;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال فانتوم (FTM) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال فانتوم یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال فانتوم (FTM) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال فانتوم (FTM): Fantom یک پلتفرم قرارداد هوشمند گرافیکی غیر حلقه ای (DAG) است که با استفاده از الگوریتم اجماع سفارشی خود خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) را به توسعه دهندگان ارائه می دهد.

هدف Fantom همراه با توکن داخلی FTM ، حل مشکلات مربوط به سیستم عامل های قرارداد هوشمند ، به ویژه سرعت معاملات است ، که توسعه دهندگان می گویند آنها به کمتر از دو ثانیه کاهش یافته است.

بنیاد Fantom، که بر عرضه محصولات Fantom نظارت می کند، در ابتدا در سال 2018 ایجاد شد و OPERA، شبکه اصلی Fantom، در دسامبر 2019 راه اندازی شد.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال فانتوم (FTM)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال فانتوم (FTM)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز فانتوم (FTM) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز فانتوم (FTM) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمتق فانتوم (FTM) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت فانتوم (FTM)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز فانتوم (FTM) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمت‌های قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز فانتوم (FTM) می‌توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال فانتوم (FTM) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت فانتوم (FTM) را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال فانتوم (FTM)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال فانتوم (FTM)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال فانتوم (FTM) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم نخست شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

بنیاد Fantom توسط دانشمند متخصص در حوزه کامپیوتر کره جنوبی دکتر Ahn Byung Ik تاسیس شد. در حال حاضر، مدیر عامل این پلتفرم بر عهده مایکل کنگ است. تیم پشت Fantom تجربه گسترده ای در زمینه توسعه بلاک چین کامل دارد و هدف آن ایجاد یک پلت فرم قرارداد هوشمند است که از مقیاس پذیری، غیر متمرکز بودن و امنیت برخوردار است.

Fantom تلاش می کند از یک مکانیسم اجماع جدید مبتنی بر خراش برای تسهیل DeFi و خدمات مرتبط با آن بر اساس قراردادهای هوشمند استفاده کند. این مکانیزم، Lachesis، ظرفیت بسیار بالاتری را به همراه دارد و دو ثانیه نهایی تراکنش را همراه با بهبود امنیت در بسترهای سنتی مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام (PoS) ارائه می دهد.

مطابق با سازوکار اتریوم، این پروژه برای توسعه دهندگان که به دنبال راه حل های غیرمتمرکز هستند جذاب است. طبق ادبیات رسمی آن ، مأموریت آن «اعطای سازگاری بین همه دستگاه های معاملاتی در سراسر جهان» است.

توکن PoS داخلی آن، FTM، ستون فقرات معاملات را تشکیل می دهد، و امکان جمع آوری هزینه و فعالیت های سهام را به همراه پاداش های کاربر که دومی نشان می دهد، می دهد. از طریق فروش توکن در سال 2018، Fantom تقریبا 40 میلیون دلار برای تأمین سرمایه توسعه جمع آوری کرد. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال فانتوم (FTM) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال فانتوم (FTM)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال فانتوم (FTM)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در ابتدا در یک صرافی که از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: پس از ثبت‌نام در یک صرافی، به خرید مقداری بیت کوین بپردازید.
  • مرحله سوم: بیت کوین خود را به یک صرافی آلت کوین منتقل کنید.
  • مرحله چهارم: مقداری از بیت کوین خود را در این صرافی واریز کنید.
  • مرحله پنجم: در نهایت بیت کوین خود را به هر مقداری از ارز دیجیتال فانتوم (FTM) خرید و فروش کنید.

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال فانتوم (FTM) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال فانتوم (FTM)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال فانتوم (FTM)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال ارز دیجیتال فانتوم (FTM) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند و هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ، LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر