشاره نکردن مستقیم سامسونگ به فرد خاصی، همه می‌دانند که فرد یقه اسکی پوش معروف دنیای فناوری، استیو جابز است. او حتی در زندگی روزمره خود نیز لباس‌های یقه اسکی می‌پوشید.

البته این طعنه بی ربط به اپل نیست و به سیاست‌های سخت گیرانه این شرکت در بحث شخصی سازی نیز اشاره دارد. به هر حال استیو جابز بیش از ١٠ سال است که در این دنیا نیست و طعنه زدن به او در سال ٢٠٢١، کاری پسندیده نیست و حمله به کسی که بیش از ١٠ سال است نقشی در محصولات اپل ندارد، حرکتی نیندیشیده به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تمسخر استیو جابز در اپلیکیشن تم سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    من طرفدار برند خاصی نیستم و در حال حاضر از محصولات اپل، سامسونگ و مایکروسافت استفاده میکنم (به دلیل قضاوت و حمله تند بعضی از دوستان نمیگم) اما توهین به کسی که کل وقت زندگیش رو برا تکنولوژی و راحتی و خدمت به مردم دنیا صرف کرده حالا چه خوب و چه بد و چه Lock Source یا Open Source اصلا از نظر انسانی درست نیست مثل این هست که الآن غول های داروسازی دنیا بیان ابن سینا و زکریای رازی رو که از لحاظ طب دارو در زمان خودشون درحه 1 و مطرح بودن مسخره کنن یا غول های الکترونیک و خودروسازی بیان نیکولا تسلا و انیشتین که نقش موثری در پیشبرد و تکنولوژی و سطح درک دنیا داشتن رو مسخره کنن

    پاسخ

    من نمیدونم اینو از کجا پیدا کردین ولی بدونین که این عکس کاملا الکیه و اکانت سامسونگ تو فروشگاه تمش samsung electronic co هستش…و اصلا همچین تمی وجود نداره نه تو اکانت سامسونگ نه کلا تو فروشگاه…
    اینقدر ساده نباشین تا یچیزی دیدینو باور کنین مخصوصا نویسنده عزیز.

    پاسخ

    خوشم اومد از سامسونگ باید مینوشت حتما یه کمپانی دیگست داره قطعات اپل تامین میکنه

    پاسخ

    سامسونگ خودش میدونه در حد اپل نیست میخاد گنده بازی دراره اصلا استیو جابز به سیاست الان اپل چه ربطی داره که سامسونگ مسخرش میکنه

    پاسخ

    ای بابا … با این کامنتی که گذاشتی همین الان سهام سامسونگ 55 درصد سقوط کرد 🙁 آخه این کار شما درسته ؟؟ :((((((((((((

    پاسخ

    کلا من معتقدم کاربر خودش قدرت انتخاب داره سامسونگ نباید از راه تمسخر این اقدام رو می کرد. از نظر من این اقدامات خیلی چیپ تر می کنه برند سامسونگ رو

    پاسخ