;
coinex

اولین تیزر شیائومی 11T پرو ؛ تاریخ عرضه و مشخصات فنی

پس از مدت ها و در آستانه کنفرانس رونمایی از محصولات جدید شیائومی، اولین تیزر شیائومی 11T پرو منتشر شده است و باید دید مشخصات فنی و قیمت چگونه خواهد بود.

تا چند روز دیگر شیائومی از محصولات جدید خود رونمایی می کند و سری جدید شیائومی 11 تی جزو آنهاست. پیرو اخبار منتشر شده، شیائومی نیز از گوشی جدید خود با نام 11T تیزرهای مختلفی منتشر کرده است.

قبل از همه اینها شاهد پخش شدن رندرهای این گوشی بودیم که می توانست اطلاعات نسبتا خوبی به ما در مورد مشخصات ظاهری گوشی بدهد. اکنون شیائومی از برخی مشخصات 11 تی به صورت رسمی رونمایی به عمل آورده است.

اولین تیزر شیائومی 11T پرو

شیائومی 11 تی پرو به نظر می رسد یک پرچمدار جذاب است که قرار است از شارژر 120 واتی بهره مند شود. مراسم 24 شهریور مراسمی است که طی آن محصولات جدید شیائومی معرفی خواهند شد. نمی دانیم چه دستگاه هایی قرار است معرفی شوند اما می دانیم که در مورد شیائومی 11 تی پرو اندک اطلاعاتی داریم. نام این دستگاه همان طور که می دانیم Xiaomi 11T Pro است و باید تیزر گوشی را با هم ببینیم.

شارژر 120 واتی اولین جزئی خواهد بود که در تیزر رسمی شیائومی می بینید. شیائومی 11 تی اولین گوشی هوشمندی است که از سوی شیائومی وارد بازارهای جهانی می شود. چنین شارژری خوشبختانه درون جعبه قرار گرفته است. این تیزر را در ادامه ببینید:

پیش از این گوشی های رده بالای دیگر مانند می میکس 4 یا می 10 اولترا از چنین شارژری برخوردار نبودند و این یک نکته مثبت به حساب می آید. چنین قابلیتی در صورتی جذاب است که شیائومی قیمت گوشی را خیلی بالا نبرد و نیز مشکلی برای داغ شدن گوشی های خود برداشته باشد. در سری گوشی های قبلی شیائومی علیرغم مشخصات فنی جذاب مشکل داغ شدن گوشی ها برای کاربران ناخوشایند بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین تیزر شیائومی 11T پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر