;
coinex

ارزان ترین گوشی هوشمند دنیا رسما رونمایی شد

کمپانی ZTE به تازگی از ارزان ترین گوشی هوشمند دنیا رونمایی نموده است. این اسمارت فون مشخصات رده پایینی دارد و قیمت آن نیز بسیار اقتصادی است.

شاید برایتان جذاب باشد که بدانید ارزان‌ترین اسمارت فون جهان متعلق به کدام کمپانی است و چه قیمتی دارد. برند زد تی ای به تازگی از گوشی جدیدی رونمایی نموده که لقب ارزان‌ترین گوشی را به خود اختصاص داده است.

به تازگی زد تی ای از یک اسمارت فون فوق العاده اقتصادی پرده برداشته است که دارای نمایشگری با رزولوشن پایین و تراشه یونیسوک خواهد بود. نام این گوشی مقرون به صرفه ZTE Blade L9 است و مشخصات رده پایینی دارد. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید تا مروری بر این گوشی هوشمند داشته باشیم.

ارزان ترین گوشی هوشمند دنیا

کمپانی زد تی ای از ارزان ترین گوشی جهان رونمایی کرده است. این گوشی مجهز به پنل TFT به ابعاد 5 اینچ است و رزولوشن 960 در 480 دارد. نسبت تصویر در این اسمارت فون 18:9 است. البته امروزه در اکثر گوشی‌ها با فناوری LCD رو به روییم اما پنل تی اف تی در چنین پایین رده‌ای قابل توجیه است.

ارزان ترین گوشی هوشمند دنیا

دوربین سلفی در حاشیه بالایی تعبیه شده که برای تماس‌های تصویری و سلفی است. در پنل پشتی شاهد حضور یک سنسور 8 مگاپیکسلی هستیم و این کمپانی برای کاهش هزینه‌ها از سنسور اثر انگشت استفاده ننموده است.

فریم سمت راست میزبان کلید پاور و تنظیم صداست و روی فریم سمت چپ هم اسلات میکرو یو اس بی دیده می‌شود. قلب تپنده این گوشی یونیسوک است که دارای چهار هسته با بیشینه فرکانس 1.3 گیگاهرتزی است. حافظه رم زد تی ای بلید ال 9 یک گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی آن 32 گیگابایت است.

خوشبختانه در این گوشی رابط نرام افزاری خوبی داریم و از نسخه اندروید 11 نیز پشتیبانی می‌کند. البته نسخه اندروید 11 این اسمارت فون GO است که برای چنین پایین رده هایی بهینه سازی شده است. انرژی این گوشی را باتری 2000 میلی آمپری تامین می‌کند و قیمت آن نیز 83 دلار آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارزان ترین گوشی هوشمند دنیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر