;
coinex

رندرهای وان پلاس 10 پرو (OnePlus 10 Pro) منتشر شد

وان پلاس قصد دارد از سری چدید پرچمداران خود رونمایی نماید و اکنون رندرهای وان پلاس 10 پرو را منتشر نموده است تا طراحی ظاهری آن را نشان دهد.

وان پلاس از جمله شرکت‌هایی است که به تولید گوشی‌های هوشمند می پردازد و پرچمداران آن اسمارت فون‌های با کیفیت و محبوبی هستند که مشخصات فنی رضایت بخشی نیز دارند. اکنون رندرهایی از پرچمدار این شرکت منتشر شده است که طراحی یونیک و خاص آن را به نمایش می‌گذارد.

رندرهایی که اخیرا از وان پلاس 10 پرو منتشر شده فقط پنل پشتی را نشان می‌دهد و از دیدی شبیه به پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 21 است. در این مطلب همراه ما با شید تا به بررسی و تماشای رندرهای این اسمارت فون بپردازیم.

رندرهای وان پلاس 10 پرو

وان پلاس 10 پرو بی شک از بهترین گوشی‌های وان پلاس خواهد شد. همان‌طور که گفتیم ردندرهای وان پلاس 10 پرو به پنل پشتی آن می‌پردازند و شباهت‌های این پرچمدار را با سامسونگ گلکسی S21 نشان می‌دهند. در پنل پشتی در قابی مربع شکل، ماژول دوربین‌ها قرار گرفته‌اند و از این جهت شبیه به قاب مستطیلی گلکسی اس 21 ندارد.

رندرهای وان پلاس 10 پرو

به نظر می‌رسد وان پلاس می‌خواهد به جای استفاده از ماژول‌های چهارگانه از ماژول‌های سه گانه بهره ببرد. به احتمال زیاد این کمپانی قصد دارد که لنز مونوکروم خود را در وان پلاس 10 پرو حذف کند. وبسایتی که رندرهای این گوشی را منتشر کرده، مشخصات فنی آن را فاش نکرده است.

بر اساس تجربیات ما از پرچمداران وان پلاس، باید از تراشه پرچمدار کوالکام استفاده نماید. اگر در سال 2022 عرضه شود، احتمال استفاده از اسنپدراگون 898 بسیار است. در نهایت این رندرها بنابر گفته انتشاردهندگان آنها، بر اساس نمونه اولیه هستند. با این حال ممکن است تغییراتی در آینده در این اسمارت فون داده شود.

پیش‌تر در نوشتاری مجزا به بهترین گوشی های 2022 پرداختیم و در آنجا به وان پلاس 10 پرو نیز به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های آن اشاره کردیم. کمپانی وان پلاس پرچمداران بی‌نظیر دیگری مانند وان پلاس 9 پرو دارد که اکنون رندرهای سری جدید همین گوشی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای وان پلاس 10 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر