coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندرهای گلکسی A33 فایوجی منتشر شد

سامسونگ برای سال آینده خود برنامه های گوناگونی دارد که یکی از آنها میان رده جدیدش است. اکنون رندرهای گلکسی A33 فایوجی منتشر شده است.

سامسونگ برای سال‌های آینده خود برنامه ریزی‌های خوبی دارد. یکی از آنها این است که بتواند در بازار میان رده‌ها بدرخشد و تولیدات خود را در این رده بیشتر و متنوع‌تر کند. حالا در جدیدترین اخبار این شرکت رندرهای گلکسی A33 فایوجی منتشر شده است.

ابتدای سال جاری بود که کره‌ای‌ها از گلکسی A32 فایوجی رونمایی کرد. پس از این نسخه فایوجی به عرضه نسخه فورجی آن پرداخت و اکنون تمرکزش را روی سری جدید این گوشی گذاشته است. برخی از مشخصات این گوشی به همراه رندرها منتشر شده است که در ادامه مروری بر آنها خواهیم داشت.

رندرهای گلکسی A33 فایوجی

اگر در سال 2021 شاهد رونمایی و عرضه این گوشی باشیم، می‌توانیم از آن به عنوان یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 یاد کنیم اما تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست. اما مطابق برخی اطلاعات منتشر شده گمان می‌رود که گلکسی A33 فایوجی تا دو ماه آینده عرضه شود.

رندرهای گلکسی A33 فایوجی

ماژول دوربین‌ها در پنل پشتی این اسمارت فون در مستطیلی واقع شده‌اند که بر خلاف طراحی نسخه‌های قبلی و مانند گلکسی A52 است. جنس فریم این گوشی همچون برادران خود، پلاستیکی است و روی فریم‌ها همان چیزهایی قرار دارند که در نسخه‌های قبلی دیده می‌شود. متاسفانه شاهد جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این گوشی نیستیم.

در پنل جلویی این گوشی و در مرکز نمایشگر شاهد ناچ قطره‌ای هستیم. گلکسی A33 فایوجی دارای صفحه نمایشی 6.4 اینچی و پنلی از نوع سوپر آمولد است. رزولوشن این نمایشگر فول اچ دی پلاس است و مشخص نشده که نرخ نوسازی این نمایشگر چقدر است!

رنگ بندی این گوشی نارنجی، آبی روشن، سیاه و سفید خواهد بود و رنگ یاسی نیز در رندرها دیده می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ سنسور اثر انگشت این گوشی را زیر نمایشگر آن به کار برده است. همچنین جزئیاتی از قلب تپنده این میان رده کره‌ای در دست نیست. این اسمارت فون می‌تواند یکی از بهترین میان رده های سامسونگ باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای گلکسی A33 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر