;
coinex

قیمت و مشخصات فنی پوکو M4 پرو مشخص شد

به تازگی اخباری منتشر شده که قیمت و مشخصات فنی پوکو M4 پرو را فاش ساخته است. قرار است که در آبان ماه این اسمارت فون برای بازارهای جهانی عرضه شود.

چندی پیش گفتیم که شیائومی قرار است از سری جدید M با اسمارت فون پوکو ام 4 پرو فایوجی رونمایی نماید و حالا قیمت این میان‌رده خوش قیمت مشخص شده است.

سری جدید ام با جذابیت‌های خاص خود رو به رو است. از اینترنت فایوجی و شارژر 33 واتی آن گرفته تا تراشه 6 نانومتری این گوشی جذاب است. پوکو قرار است این گوشی را در ماه آبان عرضه جهانی نماید. حالا قبل از معرفی و رونمایی رسمی برخی مشخصات آن منتشر شده است.

قیمت و مشخصات فنی پوکو M4 پرو

امروز توئیتی در اکانت پوکو پست شد که نشان می‌دهد پوکو ام 4 پرو فایوجی در 18 آبان ماه روانه بازارهای جهانی خواهد شد. حالا وقت آن است که به مشخصات فنی و قیمت این گوشی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

قیمت و مشخصات فنی پوکو M4 پرو

پوکو می‌گوید که این اسمارت فون در واقع همان نسخه تغییریافته ردمی نوت 11 است که در چین عرضه شده و قرار است عرضه جهانی شود. نمایشگر این گوشی 6.6 اینچی و از نوع IPS LCD است. دوربین سلفی در پانچ هول تعبیه شده و نرخ تازه سازی صفحه نمایش 90 هرتزی خواهد بود.

به نظر می‌رسد این صفحه نمایش رزولوشن فول اچ دی را ارائه نماید. قلب تپنده پوکو ام 4 پرو فایوجی را دایمنسیتی 810 زنده نگاه می‌دارد. در بخش سخت افزار قطع به یقین با چند نسخه و حداکثر رم 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی حداکثر 256 گیگابایتی مواجه هستیم.

در پنل پشتی دوربینی 50 مگاپیکسلی و در پنل جلویی نیز دوربینی 16 مگاپیکسلی خواهیم داشت. البته لنز فوق عریض این گوشی 8 مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز پوکو M4 پرو را باتری 5000 میلی‌آمپری با فست شارژ 33 واتی تامین می‌کند.

گر چه گفتیم این گوشی همان شکل تغییر یافته ردمی نوت 11 است اما باید بگوییم که طراحی آنها با هم تفاوت خواهد داشت. در لبه کناری و به احتمال زیاد فریم سمت راست شاهد حضور سنسور اثر انگشت هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت و مشخصات فنی پوکو M4 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    یک سوال الان قیمتشو کجا گفته بودین؟ 😅🥲

    پاسخ

    کپشن زده بود مشخصات با قیمت الان قیمتش کو؟

    پاسخ

    همش مشخصات pcocx3مقدار رمش همه چیش ولی پوکو ایکس بهتر از این پوکو ایکس 3بگیری ارزشش بیشتر

    پاسخ

    سلام یه سوال فرق گوشی پوکوx3 با گوشی M4 چیه میشه لطفا بگین؟؟؟

    پاسخ

    پوکو ام حافظه جانبی میخوره ولی پوکو ایکس خیر،توی شارژ سرعت برابر،مقدارباتری ایکس کمی بیشتر ،صحفه نمایش قدرت مشابه ولی کمی پوکو ام بزرگتر

    پاسخ

    ام ۳ پرو خریدم 🥴 کاشکی ام ۴ پرو میگرفتم
    الان من ام ۴ پرو بخرم چه فرقی با ام ۳ پرو داره

    پاسخ

    فرقش خیلی زیاد تو اینترنت برو مشخصاتشو بخون میفهمی

    پاسخ

    من تازه گوشی پوکو ام تری گرفتم کاش صبر میکردم گوشی پوکو ام فور می گرفتم 😫😫 عالیه

    پاسخ