;
coinex

قیمت ارز دیجیتال Squid Game به صورت لحظه‌ای [+نمودار تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت ارز دیجیتال Squid Game به صورت لحظه‌ای حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال Squid Game: توکن Squid Game یک توکن زنجیره هوشمند BEP-20 بایننس است که در درجه اول به عنوان نوعی پرداخت استفاده می شود. کاربران می توانند برای رقابت در بازی ها، مشابه برنامه تلویزیونی، به توسعه دهندگان هزینه ورود بپردازند. هزینه ورودی بسته به مرحله بازی از 456 SQUID تا 15000 SQUID متغیر است. در حالی که بازی هنوز منتشر نشده است، نسخه آزمایشی آن قرار است به زودی منتشر شود.

تعداد نامحدودی بازیکن می توانند به هر بازی بپیوندند، اما باید هزینه ورود را پرداخت کنند. به برندگان هر دور NFT داده می شود تا تأیید شود که برنده شده اند. توسعه دهندگان 10 درصد از توکن ها را می گیرند و 90 درصد باقیمانده به استخر جایزه می رود. برنده بازی تمام استخر جایزه را دریافت خواهد کرد.

توسعه دهندگان ادعا می کنند که بسیار با تجربه هستند. اکنون با توجه به محبوبیت چشمگیر این سریال تلویزیونی ساخته نتفلیکس، توکن آن و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال اسکویید مورد توجه بسیار قرار گرفته است.

قیمت ارز دیجیتال Squid Game به صورت لحظه‌ای

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال Squid Game

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز Squid Game  است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز Squid Game به صورت لحظه‌ای کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت Squid Game را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت Squid Game

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز دیجیتال Squid Game و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز Squid Game می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال Squid Game به صورت لحظه‌ای از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت Squid Game  را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال Squid Game

قیمت ارز دیجیتال Squid Game به صورت لحظه‌ای

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ای ارز دیجیتال اسکویید و قیمت ارز دیجیتال Squid Game به صورت لحظه‌ای بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

SQUID در 20 اکتبر 2021 پس از انتشار سریال موفق نتفلیکس در ماه سپتامبر، معاملات خود را آغاز کرد. این توکن فقط با چند سنت شروع به معامله کرد، اما اخیراً بیش از 50000 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد زیر 20 دلار رسید. این تیم ادعا می کند که ایلان ماسک توکن Squid Game را پمپاژ کرده است، اما هیچ مدرکی دال بر این وجود ندارد.

توکن به دارندگان 7 درصد سود برای نگهداری توکن پاداش می دهد. شما همچنین می توانید از بازی ETH کسب کنید. با این حال، جزئیات این جوایز بازی هنوز منتشر نشده است. کاغذ سفید بسیار کوتاه است و چندین اشتباه تایپی دارد. این ممکن است نشان دهنده انتشار کمی عجله باشد.

بسیاری از کاربران پس از خرید توکن، عدم توانایی در فروش آن را گزارش کردند. کسانی که سعی می کردند سود 50000 درصدی خود را نقد کنند، نتوانستند. این نشانه خوبی برای پروژه نیست و بسیاری از دارندگان نگران هستند که ناراحتی های بیشتری در راه است. اکنون در ادامه بحث قیمت ارز دیجیتال Squid Game به صورت لحظه‌ای میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال Squid Game

نحوه خرید توکن اسکویید گیم از پنکیک سواپ به شرح زیر است (برای استفاده از آموزش زیر، نیاز است شما از کیف متا ماسک استفاده کنید):

  1. در پنکیک سواپ بر روی گزینه Trade کلیک کنید.
  2. گزینه Select a currency را انتخاب کنید.
  3. سپس به سراغ صفحه والت Metamask بروید.
  4. بر روی گزینه Account Options کلیک کنید.
  5. روی عبارت View Account in Explorer کلیک کنید.
  6. عبارت SquidGameToken را در این قسمت سرچ کرده و آن را انتخاب کنید.
  7. آدرس قرارداد (Contract address) را کپی کنید.
  8. به صفحه پنکیک سواپ بازگشته و آدرس را جایگذاری کنید.
  9. گزینه Import را انتخاب کنید.
  10. بر روی عبارت I understand کلیک کنید.
  11. دوباره عبارت Import را انتخاب کنید.
  12. مقدار توکن را وارد کرده و بر روی گزینه Swap کلیک کنید.

قیمت ارز دیجیتال Squid Game به صورت لحظه‌ای

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ای ارز دیجیتال اسکویید و قیمت ارز دیجیتال Squid Game به صورت لحظه‌ای می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال Squid Game

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال Squid Game به شرح زیر است:

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می کند. برنامه های Trust که برای iOS و Android  طراحی شده اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است ، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می کند – هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده ترین و در عین حال مطمئن ترین راه برای اتصال به برنامه های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می دهد.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر