;
coinex

رندرهای اوپو رنو 7 (Oppo Reno 7) منتشر شد

به تازگی رندرهای اوپو رنو 7 به عنوان پتنتی در اداره مالکیت معنوی چین ثبت شده است. مشخصات فنی این اسمارت فون و تاریخ عرضه آن را در ادامه بررسی می کنیم.

شرکت اوپو هفته گذشته پتنتی را ثبت کرده که حاکی از طراحی یک گوشی هوشمند است. منابع حوزه فناوری می‌گویند که این تصاویر احتمالا مربوط به اسمارت‌فونی از سری رنو است.

لتس گو دیجیتال که از منابع حوزه دیجیتال است به تازگی اعلام کرده که رندرهای جدید نشان می‌دهند که احتمال زیاد و در آینده‌ای نزدیک گوشی هوشمندی از سری رنو خواهیم داشت. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

رندرهای اوپو رنو 7

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند که این اسمارت فون نمایشگری با ناچ جایگزین دوربین سلفی و گوشه‌های گرد و باریک دارد. در فریم سمت راست شاهد حضور کلید پاور هستیم. در فریم سمت چپ نیز دکمه‌های کنترل صدا دیده می‌شود.

لبه بالایی نمایشگر دارای یک میکروفون و له پایینی پذیرای اسلات سیم‌کارت و درگاه یو اس بی تایپ سی است. در پنل پشتی این گوشی سه ماژول به صورت عمودی تعبیه شده‌اند. در قسمت پایینی لنزها و در امتداد آنها، فلاش ال ای دی نیز دیده می‌شود.

این گوشی ظاهرا چهار دوربین دارد و دوربین چهارمی در سمت راست پنل جاخوش کرده است. البته یک طرح دیگر نشان می‌دهد که دوربین سلفی این اسمارت فون ممکن است زیر صفحه نمایش قرار بگیرد.

رندرهای اوپو رنو 7

گر چه جزئیات دقیقی از این گوشی نداریم اما به نظر می‌رسد قلب تپنده آن، دامنسیتی 1200 باشد. دوربین عریض این گوشی نیز ظاهرا 50 مگاپیکسلی است و اگر همه چیز صحت داشته باشد باید منتظر رونمایی از دو عضو این گوشی باشیم.

البته ناگفته نماند که در صورت وجود نسخه پرو، تراشه آن می‌تواند اسنپدراگون 888 باشد. رنو 7 فایوجی یحتمل نمایشگری 6.5 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد داشت و سطح رزولوشن آن فول اچ دی پلاس است.

همچنین گفته می‌شود باتری این گوشی با ظرفیت 4500 میلی آمپری و فست شارژ 65 واتی عرضه خواهد شد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسل و دوربین اصلی هم 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای اوپو رنو 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر